Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* Enskattaret torstaihin *~*

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh!

Telkusta ei oikein tahdo tulla mitään kiinnostavaa. Ei vaikka kanavia on muille jakaa. Ja sitä suklaatia tekisi hirveästi mieli, mutta se vaatisi pientä pyörälenkkiä ja vähän mietityttää uskaltaako sitä rasittaa enempää itseään tälle päivälle.

Kandivaihe: Oikein kauniin nimen olitte keksineet Muhkulle :) Meillä on myös nimi jo periaatteessa päätetty, mutta edelleen haluan pitää oven avoimena sille etunimelle. Sitten tuosta lasketusta ajasta. Mullahan Brunon ultran mukaan olisi nyt viikkoja jo 31+5, mutta olen pitänyt kiinni siitä ekassa ultrassa annetusta lasketusta ajasta ja laskenut viikot sen mukaan. En tiedä sitten, olisiko sitä laskettua aikaa pitänyt muuttaa, mutta olen ollut siinä käsityksessä, että laskettua aikaa ei muuteta, ellei heittoa tule yli viikolla. Tuo Brunon antama laskettuaika olisi siinä mielessä sopivampi, että se sopisi hedelmöityshetkeen, joka siis on tarkkaan tiedossa. Ja vauva on kyllä sitä ekaa ultraa lukuunottamatta ollut aina viikkoja edellä. Liekö tuolla loppujen lopuksi väliä, kun ei ne vauvat yleensä noudata noita lääkärien määräämiä aikatauluja...

Burde: Ristiäisistä sen verran, että itse olen myös mietiskellyt tuota vieraiden määrää. Näillä näkymin me kutsutaan molempien perheet ja miehen isovanhemmat, kummeina saavat toimia sisaruksemme. Sittenkin sitä porukkaa on se parikymmentä. Sitten olisi tosi vaikea valita, jos pitäisi miettiä keitä muita sukulaisia tai ystäviä kutsuisi. Niin ja meillä on ostettu ristiäisiin jo kahviastiasto ja olen löytänyt hyvä ristiäiskakun ohjeen. Joo, saatte nauraa: Mulla ei ole vielä hoitopöytä koottuna, vaunut ja turvakaukalo liikkeessä, pinnasänky tulee vasta ensi viikolla enkä ole pessyt yhtään vauvapyykkiä, mutta ristiäisastiasto on hommattu ja kakku suunniteltu :D En kai vaan ole turhan ajoissa ;) Niin ja sekin on jo päätetty, kumman kastemekkoa vauva saa kunnian kantaa ja kenen kastemaljaa käytetään toimituksessa. Että meillä on ainakin ristiäiset jo melkein valmiina, eikä olla saatu vielä edes lasta maailmaan ;)

Ykkösope: Sellainen Yes, it´s NOT a secret anymore-paita on Missymomin mallistoa. Katsopas www.missymom.net niin sieltä pitäisi löytyä, jos heillä vaan on sitä vielä mallistossa. Niillä on aivan järkyn ihania vaatteita muutenkin, mutta taidan jättää kuitenkin väliin. Sen masutuubin taidan kuitenkin käydä vielä hakemassa. Niin ja jos ja kun jäät nyt sitten sairaslomalle niin minusta sinun ei tarvitse samantien sitä sairaslomatodistusta töihin kiikuttaa. Itse ainakin vaan ilmoitin työnantajalle, miten olen saanut s-lomaa ja vein todistukset myöhemmin.

Itse vielä nyt jännään, saanko ensi viikolla sitä saikkua sinne äitiysloman alkuun saakka eli 3viikkoa ja yhden päivän. Ilman näitä supisteluja olisin tod.näk. hakenut tässä vaiheessa joka tapauksessa sitä sairaslomaa, sen verran raskasta tuo lasten hoito kuitenkin on. Sen on kyllä huomannut, että vaikka ei ole työssäkäyntiä, niin on silti koko ajan väsynyt ja yöunien lisäksi nukun päivittäin päiväunet. Kauhistuttavaa on ajatellakin, että pitäisi herätä aamuisin puoli kuudelta ja jaksaa tehdä töitä koko päivä. No jospa ne työt olisi nyt tosiaan minun osalta tehty.

Kattoiko kukaan muuten eilen CSI:ta? Vähänkö oli ällö jakso! Yritin siinä samalla syödä iltapalaa ja jäi kyllä kesken, kun ne alkoi roheltaa niitä ruumiita siellä takakontissa. Olikohan se nyt tarpeellista niin tarkkaan sitä mönjää näyttää?

Kuitenkin suklaa mielessä,

Mörötin

Vierailija
22/23 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit, että väsyttää! Mutta poiskaan ei osaa pysyä... ;o)

Burde ja kumppanit pohti lauantain pukeutumista - saatte seuraa! Mutta kun mulla meni ihan liian vaikeeks tuo pohdinta, niin oli pakko käydä ostamassa pari uutta paitaa. Kovin oli huonot valikoimat, mutta Kappahlista löytyi kaks ihan " normipaitaa" , jotka oli aika kivat. Ehkä siis toisen niistä pistän. Joku muukin muten oli jossain vaiheessa löytänyt samaisesta puodista odotukseen sopivia normivaatteita ja kertoi siitä täällä, siksi osasin etsiäkin. Että kiitti vinkistä, kuka se sitten olikaan!

Kesis, kyllä mulla on ollut kans tuota havaittavissa, että sitä on elänyt tätä _odotusta_ niin, ettei oo ihan tajunnut, että mikäs se tulos onkaan sitten lopulta... Ehkä ihan hyvä, että sitä alkaa tässä pikkuhiljaa pohtia ja jopa tajutakin. Kyllä se sullekin muutaman viikon päästä valkenee...

Kandi, kaunis nimi tulee teidän joulupojalle! Haluatkos, että päivitän tuota sun la:ta vai pitäydytäänkö niissä aiemmissa?

Mörötin: just tänään tuli mieleeni, että tässä sitä ollaan saikulla ja pitäis olla rauhassa, ettei suppareita tulis. Mutta niin näyttää aina jotain tulevan eteen. Oikeesti ihan kiva on kun päivittäin on jotain häppeninkiä. Ja tahti on ollut kyllä sen verran verkas melkein joka päivä, että huiliakin on tullut välillä. Eilen kyllä alkoi pienellä iltalenkillä taas kiristää aika lailla. Ehkä tää tahti tästä vielä hiipuu...

Tuossa muuten taustalla Jone Nikula lupaili meille sateisia rehvikelejä. Mutta taitaapi meillä olla katto päänpäällä, ettei haittaa. Vois tuo Nikulan poika tuota säätä ennustella useamminkin! =D

Burde kyseli ristiäisistä. Meillä on ajatuksena, että ihan omat perheet vain ja kummit, eli sellainen vähän toista kymmentä ihmistä. Mutta toinen vaihtoehto on kyllä käynyt mielessä sellainen, että josko mentäis naimisiin samalla. Ja jos niin käy, niin silloin kyllä väkimäärä lisääntyy. Ja paikkakin kyllä määräytyy sitten sen mukaan, että kumman kaavan mukaan mennään.

Ykkösope, tuo työkaveris paita on loistava, menee samaan sarjaan kun se taannoin täällä mainittu pinssi I' m not fat, I' m pregnent! =D meillä eilen hypättiin yläkäyrälle sf-mitassa, mutta terkka tosiaan sanoi, että riippuu, mistä kohtaa ottaa mittaa: keskeltä vai vaavin peppuun saakka. Eli ehkä tosiaan teilläkin Ahaa ollut eri asennossa. Ja jos mä olisin sä, niin mä veisin samantien avaimet takas, saisit sitten ihan rauhassa keskittyä saikkuilemaan - tää on kivaa! :o) (Oikeesti vähän kyllä nolottaa sanoa näiin, kun täällä on ihmisiä, joilla olo saikulla on tosi huono. *nolostuu puheitaan*)

Miauu, meillä liikkeet tuntui varmasti ja tunnistettavasti ekaa kertaa rv 20+0, mutta monella tuntuu paljon aiemminkin. Mutta kyllä tuo tuntuu vielä aika aikaiselta. Mutta mene ja tiedä...

Viipero: meillä EkaVekara on ollut vasta viikon verran rt:ssa mutta mä kaipaan jo pt:aa, sillä mulla nuo potkut tuohon ylös tuntuu paljon inhottavammilta. Ja itseasiassa tai tyyppi kääntyä taas tänään pt:aan. Eli tässä vaiheessa ennättää kääntyä vielä moneen kertaan.

Mä oon moneen kertaan sanonut, että voisin ihan mielellään mennä suoraan sektioon. Mutta tänään kyllä alkoi tuntua aika hurjalta, kun kävin sitä ystävän ihanaa vaavia nuuskuttamassa. Tuore äiti kertoi, että hänelle oli jouduttu laittamaan suunnitellussa sektiossa epiduraali kolmeen kertaan ja sitten vielä paikallispuudutus ennenkuin paikat kunnolla puutui. Johan tuollaisen määrän pitäis tainnuttaa pieni elefanttikin - ja tuo äiti on enemmän tuota jänissarjaa koon puolesta. Olivat leikkurissa miettineet, että puudutusaineessa täytyi olla vikaa. Onneks mulla on itsellä takana yks onnistunut epiduraali, eli tulee vaavi mitä kautta hyvänsä ulos, niin ei se puudutus mua oikeesti pelota!

Heidille edelleen flunssankarkoitusloitsuja!!! ~ ~ ~ ~ ~

Elovenalle tsempitystä töihin - ota se hyvänä harjoituksena!

No nyt taidan hakee iltapalaa ja mennä kattoon, kuinka maalaispoikamiehille haetaan kaupunkilaissussuja. Hyviä öitä ja vähiä vessareissuja kamuille!

-Amy taasen-

ps. mies kysyi eilen, että mitäs jos mä en tuukaan toimeen teidän kanssa, kun treffataan. Sitä en kyllä pelkää, mutta oikeesti jännittää, että miten vähän mahdetaan muistuttaa mielikuviamme toisistamme...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hih, oot varmaan oikeessa tuskin mulla vielä mitään liikkeitä tuntuu mut pari kertaa on ollut semmosta elohiiritunnetta ja kun luin tuolta maalismasuista että joku kertoi että jotkut voi tuntea tosi varhainkin jotain, tiedä häntä sitten mitä pörinää se oli:D

sit kun rupesin tutkiin tota mun masua niin alko epäilyttään että josko osa tosta turvotuksesta alhaalta oliski oikeeta vauvamahaa kun tuntee oudon pinkeeltä, taas taitaa kuvitella omiaan..