Onko 35 miehellä vielä mahdollisuus 20-25 naisiin jos on ok näköinen, sosiaalisesti taitava ja talous hyvällä pohjalla?
Kommentit (24)
En täysin ymmärrä AP:ta, itse kävin treffeillä aikanaan eri ikäisten kanssa ja tärkeintä oli se miten juttu luisti, ei se toisen ikä. Joskus en edes tiennyt treffikumppanin ikää muutamien ensimmäisten treffien aikana. Ensimmäinen pitkä parisuhteeni oli samanikäisen naisen kanssa ja seuraava (seurustelemme siis yhä) 7 vuotta nuoremman kanssa. Mutta yhtä hyvin olisin voinut aloittaa suhteen itseni ikäisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies teki ikävuodet 20-35?
miehet seukkaa aina 20v kanssa jos voi näkeehän sen holliwoodissa ja muuallakin
22-24-vuotiaana sinkkuna tapailin miehiä, jotka olivat ikähaarukkaa 25-40. Varsinkin nuo 35+ miehet olivat ihanaa seuraa, itsevarmoja ja hyviä sängyssä. Jostain syystä tykkäsin paljon siitä asetelmasta, että olin reippaasti nuorempi :D Päädyin kuitenkin naimisiin oman ikäiseni ihanan miehen kanssa (nyt olen 31) loppujen lopuksi. Yksi 40-vuotias mies, jota tapailin, olisi ollut myös aviomiesainesta, mutta halusin olla sinkkuna ja tapailla muitakin ihmisiä, joten se sitten jäi.
Mua (22v) ei oo kyllä hävettänyt näyttää kavereille vanhempaa miestä, kavereitakin mulla on eri ikäisiä, kaikki mua vanhempia. Mitä noloa on iällä jos tulee hyvin juttuun? Mulla on aina ollut vähintään muutaman vuoden vanhempi mies ja kaverit 3-10v mua vanhempia, en ymmärrä ongelmaa.