Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 35 miehellä vielä mahdollisuus 20-25 naisiin jos on ok näköinen, sosiaalisesti taitava ja talous hyvällä pohjalla?

Vierailija
02.09.2021 |

Miten on?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika heikot. Itse seurustelin 20-vuotiaana 28-vuotiaan miehen kanssa ja oikeasti hävetti esitellä kavereille noin vanha mies.

N30

Vierailija
2/24 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies teki ikävuodet 20-35?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti näitä Ikis-provoja...

Vierailija
4/24 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti on olemassa naisia jotka tykkäävät reilusti vanhemmista.

Mulla oli viime talvena treffit 21v naisen kanssa vaikka olin 34v ja tämä nainen vieläpä olisi halunnut seksiä. Annoin pakit koska oli pullukka.

Vierailija
5/24 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla pitäisi olla tuollainen mahdollisuus?

Vierailija
6/24 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on ja joillakin ei. Oikeasti nuoria naisia ahdistelevat vanhat äijät ovat rasittavia.

Vierailija
7/24 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksiköhän ihmeessä se ikä on sulle naisessa noin olellinen asia? Ihan vaan tuon takia sanon, että sinulla ei todellakaan ole hyvää mahdollisuutta. Toisin kuin vaikka omalla miehelläni, joka on minua kymmenen vuotta vanhempi. Hän aluksi nimenomaan epäili, onko ikäero liian iso, mutta nyt onnellisesti yhdessä jo pidemmän aikaa. Ällöttäviä tuollaiset ikäpreferenssit, mitäpä jos etsisit naisen, jonka kanssa oikeasti haluat olla hänen itsensä takia.

N22

Vierailija
8/24 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei näköjään ole, kun pitää tulla vauvapalstalle kyselemään😂👍

Vierailija
9/24 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kyselet samaa asiaa jatkuvasti?

Vierailija
10/24 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla, onhan noita nähty, mutta ei kannata laskea sen varaan.

Vierailija
11/24 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko maailmankuulu rokkitähti? Urheilusankarit käy myös. Tai edes kuuluisa miljonääri.

Vierailija
12/24 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli viime talvena treffit 21v naisen kanssa vaikka olin 34v ja tämä nainen vieläpä olisi halunnut seksiä. Annoin pakit koska oli pullukka.

niin.. hoikkiin sulla ei olekaan mitään saumaa.. :D

Vierailija
13/24 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset jutellut tytöille koulussa?

Vierailija
14/24 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen tekemä seksuaalinen aloite on niin harvinainen että sitä ei saa missään tilanteessa, millään tekosyyllä torjua. Alapeukutus siitä. Pahimmassa tapauksessa nainen menee loppuelämäkseen lukkoon eikä koskaan enää tee aloitteita, ostaa kaksikymmentä kissaa ja tyhjentää jokainen ilta paikallisen s-marketin -60% tuotteet kello 21:00.

Vierailija
15/24 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset jutellut tytöille koulussa?

Olin ujo ja epävarma itsestäni. Itseluottamus on kehittynyt enemmän vasta pari-kolmekymppisenä

Ap

Vierailija
16/24 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika heikot. Itse seurustelin 20-vuotiaana 28-vuotiaan miehen kanssa ja oikeasti hävetti esitellä kavereille noin vanha mies.

N30

Sama täällä. Olen 20-vuotias ja seurustelin 26-28v kanssa kaksi vuotta.

Vierailija
17/24 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasoteoria selittää asian. Hoikkia vähän nuorempia esim 5-8v nuorempia voisin saada kyllä, mutta priimaikäisiä 18-24v hoikkia naisia on todella vaikea saada.

Jonkin tasoon vaikuttavan ominaisuuden suhteen on aina tehtävä kompromissi.

Juurikin noin että voin saada tosi paljon nuoremman jos hyväksyn pullukan. Otan mielummin hoikan samanikäisen kuin priimaikäisen pullukan.

Vierailija
18/24 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasoteoria selittää asian. Hoikkia vähän nuorempia esim 5-8v nuorempia voisin saada kyllä, mutta priimaikäisiä 18-24v hoikkia naisia on todella vaikea saada.

Jonkin tasoon vaikuttavan ominaisuuden suhteen on aina tehtävä kompromissi.

Juurikin noin että voin saada tosi paljon nuoremman jos hyväksyn pullukan. Otan mielummin hoikan samanikäisen kuin priimaikäisen pullukan.

Minua ei haittaisi pullukka puoliso, mieluummin sellainen kuin luonnottoman vartalon omaama fitness-hirmu. Tärkeintä on mitä pään sisältä löytyy

Ap

Vierailija
19/24 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis semmonen ajatus että etsisitte seuraa ikähaarukalla +/- 5v omasta iästä?Voisi olla paremmat saumat löytää joku.

Vierailija
20/24 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen tekemä seksuaalinen aloite on niin harvinainen että sitä ei saa missään tilanteessa, millään tekosyyllä torjua. Alapeukutus siitä. Pahimmassa tapauksessa nainen menee loppuelämäkseen lukkoon eikä koskaan enää tee aloitteita, ostaa kaksikymmentä kissaa ja tyhjentää jokainen ilta paikallisen s-marketin -60% tuotteet kello 21:00.

Annatko alapeukun edelleen jos kerron että nainen oli tosi yksinäinen ja mielenterveysongelmainen ja yritti seksin avulla saada minut näkemään uudestaan.. Eikö ohje mennyt niin että "never stick your dick in a crazy"