Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vaimoni ilmoitti olevansa lesbo

Vierailija
07.10.2014 |

Olen selviytynyt so far kaikista elämässä kohdalleni tulleista vastoinkäymisistä, olen korkeasti koulutettu ja varmaan kohta yksinhuoltajaisä kahdelle aivan uskomattoman ihanalle alle kouluikäiselle lapselle.

Nyt on ensimmäinen kerta, kun järki ei riitä, enkä itse voi omilla teoillani selvitä tilanteesta. Oli vittu kaikki hyvin, kunnes hetki sitten jysähti. Nyt vaan katselee nukkuvia rakkaita lapsia ja suree tätä tragediaa. Vittu tätä elämää, se vie aina kaiken.

Tälle palstalle eksyin lukemaan mikä muilla on vikana, jos seksiä ei ole, vaikka fyysiset tekijät olisivat kunnossa molemmilla. Oli sitten pakko ottaa kissa pöydälle ja sitten jysähti.

Adios muille kohtalotovereille.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, aika pommi. Toivottavasti selviät(te) ajan kanssa tästäkin.

Vierailija
2/6 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa. Luulin etta aseksuaali, mutta nyt asuu vaimo toisen naisen kanssa. Vanha tuttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Vaan minkäs ihminen suuntautumiselleen voi. Ei liene tavatonta tulla sinuiksi sen kanssa vasta pitkästi aikuisiällä, kun perhettäkin voi olla.

Vierailija
4/6 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ainakin tiedät ettei sinussa mitään vikaa ole.

Vierailija
5/6 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. Kun tästä ei voi kenellekään muulle vielä puhua mitään, on helppo avautua näin (näennäisen) anonyymisti.

Vierailija
6/6 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, missä viipyy nimimerkki -melkeinheteromies? Eiks tää oo ihan hänen aihe aluettaan.