Mistä johtuu leuan alle ja leukapieliin tulevat finnit?
Olen 38v ja alkanut taas finnejä pukata, lähinnä leuan alle, leukaan ja sitten tuonne leukaperiin korvien lähelle. Imetän vielä vuoden ikäistä...
Kommentit (15)
Sama. Olen kerran lukenut syyn sille, mutta en enää muista...
34v
Hormonit, sinne mullakin tulee ja siskolla ; )
Onko hormonikierukka tai minipilleri käytössä? Keltarauhashormonin aiheuttaman aknen tyyppipaikka.
Anaboliset steroidit. Käytätkö jotain hormonivalmisteita voimiesi kohottamiseen?
Niin sanotulle parta-alueelle tulevat finnit kertovat hormoniepätasapainosta. Jos näppylöitä tulee suun ympärille, se kertoo sappi- ja maksaongelmista.
Ei ole mitään ehkäisyä käytössä. Enkä käytä mitään hormonivalmisteitakaan.
ap
Mulla tulee kanssa tosi paljon ja sellaisia kipeitä ihon alla olevia, jotka eivät mitenkään voi johtua kasvojen koskettelusta.
En käytä hormonaalista ehkäisyä, joten miten hormonit voisi saada tasapainoon?
Hormonaalinen epätasapaino, progesteroni jotenkin liian vahvoilla. Ja androgeenit, testosteroni....
juo vihreää teetä, nuku enemmän ja imetyksen jälkeen toivottavasti rauhoittuu.
Apua, ei kai mulla voi mitkään vaihdevuodet vielä olla?! :(
Tosiaankin imetän vielä (vauva 1v) ja kuukautiset eivät ole vielä alkaneet synnytyksen jälkeen. Imetän muutaman kerran päivällä ja illalla, yöllä en enää.
ap
Mulla oli vajaat 30-v:na tuollaista, toai äkäisiä finnejä pitkin leukaperiä. Asettui e-pillereillä. Nyt on ilmestynyt pientä näppyä decoltee-alueelle ja ohimoille, muualla ei mitään, mistähän se kertoo?
Vaihdevuosien aikaan tulee just tonne ja kaupalle ns hormoonifinnejä
Niin, eikä ainakaan mitään limakalvojen kuivuutta ole, mitä vaihdevuosiin kuuluu.
ap
Kasvojen koskettelusta.