Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisessa kunnossa pääsee psykiatriselle osastolle?

Vierailija
05.11.2014 |

Onko kokemusta itsellä tai tutulla. Miten huonossa kunnossa on oltava että pääsee sairaalaan masennuksen takia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsariyrityksen jälkeen 2 päiväksi, sitten lääkkeet kouraan ja kotiin.

Vierailija
2/6 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu todella paljon lääkäristä (ja paikkakunnasta?). Itse olisin päässyt/joutunut kun en jaksanut tehdä juuri muuta kuin nukkua, itsetuhoinen kaveri taas ei päässyt vaikka olisi halunnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavassa vaarassa itselle tai muille. Harhainen.

Vierailija
4/6 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin huonossa kunnossa pitää olla, oman kokemukseni mukaan. Kohtalotovereiden kanssa on naureskeltu, että räkäinen naama ja konttausasento on vähimmäisvaatimus.

Vierailija
5/6 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosissa

Vierailija
6/6 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:52"]Vakavassa vaarassa itselle tai muille. Harhainen.
[/quote]

Ja tämän takia ihmiset tekee esimerkiksi kouluampumisia, kun nykyään pitää seota oikein kunnolla että saa minkäännäköstä apua.

Itse jouduin selviämään todella pahasta masennuksesta ja erittäin pahasta itsetuhosta aivan yksin, ilman että sain minkäännäköistä apua, koska terveydenhoitajienkin vastaukset oli vaan "no voi, yritä nyt miettiä jotain kivaa"

Jäljellä kammottavat arvet. Onneksi en kuollut, olen onnellinen elämästäni tällä hetkellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi