Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttui totaalisesti. Nyt suhde kriisissä

Vierailija
02.09.2021 |

Olen joskus suuttuessani sanonut, että etsin itselleni kämpän niin ei tarvitse katsella tuollaista. Jokainenhan tietää, että suuttuessaan voi sanoa asioita, joita ei oikeastaan tarkoita, eikös vaan? Eilen meillä oli riitaa miehen käyttäytymisestä ja hän provosoi minua, jolloin sanoin, että olen jo katsellut asuntoja itselleni niin pääsen pois täältä, hän voi pitää talon. Nukuin olohuoneen sohvalla. Nyt herätessäni mies oli pois (yleensä vielä kotitöissä) ja pöydällä lappu, että hän tulee takaisin kun olen löytänyt sen asunnon ja poistunut täältä. Ei vastaa puheluihin tai WhatsAppeihin. Voi että, jokainen ymmärtää että suutuspäissään voi sanoa tyhmiä asioita.

Kommentit (364)

Vierailija
21/364 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jokainen ymmärtää"

joo, mies kuullut tuon tarpeeksi monta kertaa niin vihdoinkin ymmärsi

Vierailija
22/364 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehesi suuttunut totaalisesti. Kyllästyi totaalisesti on oikea termi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/364 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa lapsellinen mies.

Vierailija
24/364 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole tapana sanoa asioita, joita en tarkoita. Sehän on ihan naurettavaa ja vie luottamuksen kokonaan.

Joko olet asuntoa etsimässä. Ihanaa kun on kerrankin mies, joka todella ottaa tosissaan.

Minähän aikoinaan otin tosissani exän puheet ja hän sitten neuvoi, että "Jatkossa sitten elä välitä minun sanomisita". No minä en sitten välittänyt ja sitten hän suuttui siitä, etten arvostanut häntä, kun en painunutkaan hel*ettii hänen elämästään.

Vierailija
25/364 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä lainkaan tuollaista uhkailua asioilla, joita ei sitten ole aikomustakaan toteuttaa. Sama pätee niin parisuhteeseen kuin lastenkasvatukseenkin. :)

Vierailija
26/364 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata sanoa asioita joita ei tarkoita. Suuttuminen tai muu tunnekuohu ei oikeuta huonoon käytökseen, toisen loukkaamiseen tai tuhoavin tekoihin.

Ex uhkaili riittävän monesti erolla niin, että lopulta ero tuli. Jos toistuvasti vaatii eroa, viimein sen myös saa.

Sellaisia ovat sanat. Niissä on valtaa muuttaa asioita.

Vierailija
27/364 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Voi olla että suhteesi ei ole enää pelastettavissa, mutta jos haluat yrittää, ehdotan seuraavaa:

- Alat kontrolloimaan käyttäytymistäsi

- Hankkiudut terapiaan, käytöskouluun, jne.

- Ehdota miehelle parisuhdeterapiaa

- Ole rehellinen vioistasi miehelle. Nöyristellä ei tarvitse, mutta rehellinen pitää olla.

Vierailija
28/364 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies käy töissä ja sinä oleskelet kotona. Nyt sitten tajusit, että kun eroatte, miehen tilipussi ei olekaan enää sinun tilipussi. Jos miehesi on yhtään fiksu, se suorastaan pistää sinut pihalle. Kaupungin vuokrakämppä jonkun narkin naapurina on sinulle ihan sopiva asuinpaikka. Ihan turhaan pidät itseäsi parempana ihmisenä, sinähän vain loisit miehesi rahoilla. 

Vierailija
29/364 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mies ei enää jää tuohon.

Vierailija
30/364 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen mieli on ailahtelevainen.

mies53v

Ja sinä olet lapsellinen noin vanhaksi äijäksi.

Tottahan hän puhui, ei siitä kannata suuttua.

Vierailija
31/364 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin suosittelen sulle omaa kämppää. Toi on niin typerää, että joka riidan yhteydessä tulostellaan avioeropaperit tai uhkaillaan omalla kämpällä. Sairasta ja narsistista.

Ymmärrän jopa senkin, että riidan yhteydessä sanotaan, vaikka "vi**n lehmä yms, mutta toi sun käytös on pimeetä.

Nää on just näitä, mitkä on pienenä saanut kuunnella ja kokea kun äiti suuttuessaan huutaa, että "sun ei ois pitänyt edes syntyä".

Surullista.

Muuta omilles ja tutkaile omaa käytöstäsi ja opi jotain. Säälittää sun puolisos.

Parhaat tukkii oikeuslaitosta lähettämällä erohakemuksia harvasen viikonloppu ja perumalla ne sitten viikolla.

Vierailija
32/364 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä ois vaikka anteeksipyyntö?

Vierailija
33/364 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa. Miksi miehesi käytös saa sinut uhkailemaan muutolla? Jokuhan ongelma tässä on takana kun reagoit noin voimakkaasti sanallisesti. Meillä mies saa minut suorastaan pimahtamaan, osaa todellakin vedellä oikeista naruista, tekee sitä ihan tarkoituksella kun purkaa omaa ketutustaan minuun.

Vierailija
34/364 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu itsekin sanoin eilen miesystävälleni että tämä on perseestäveivattava nahjus. (Kun ei saanut aikaan vaihtaa työpaikkaa kun oli tarjolla, nykyinen menee konkkaan)

No ajoi vaan 100km tunnissa sen kippuraisen mökkitien ja piti illan mykkäkoulua, mutta asunnonvaihtolappua en käteen vielä saanut

Yksi parhaista neuvoista parisuhteeseen: älä ikinä neuvo pyytämättä, hauku tai väheksy toista osapuolta hänen työhönsä tai työttömyyteensä liittyvissä asioissa. Ei ikinä. Ainoana poikkeuksena tapaukset, joissa molemmat ovat samassa työpaikassa töissä tai on yhteinen yritys.

Olen nähnyt 2 avioeroa, jotka ovat saaneet alkunsa juuri siitä, kun toinen osapuoli on haukkunut tai mitätöinyt toista osapuolta, kun tämä on jäänyt työttömäksi. Molemmissa tapauksissa työttömyys oli lyhytaikaista (ei mitään Uuno Turhapuro -työttömyyttä), ja työttömäksi jääminen stressasi aivan hirvittävästi. Kuitenkin, uuden työpaikan löydyttyäkin, puolison kommentit työttömäksi jäämisestä hiersivät pitkään ja niin pahasti, että avioero oli edessä.

Vierailija
35/364 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen mieli on ailahtelevainen.

mies53v

Ja sinä olet lapsellinen noin vanhaksi äijäksi.

Nuorekas. Pusu sulle..

Jos nainen vois olla päivän aviomiehenä, niin se olisi taatusti avartava ja opettava kokemus kuinka hormonitoiminta ohjaa naisen käytöstä. 

mies53v

Vierailija
36/364 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hieman tuollainen, että jos olen todella todella vihainen ja vielä provosoidaan niin voi suusta tulla sammakoitakin. Silti ymmärrän, että erolla ja lähdöllä uhkailu on todella väärin ja syvältä. Ja jotenkin tuntuu, että jos sillä uhkailee niin sitä myös sisimmissään haluaa. Että olisin mieluummin ilman sinua kuin tässä riitelemässä kanssasi. Pitää opetella itsehillintää riitatilanteissa. Esim. sanoo, että lähen nyt happihyppelylle tms. ennen kuin sanon jotain tyhmää ja peruuttamatonta.

Vierailija
37/364 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, jokainen ei todellakaan puhu mitäsattuu uhkauksia suuttuessaan. Omista sanoista pitää kantaa vastuu, ja nyt sulla on sen vastuunkannon aika. 

Olet aika lapsellinen, jos kuvittelet, että suuttumuksen varjolla saa sanoa mitä vain, ja se pitäisi sitten painaa villaisella kun "enhän minä sitä tarkoittanut". No, jos et tarkoittanut, niin miksi sitten päästit sen suustasi?

Vierailija
38/364 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkissä parisuhteissa sanotaan kaikenlaista ja ne unohdetaan yhtä nopeasti, kun on sanottukin. Rakkaus ja anteeksianto pitää yhdessä.

Nämä erohuutelijat ovat niitö joiden parisuhteet päättyy eroon herkästi. 

Vierailija
39/364 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

A clear case of male hysteria, a prostate massage should calm him down for couple of days.

Vierailija
40/364 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkissä parisuhteissa sanotaan kaikenlaista ja ne unohdetaan yhtä nopeasti, kun on sanottukin. Rakkaus ja anteeksianto pitää yhdessä.

Nämä erohuutelijat ovat niitö joiden parisuhteet päättyy eroon herkästi. 

Siis ketjun erohuutelijat.

Parisuhde saattaa kriisiytyä niin, että erouhkaus pääsee suusta. Se on äärimmäisen hädän ilmaus ja silloin pitäisi tajuta lopettaa se mitä on tekemässä toiselle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän