Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlin kassalla pariskunnalla 10 kaljatölkkiä ostamassa...traagista...

Vierailija
06.10.2014 |

vai mitä. Muutenkin näkyi silmistä ettei ihan selvinpäin ollaan, klo siis 14 sunnuntaina. Pisti taas miettimään että miksi joillakin mennyt asiat näin pieleen. Onko tapahtunut jotain tai ovatko vain niin heikkoja etteivät jaksa tehdä asialle mitään...

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 18:42"]

Ei vaan mutta kyllähän tuota näkee :( Kannellaan tyrät rytkyen niitä lavoja sunnuntaina keskellä päivää :( Elämme alkoholisoituneessa maassa :(

:(

[/quote]

Olisiko ne sitten parempi hakea illalla ja mieluiten pe tai la?

Vierailija
22/41 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole traagista.

Se oli traagista kun näin "alan miehen" ostavan laatilollisen lidlin alkoholitonta olutta. Mahtoi olla suru puserossa kun huomasi kotona erheensä. Meni rahat hukkaan pahemman kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 18:44"]Minäpä kävin tänään maanantaina klo 13 ostamassa pullon kirkasta. Muuta asiakkaat olivat selvästikin eläkeläisiä.
[/quote]Jaa sinäkö se sitten olit! Mietinkin että maanantaikännit tiedossa. Olin se joka tuli taaksesi ja ostin viinipullon. Et varmaan huomannut, lapset odottivat alkon ulkopuolella enkä kyllä ole eläkeläinen.

Vierailija
24/41 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko mäyräkoiran luontoon päästää ?

Vierailija
25/41 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 18:45"]

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 18:42"]

Ei vaan mutta kyllähän tuota näkee :( Kannellaan tyrät rytkyen niitä lavoja sunnuntaina keskellä päivää :( Elämme alkoholisoituneessa maassa :(

:(

[/quote]

Olisiko ne sitten parempi hakea illalla ja mieluiten pe tai la?

[/quote]

Olisi.

Vierailija
26/41 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos sunnuntaina juovuksissa ja ostamassa lisää niin - halloo...onko se teidän mielestä ihan normaalia? mun mielestä ei.

Vierailija
27/41 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 18:47"]

no jos sunnuntaina juovuksissa ja ostamassa lisää niin - halloo...onko se teidän mielestä ihan normaalia? mun mielestä ei.

[/quote]

Kaikki ei elä normaalia ma-pe työaikaa. Ja kyllä olen joskus hakenut sunnuntaina ja jopa keskellä viikkoa juovuksissa kaljaa kaupasta.

Vierailija
28/41 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistiperheen aikuisena lapsena: on se surullista eikä sais olla normaalia. Toivottavasti ko. pariskunnalla ei ole lapsia. 

Vierailija
29/41 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Niinno, mikä nyt on normaalia muutenkaan.minusta ihan luonnollista ostaa alkoholia sunnuntaina. Rattosasti kulluu päivä silleen.tai no enemmän rattosasti ko selevinpäin ainaki.

Vierailija
30/41 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielioppivirheistä päätellen taisit kirjoittaa tuon kännissä.

Vierailija
31/41 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ai että minua vituttaa nämä jotka elää vika-aikaelämää, eikä ymmmärrä jos joku muu elää muulla tavalla. Jos ei ole töitä, niin eikö se ole ihan sama että korkkaako perjantaina klo 18 vai sunnuntaina klo 9? Joku voi jopa olla töissä niin että vapaana ovat sunnuntai ja maanatai.

Vierailija
32/41 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 18:53"]

[/quote] Jos äsköseen kommenttiini viittaat ( rattosasti..), niin en oo känessä, se on meikän murretta..tsiiz

Vierailija
33/41 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunnalla 10 kaljatölkkiä ostamassa? Mitä ne pariskunnan kaljatölkit mahtoi oikein ostaa?

Ja oletko ihan tosissasi, että 10 tölkkiä kahdelle ihmiselle on jotenkin "traagisen" paljon?? Mitä mahtaisit tehdä, jos näkisit jonkun ostavan ihan koko keissin? 

Vierailija
34/41 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppoja täynnä tämä ketju.

Vierailija
35/41 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 18:46"]

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 18:44"]Minäpä kävin tänään maanantaina klo 13 ostamassa pullon kirkasta. Muuta asiakkaat olivat selvästikin eläkeläisiä. [/quote]Jaa sinäkö se sitten olit! Mietinkin että maanantaikännit tiedossa. Olin se joka tuli taaksesi ja ostin viinipullon. Et varmaan huomannut, lapset odottivat alkon ulkopuolella enkä kyllä ole eläkeläinen.

[/quote]

Väärin arvailtu. Se pullo meni baarikaappiin odottamaan seuraavaa tarvetta, jota ei ole tulossa ainakaan kolmeen viikkoon. Kun ei ole juoppo, niin voi pitää juomatontakin juomaa kotona. Takanani ei ollut ketään, eläkeläiset olivat edessäni, eivätkö ostaneet viiniä.

Vierailija
36/41 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 18:57"]

Juoppoja täynnä tämä ketju.

[/quote]

Ja kukkahattutätejä jotka sekaantuu asioihin, jotka ei heille kuulu.

Vierailija
37/41 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa juopottelu kuuluu kaikille, koska sen seuraukset pitää meidän kaikkien verorahoista maksaa. Että miettikää sitä kun vedätte lärvejänne. Kuka maksaa lääkärikäynnit, kun kroppa alkaa repsahdella eikä enää kestä jatkuvaa ryyppäämistä. Kuka korvaa sairauspoissaolot töistä? Kuka terapiat lapsille? Kuka auttaa kännissä hakattuja vaimoja ja sivullisia, suojatiellä yliajettuja lapsia jne. Me tavalliset tallaajat pienistä palkoistamme maksetaan että juopot saa juopotella ja juopottelun jälkeen vielä autetaan ja hyysätään. 

Vierailija
38/41 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostetaanko siellä teillä päin todella niin vähän kaljaa yleensäkään, että järkytyt jos joku ostaa 10 kpl?? Ja vielä pariskunta? Kahdelle tuo on mun mielestä todella vähän, enkä mä edes itse juo...

Ja toinen juttu on se, että mitä hittoa se sinun persettä kutittaa kuka mitäkin ostaa???1

Vierailija
39/41 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 18:46"]Ei tuo ole traagista.

Se oli traagista kun näin "alan miehen" ostavan laatilollisen lidlin alkoholitonta olutta. Mahtoi olla suru puserossa kun huomasi kotona erheensä. Meni rahat hukkaan pahemman kerran.
[/quote]

Tai kun olin joskus vuosia sitten videovuokraamossa töissä. "Alan mies" tuli katsomaan elokuvatarjontaa mukanaan kaljalava ja pullo kirkasta. Pudotti sen kirkkaan siihen lattialle. Pahoitteli kyllä kovasti ja kävi vähän sääliksi kun se juoksi ulos ilman pulloaan ja leffaa. Jäihän sille se lava sentään.

Vierailija
40/41 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 18:53"]

[/quote]

Nauran tälle mielikuvalle. Ap tölkki kädessä maanantaina paheksumassa viiden tölkin juoppoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi