Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako kaupungin vuokra-asuntoon ottaa kissan?

Vierailija
05.11.2014 |

yhden kappaleen, kiltti ja hiljainen? asunto espoossa

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, kolme kisua omistan ja helsingin kaupungin asunnossa asun.

Vierailija
2/14 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:00"]

Varaudu siihen, että mikäli kissa sattuisikin tekemään jotain vahinkoa asunnossa (esim. repii tapetteja, kuseskelee ympäri asuntoa tmv.), niin takuuvuokraa ei palauteta vaan se käytetään asunnolle mahdollisesti aiheutuneiden vahinkojen kattamiseen.

[/quote]

Takuuvuokra? Ei mulla mitään semmosta ollu kun kaupunkin kämpän sain. Ihan vaan soppariin nimet alle ja sitten vuokra tilille. Seuraava vuokra päivä oli viikonpäästäs. Mutta mitään takuuvuokrelia mulla ei oo. No köhät ja lusmut makselee takuuvuokria. Muhun luotetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:00"]

Varaudu siihen, että mikäli kissa sattuisikin tekemään jotain vahinkoa asunnossa (esim. repii tapetteja, kuseskelee ympäri asuntoa tmv.), niin takuuvuokraa ei palauteta vaan se käytetään asunnolle mahdollisesti aiheutuneiden vahinkojen kattamiseen.

[/quote]

Takuuvuokra? Ei mulla mitään semmosta ollu kun kaupunkin kämpän sain. Ihan vaan soppariin nimet alle ja sitten vuokra tilille. Seuraava vuokra päivä oli viikonpäästäs. Mutta mitään takuuvuokrelia mulla ei oo. No köhät ja lusmut makselee takuuvuokria. Muhun luotetaan.
[/quote]

Tyhmä, se "vuokra" minkä maksoit heti oli takuu jos kerta seuraava vuokran erä oli jo viikon päästä. Hohhoijjaa ...

Vierailija
4/14 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:08"]

[/quote]

[/quote]

No sinulta sitten vain peritään asunnolle aiheuttamasi vahingot oikeusteitse. Kalliimmaksi se itsellesi tulee, mutta ole toki ylpeä kun "luotetaan".

Vierailija
5/14 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:00"]

[/quote]

[/quote]

Tyhmä, se "vuokra" minkä maksoit heti oli takuu jos kerta seuraava vuokran erä oli jo viikon päästä. Hohhoijjaa ...
[/quote]

Ei kaupungin asunnoista peritä takuuvuokraa. Että hohhoijaa sinne vain.

Vierailija
6/14 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:14"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:00"] Varaudu siihen, että mikäli kissa sattuisikin tekemään jotain vahinkoa asunnossa (esim. repii tapetteja, kuseskelee ympäri asuntoa tmv.), niin takuuvuokraa ei palauteta vaan se käytetään asunnolle mahdollisesti aiheutuneiden vahinkojen kattamiseen. [/quote] Takuuvuokra? Ei mulla mitään semmosta ollu kun kaupunkin kämpän sain. Ihan vaan soppariin nimet alle ja sitten vuokra tilille. Seuraava vuokra päivä oli viikonpäästäs. Mutta mitään takuuvuokrelia mulla ei oo. No köhät ja lusmut makselee takuuvuokria. Muhun luotetaan. [/quote] Tyhmä, se "vuokra" minkä maksoit heti oli takuu jos kerta seuraava vuokran erä oli jo viikon päästä. Hohhoijjaa ... [/quote] Ei kaupungin asunnoista peritä takuuvuokraa. Että hohhoijaa sinne vain.

[/quote]Hohhoijattele rauhassa. Espoossa myös kaupungin vuokra-asunnoista menee takuumaksu. Ja sinnehän ap oli muuttamassa.

Vierailija
7/14 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Kotkassa ainakin kaupungin vuokrakämpistä otetaan takuumaksu. Maksoi sen sitten sossun lapulla tai  rahalla, mutta kuitenkin.

Vierailija
8/14 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:08"]

[/quote]

[/quote]Yksityisillä vuokranantajilla kahden kuukauden takuuvuokra on ihan tavallista. Eipä sitä köyhä pystyisi maksamaan.

Vierailija
9/14 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikkejä saa pitää, jos ei ole kielletty säännöissä ja kissahan on tavallinen lemmikkieläin (toisin kuin vaikka hevonen, ei ole sallittu vaikka säännöissä ei erikseen kiellettäisikään).

Vierailija
10/14 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä saa, ellei ole erikseen kielletty. Joillakin vuokranantajilla on allergiataloja, joissa on kielletty lemmikkieläimet ja tupakointi. Tarkista vuokrasopimuksesi, onko siinä mainintaa eläintenpitokiellosta. Luonnollisesti olet myös vastuussa kissasi aiheuttamista vahingoista, jos se vaikka kynsii ovenkarmit ja tapetit pilalle.

Vierailija
11/14 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa jos et jää kiinni

Vierailija
12/14 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kissa ja kaksi kania. Ei niistä kukaan kysele

Vierailija
13/14 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 12:54"]

Meillä on kissa ja kaksi kania. Ei niistä kukaan kysele

[/quote]

Kysyn sinun kahdesta kanista ja kissassasta?

No nyt on kysytty.

Vierailija
14/14 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi