**********3-KUUMEILIJAT, VKO 33**********
Ja taas maanantai! Hyvää alkanutta uutta vkoa! :)
Toivottavasti tulee plussia tälle viikolle! bdbdbdbd
Keillä kaikilla on jännittävät tädin tai plussauksen odottelut tällä vkolla?
Täällä yksi nostaa käden!! :D
Lisäksi voimahalaus tädin yllättämille!!
Kommentit (29)
http://www.kotitesti.fi/
tuolla ainakin suht edullisia, nopea toimitus ja näyttänyt oviksen kun sellainen on ollut. Tilasin tuon 6+3 paketin, ja se oli hyvä. Tosin raskaaksi en tullut, mutta se tuskin on ovistestien syy.. ;)
Nyt tää kierto ollaan ilman tikkuja, kattoo sit seuraavasta.. Jos tästä kierrosta raskaudun, on la sit jo toukokuussa..huhhuh..ja sit jos viel pidempään menee niin la ois kesäkuussa...no kesällä en vielä olekaan ollut raskaana viimeisilläni, joten sekin olis tietty kiva kokea..kunhan nyt raskautuis vaan ensin, se on aika sama koska se la on..toivottavasti pian tärppää meillä kaikilla...mukavaa viikonloppua kaikille!!
-Mussu-
Täällä yhä piinailu jatkuu, vaikka ei kovin suurin odotuksin. Just juttelin yhden kaverini kanssa, joka odottaa kolmatta lastaan. Hän ei siis tiedä meidän yrityksestä ja kertoili ihanasti kasvavasta vatsastaan ja siitä, kuinka kertoa kahdelle ensimmäiselle lapselle uudesta vauvasta. Tuli niin haikea fiilis, tahtoo kans ostaa äitiysfarkkuja.... :)
Mä en ole vielä yhtään miettynyt, miten kertoa esikoille jos tulen raskaaksi, että meille olisi tulossa vauva. Tytöt ovat kuitenkin jo 6,5v. eli kyllä sitä joutuu hieman miettimään mitä vastaa kysymyksiin ja miten asiasta kertoo. Ovathan toki tietoisia, että vauvat kasvavat äidin mahassa ja tulevat alakautta pois mutta vielä olen onnistunut ohittamaan kysymykset siitä, että miten se vauva pääsee sinne äidin mahaan...
No, noita kertomisia sun muita ehtii kyllä miettiä jos tästä vielä raskaaksi tulen :)
Muutenkin olen viime päivinä miettynyt, että jaksaako nyt samalla lailla jos "projekti" onnistuu kun ekassa raskaudessa, joka meni mulla älyttömän hyvin ollakseen kaksosraskaus. Miten kroppa reagoi, onko iästä haittaa/hyötyä ynnä muuta. Eikai se selviä kun kokemalla.
Mutta mukavaa viikonloppua kaikille!
Jään odottamaan joko menkkoja tai testausta.... eiköhän muutaman päivän sisällä selviä, tuleeko meille huhtivauvaa ;)
t. Mannaryyni kp 30 / 30-33
Jemppistä ihan hirmusti ja hurjasti 2pojanäipälle ja 0407äipälle. Ja tietysti kaikille muillekin murjotuille.
Juu ei tule meille toukovauvaa, sillä energiat on tällä viikolle menny jonnei ihan muualle kuin miehen suostutteluun. Palasin töihin ja lapsilla alkoi päiväkoti. Aikamoinen elämänmuutos, sanoisinko. Vaikka kaikki on toistaiseksi mennyt hyvin tai siin no niin hyvin kuin voisi kuvitella. Olin varautunut johonkin IIIIHAN muuhun. Mutta hyvä näin!
Voi kun vois joltain vauvakeijulta toivoa nyt kasan plussia jaettavaksi. Sen tekisin. Jakselkaa
minni
Oletteko muuten huomanneet eroa raskausteissä, että joku olisi parempi tai herkempi kun joku toinen?
Itse olen ostanut kaupasta tommoisia tosi halpoja 3,95e / 2 kpl jotka ovat pelkkiä tikkuliuskoja ilman "hienoja" erillisiä ikkunoita tai muoviosia. Luulisin, että nuo tikkuliuskat ajavat saman asian kun hienommat, mutta onko teillä kokemusta että joku halpistikku antaisi eri tuloksen kun kalliimpi apteekin testi?
Terkuin Mannaryyni, joka testasi tänä aamuna negan kp 31 / 30-32 :(
Eli ei täällä ole vieläkään täti tullut paikalle!! Juilimisia ja palelua kyllä löytyy kivasti!! Nyt meneillään kp 34 / ???? Kaikkea mahdollista 16 ja 40 väliltä... Että ota siitäkin nyt vielä selvää!! ;)
Vielä en viiti kuiteskaan testailla, yritän malttaa odotella ensi viikon lopulle, jos mitään uutta ei tapahdu. Nimittäin viime raskaudessa testasin juuri kp34 ja nega tuli. Sitten vasta kun pahoinvoinnit iski rv5-6 paikkeilla tajusin testata uudelleen (kp51) ja plussaa tuli!! Eli kun nää kierrot on aika pitkiä olleet ni se plussakin tulisi varmaan aika myöhään. Kivempi on tulla tädin yllättämäksi kuin jännätä hulluna testin tekoa ja pettyä sitten raskaasti!
Mannaryyni, voi harmitus negasta, halaukset täältä sinne!! Voisiko vielä olla kumminkin toivoa, kun täti ei ole vielä tullut!!??
Me ollaan jo ehitty valmistella noita pikkasia lapsukaisia vauva-ajatuksella. Ollaan kyselty, että olisiko kivaa, jos meille tulisi "kolmas vauva", ja lapset kuorossa, että joo!! Ja kovasti ollaan jo mietitty, missä se vauva sitten nukkuisi, mitä leluja laitettaisiin vauvalle jemmaan ja mitä lasten vanhoja vaatteita säilytettäisiin vauvaa varten... Välillä esikoinen on kysellyt, että "äiti millon se kolmas vauva oikeen tulee sun masuun??" :D Ihana! Saa nähä, miten joutuu sitä vauvan mahaan menemistä sitten selittelemään... ;)
Kunpa nuo marjat jo loppuisivat, no linnut söi kirsikat niitä ei tarvitse kerätä...
Päivät menee kykkiessä joko marjapuskassa tai köökissä. Ja kaikenlaista muutakin entoa löytyy vaikka muille jakaa. Viime viikolla kävi jalostusneuvoja, maitotilaneuvoja ja terveydenhuoltoeläinlääkäri. Ja tänään oli appiukko ja anoppi, jälkimmäinen minun kanssani marjoja nuokkimassa. Ja illalla pitäisi lähteä isäni ja hänen perheensä luo käymään kun ovat nyt mökillä viimeistä kertaa "tänä kesänä."
Sienimetsässä käymisestä olen vasta kerennyt haaveilemaan mutta sinne kovasti tekisi mieli jos vain jaksaisi.
Jos joku väittää, ettei maalla ole mitään tekemistä voisi tulla kokeilemaan miun elämää välillä =) Ja mitä tästä kehkeytyykään kun lasten harrastukset vielä alkaa?
Sitten kuumeilua, no en ole juurikaan muistanut/kerennyt/jaksanut kuumeilla joten kiertopäivät on aikalailla hukassa, taidan käydä ne lopuksi laskemassa.
Pikkusisko kertoi eilen olevansa raskaana, kovin iloinen uutinen, sillä heillä on tällä erää noin vuosi täynnä jonkin asteista yritystä, toisinsanoen, yhtä vaikeaa kuin meilläkin. Mutta heille on tulossa siis esikoinen, kivaa kun voi taas olla vanhempi ja viisaampi ja antaa kaikkivoipaisia neuvoja ;)
Ei vaan, mukavaahan se on, että sisko kyselee ja voin edes hieman neuvoa.
Jännät paikat tuntui olevan useammalla, nyt meidän pinoon kyllä taas kaivattaisiin plussauutisia, tsemppiä!!!
Ja 2poj@näidille erikoisesti positiivisia tuulahduksia kaikin puolin, tiedän mitä tämä pitkä yrittäminen on ja miten masentaa kun turnausväsymys iskee. Sie olet sentään jaksanut lääkärissä käydä, minä kun vasta arvon, että menisinkö nyt vai menisinkö myöhemmin... Kummassakin on puolensa. Eikö joku voisi jo päättää mun puolesta? No, mä tiedän muutenkin olevani hieman päättämätön persoona, haluaisin sekä syödä kakun, että säästää sen.
Riltsu kp 23/?
mies saapuu tänä yönä <3 <3
eli paljon pupuilua tiedossa =) ei oo meinaa noi halut kadonnu tai vähentyny tän vauvayrittämisen myötä yhtään. toivottavasti pian tärppäis, mies niin odottaa ensimmäistä omaa lasta =) vaikka onhan nuo minun kaksi jo tosi tärkeitä ja pitää omanaan.
ja sekin, että huomenna mennään kattoo hevosia ja saa nähä tuleeko meille osuutta yhdestä hevosesta =)
pahoitteluja ja oliko ketään plussannutta? toivottavasti pian alkaa tulla.
nyt jos tärppäis niin arvioitu la ois 14.5 ja se on esikoisen syntymäpäivä, kuopus on syntynyt 15.5, ei meillä mitenkään tarkkoja olla ;)
Ovulaatio osui mukavasti viime viikonloppuun, vaikka en mitään vahvaa viivaa testissä saanutkaan, mutta oireet olivat selkeät ja seksiä teki mieli kovasti! Nyt pitäisi vielä kaksi viikkoa malttaa odottaa, kyllä odottavan aika on pitkä.
Hätäinen Kiskis
Näyttää syksy todella alkaneen vaikka säät on vieläaika lämpimiä; ensimmäinen syysflunssa iski. :( Ja lapset on tietty myös kipeinä. No, onneksi on sentään reilu viikko vielä ovikseen, jos ehtisi vaikka parantua. Jos ei sitten mies tule kipeäksi... Toivottavasti ei tule.
Mammamia: Minullakin on lähiaikoina ollut tuo sama "ongelma", että ei huvita enää kun ovis on "päällä". Sitten vaan on pitänyt skarpata, mutta eihän se mitään romanttista ole ollut. Tsemppiä sinne! =)
ON: Kamala flunssa tosiaan iski ja kiertokin on sen myötä mennyt sekaisin. Tai en ole varma johtuuko yksin siitä, mutta kuitenkin menkat loppuivat tänään kp 6. Kaipa ne sitten välillä vaihtelee. Vuotokin oli aika minimaalista: yhden päivän vaan kesti runsas vuoto. Vanhaksiko tässä on tulossa..? Täytyy varmaan kutienkin hankkia niitä ovistikkuja, kun tämä kierto on taas mitä on. En varmaan Fertestejä osta tällä kertaa. Mitkä ovistikut netistä tilattuna ova olleet hyviä? Tai siis toimivat hyvin? Onko kokemuksia?
Hyvää viikonloppua!! =)