miehen lahjat/yllätykset
Millaisia lahjoja tai yllätyksiä olette miehiltänne saaneet viime aikoina?
Miten olet itse yllättänyt miehesi viime aikoina?
Kommentit (41)
Viimeisin oli IPhone :D hukkasin entisen kännissä ja mies osti sitten yllätyksiä uuden, vaikka olisin kyllä voinut käyttää tavis kännykkääkin.
Mies oli työmatkalla 400 km:n päässä. Saapuikin ilmoittamatta kotiin, pelehdimme innoissamme kolmisen tuntia ja sitten mies lähti takaisin työhön. Olin kyllä silmät pyöreänä, kun mies saapui kotiin.
Mieheni on tuonut kukkia kotiin.
Itse olen viimeksi ostanut miehelleni suklaata ja teetä.
Miksi miesten pitäisi lahjoa teitä? Loisitte jo muutenkin miehienne lompakoilla.
Maailman vanhin ammatti tulee mieleen...
Suurin yllätys oli, kun kertoi ettei enää rakasta minua. Siinä sitä lahjaa kerrakseen. Onneksi oli rehellinen, elellään kuitenkin yhdessä saman katon alla, kuten jo 20 vuotta.
Noin kirjottaa ihminen joka on yksinäinen, katkera ja ........................... Käy ihan sääliksi.
Kukkia mies toi viime viikolla. Itse en kyllä ole yllättänyt häntä pitkään aikaan. Pitääkin mietiä jotain kivaa ylläriä.
Olen varannut ensi viikonlopuksi hotellihuoneen, pöydän lempiravintolastamme sekä liput erääseen konserttiin. Mies ei tiedä tästä vielä mitään. Ihana viikonloppu tiedossa! Ja maksan kaiken tietysti itse (huom).
Vein miehen ulos syömään vähän parempaan ravintolaan just viikonloppuna syyskuisen synttäripäivänsä kunniaksi. Ei ihan halpa keikka (200), mutta oli sen arvoista. Ko. päivänä annoin tarkkaan valitun ja ulkomailta tilatun kirjan.
Minä olen lopettanut yllätyksien järjestämisen. Viimeksi hääpäiväksi otin vapaata ja siivosin kämpän, järkkäsin viikonlopuksi lapsille hoitajat (joille kerroin harrastusaikataulut yms) ja meille hotellin. Tämän kerroin ruusukimpun väliin laittamallani itse tehdyllä lahjakortilla.
Vastaus oli tyylin "väärin sammutettu" eli väärä hotelli väärällä paikkakunnalla ja olisi halunnut puuhailla kotona kaikenlaista. Ei kuitenkaan sanonut mitään kun aiemmin itse ja lasten avulla kyselin suunnitelmiaan. No, tästä lähtien onkin lahjojen hankinta helppoa. Vuorotellen suklaalevy tai kukkapuska saa riittää.
Kukkasia saan joka viikonloppu, mutta romanttisia viikonlopun hotellilomia aina silloin tällöin. Suurin yllätys oli, kun olimme puhuneet ja haaveilleet kesämökistä monta vuotta, niin yhtenä äitienpäivä-aamuna mieheni pyysi minut matkaan.
Menimme katsomaan yhtä kesämökkiä ja kun tykkäsin siitä ihan kauheesti, niin sain sen äitienpäivälahjaksi. Alusvaatteet, hajuvedet ym. ne on minusta todella kivoja ylläreitä.
Itse yllätän myös mieheni miten milloinkin. Jotain pientä ja romanttisa. Mutta joskus jotain surempaakin. Hänet yllätin viimeksi kunnolla kun hän täytti 50v. Silloin ostin meille viikon matkan Italiaan. Juhlimme siellä hänen syntymäpäiväänsä.
Mutta ei aina lahjan tai yllätyksen hinta ja suuruus ole se tärkein vaan se että se tulee rakkaudesta ja omasta tahdosta.
Mies pesi ja vahasi mun auton viikonloppuna.
Viime kuussa sain kukkasia. Se on harvinaista ja tuokin oli vain pahoittelulahja. Mies tuo usein ruokaa ja herkkuja, mutten miellä noita lahjoiksi. Matkalla oltiin myös viime kuussa, mies maksoi kaiken. Ei olla oltu pariin vuoteen yhdessä matkalla, tuokin matka oli vajaa viikon pituinen ja naapurimaahan, eli ei tullut kalliiksi. Pari kuukautta sitten sain iPadin ja puhelimen, mutta ne ovat aikaisia synttäri ja joululahjoja.
Up