Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku haluaa olla raskaana ja synnyttää?

Vierailija
06.10.2014 |

Minusta ajatus on vastenmielinen ja kuvottava. Kyseessähän on käytännössä loinen, joka elää ja paisuu ihmisen sisällä, imee ravintoa isäntäorganismistaan ja tulee lopulta väkivalloin ulos. Hyi saatana.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, että ap:n kaltaiset itsekeskeiset paskapäät ymmärtävät olla lisääntymättä. Hankalaa se olisi tuolla luonteella kasvattaa tasapainoinen, rakastettu lapsi.

Vierailija
62/77 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt ihan helvetin siistiä, että pystyy kasvattamaan sisällään, omassa vartalossaan, ihmisen alun. Siitä tulee todella voimaantunut fiilis. Nykyään ei ole todellakaan itsestäänselvyys, että kaikki jotka haluavat lapsia myös saavat niitä. Olen todella ylpeä itsestäni, että olen kantanut sisälläni ja synnyttänyt tähän maailmaan yhden kaikin tavoin kauniin ihmisen. Kaikki eivät saa siihen mahdollisuutta tässä elämässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana, koska halusimme mieheni kanssa lapsen, vaikka ajatus raskaana olemisesta ja synnyttämisestä kammotti minua etukäteen todella paljon. Lisäksi kammoan lääkäreitä melkein enemmän kuin kuolemaa. Yllättäen olen päässyt jo puoleen väliin raskautta ilman minkäänlaisia raskausoireita. Maha on hiukan kasvanut, mutta muuten olo on koko ajan ollut täysin normaali. Näytän lähinnä siltä, että olisin vähän lihonut. Ainoa inhottava juttu on ollut, kun on pitänyt rampata neuvolassa ja muuten sörkittävänä ja mittailtavana. Loppuraskaus ja synnytys ovat vielä edessä, enkä odota niitä mitenkään innolla, mutta minkäs sille voi, tämä on se tapa jolla ihminen lisääntyy.

Vierailija
64/77 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonni, nyt saadaan taas erittäin pitkä ketju aikaiseksi. Oikein kunnon juupas-eipäs-vänkäystä :D

Vierailija
65/77 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 13:20"]

Lisääntyminen on kuitenkin biologinen vaisto, lajin säilyttämisen turvaamiseksi. 

[/quote]

Tällaisesta ei kyllä olemitään todisteita.
[/quote]Mitä ihmettä? Sano nyt vielä, että evoluutioteoria on suuri huijaus.

Vierailija
66/77 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP sohaisi sellaiseen muurahaiskekoon, että oksat pois ja pala latvaa.

Vierailija
67/77 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 08:14"]

Minusta ajatus on vastenmielinen ja kuvottava. Kyseessähän on käytännössä loinen, joka elää ja paisuu ihmisen sisällä, imee ravintoa isäntäorganismistaan ja tulee lopulta väkivalloin ulos. Hyi saatana.

[/quote]

Veikkaisin, että olet lähempänä 2-kymppiä kuin 3-kymppiä. Oota vaan, kun se vauvakuume iskee. Tai lapsettomana vanhuksena harmi siitä, ettei lapsia tullut tehtyä. Suurimman osan naisista mielestä vauvoja ihanampia otuksia ei olekaan. Itsellä elämässä on ollut näkemistä ja kokemista varmasti keskivertonaista enemmän, mutta paras kokemus on kuitenkin omat lapset :)
[/quote]

Sarjassamme ärsyttävimpiä ja alentuvimpia kommentteja ikinä. Ja en ole vela enkä samaa mieltä ap:n kanssa

Vierailija
68/77 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut yhden lapsen. Raskausvaivoja ei juurikaan ollut, joten ei se sen kummallisempaa ollut kuin tavallinen elämä, sikiökään ei kauheasti potkinut (istukka oli edessä, joten en tuntenut potkuja). Kyllä minuakin suorastaan inhotti ajatus, että sisälläni oli joku vieras elävä olio, jonka tekemisiin minulla ei ollut valtaa. Synnyttäminen oli taas aivan helvetillistä, sitä en halua kokea koskaan uudelleen. En myöskään imettänyt kauan, koska maitoa tuli niin vähän, että oli helpompi siirtyä korvikkeeseen. Lapsi on toki rakastettu, mutta sisaruksia hänelle ei tule johtuen lähinnä tuosta synnyttämisestä. Raskaana voisin ihan hyvin olla uudelleenkin mutta synnyttää en aio enää koskaan, pattitilanne.

Vierailija
69/77 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 12:06"]

Raskaana voisin ihan hyvin olla uudelleenkin mutta synnyttää en aio enää koskaan, pattitilanne.

[/quote]

Mä sanoisin kamalan synnytyksen kokeneena, pelkopolilla käyneenä ja toisen, hyvän synnytyksen kokeneena, että jos oikeasti haluat toisen lapsen, kannatta käydä käsittelemässä tuota asiaa. Mulle auttoi tosi paljon se, että kävin kätilön kanssa ensimmäistä synnytystä läpi, sain vastauksen moneen kysymykseen.

Vierailija
70/77 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 12:10"]

Raskaana voisin ihan hyvin olla uudelleenkin mutta synnyttää en aio enää koskaan, pattitilanne.

[/quote]

Mä sanoisin kamalan synnytyksen kokeneena, pelkopolilla käyneenä ja toisen, hyvän synnytyksen kokeneena, että jos oikeasti haluat toisen lapsen, kannatta käydä käsittelemässä tuota asiaa. Mulle auttoi tosi paljon se, että kävin kätilön kanssa ensimmäistä synnytystä läpi, sain vastauksen moneen kysymykseen.

[/quote]

Meillä ei saa sektiota kuin kiireellisenä/hätänä synnytyksessä, kun vauva on jo henkitoreissaan, joten toista lasta ei tule. Vaikka kuinka kävisi polilla juttelemassa.

Vierailija
71/77 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Se on varmasti jollekulle inohttava ajatus, mutta koska lisääntyminen ihmisillä (ja monilla muilla eläimillä) vaatii sen loisen kasvattamisen sisällään, niin minkäs teet. 

Lisääntyminen on kuitenkin biologinen vaisto, lajin säilyttämisen turvaamiseksi. 

Olen ollut kolme kertaa raskaana ja toki myös synnyttänyt kolme kertaa. Raskausajasta olin jo ensimmäisen jälkeen sitä mieltä että mieluiten hyppäisin yli. Ensimmäinen synnytys oli todella rankka, pitkä ja vaativa, jopa pelottava kokemus. Toinen synnytys kuitenkin "korjasi" ensimmäisen aiheuttamat psyykkiset vauriot, ja sain siitä PALJON muutakin. Se vahvisti naiseuttani ja itsetuntoani. Sen jälkeen olen ollut -ja olen edelleen- sitä mieltä että voisin synnyttää koska tahansa. Raskaana en halua enää ikinä olla, enkä lapsiakaan enempää, mutta synnyttää voisin vaikka kuinka monta kertaa, se on upein kokemus elämässäni ja tuskin tulee mitään, mikä olisi upeampaa!

Vierailija
72/77 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan ei kannata hankkia lasta. Minulla ei ole lapsia, mutta en mitään muuta niin ihanaa tietäisikään kuin ensin odottaa ja sitten hoitaa lasta. Siis onhan se ihme, että omassa kehossa voi kehittyä jotain niin täydellistä kuin lapsi on. 

Vierailija
73/77 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 13:24"]

Aloittajan ei kannata hankkia lasta. Minulla ei ole lapsia, mutta en mitään muuta niin ihanaa tietäisikään kuin ensin odottaa ja sitten hoitaa lasta. Siis onhan se ihme, että omassa kehossa voi kehittyä jotain niin täydellistä kuin lapsi on. 

[/quote]

Miten niin ei kannata hankkia lapsia, jos ei siedä raskaana olemista tai synnyttämistä? Kyllä niitä lapsia voi haluta ja rakastaa ja kasvattaa ihan hyvin, vaikkei siitä seksin ja vauvan rinnoillesaamisen välistä pidäkään.

Miehillä on tässäkin asiassa niin hyvin asiat. Ei tarvitse kuin panna ja sitten nauttia vauvasta.

Vierailija
74/77 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on lukenut Wikipedian argumentaatiovirheet-artikkelin :)

Vierailija
75/77 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 12:49"]

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 12:10"]

[/quote]

[/quote]

Meillä ei saa sektiota kuin kiireellisenä/hätänä synnytyksessä, kun vauva on jo henkitoreissaan, joten toista lasta ei tule. Vaikka kuinka kävisi polilla juttelemassa.

[/quote]

Ok. Multa kysyttiin, haluanko sektion. En halunnut.

Vierailija
76/77 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on nuo normaalit lisääntymisen vietit kun ihmistä ohjaa.  Harva haluaisi tehdä lapisa jos tietäs mitä se tuo tullessaan tulevina 30v.

Vierailija
77/77 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin halusin kokea miltä raskaus ja synnytys tuntuu. Oli muuten ihan erilaista kun kuvittelin! Raskauden kuvittelin olevan ihanaa mut se oli kamalaa ja synnytyksen kuvittelin olevan kamalaa mut se olikin tietyllä tavalla ihanaa :)