Mies istuu vessassa vähintään vartin, vaikka käy vain pissalla
Siis vähintään, joskus jopa 45 minuuttia. Ihan käsittämätöntä! Kakalla vän istuu vähintään sen puolituntia. Selaa puhelinta tai lukee lehteä. Välillä joudun hoputtamaan häntä, koska meidän täytyy lähteä asioille. En vain ymmärrä, ehkä siksi kun itse lorotan niin nopeasti. :D
Kommentit (37)
Mun mieheni on alkanut harrastaa näitä puolen tunnin vessasessioita vauvan synnyttyä. Luulin aiemmin niiden olevan urbaani legenda.
Taidat olla aika kova kyttä kun vessassaoloakin pitää vahtia. Jos vaikka puuhailisit välillä ihan vaan omia asioitasi ja annat sen miesraukan olla edes hetken itsekseen - edes vessassa.
Miksi pakotat ukkosi kusemaan akkamaisesti istualtaan?
Se vie mieheltä mieheyttä pois.
Onkohan meillä Ap sama kumppani?? :o kuulostaa niin tutulta :D
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 00:40"]
Mun mieheni on alkanut harrastaa näitä puolen tunnin vessasessioita vauvan synnyttyä. Luulin aiemmin niiden olevan urbaani legenda.
[/quote]
Tuossa tilanteessa ymmärtääkin logiikan, kun on joku selkeä stressitekijä jota paeta.
Ehkä toi on sama juttu kuin pitkät suihkut esim. mulle. On vain niin kiva istua suihkun lattialla rauhassa. Tosin en tiedä nauttisinko yhtään samalla tavalla ilman sitä suihkun lämpöä. Vessaihmiset ovat fiksumpia ja ekologisempia, vaikka toisaalta ottavat pukamariskin.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 03:57"]Onkohan meillä Ap sama kumppani?? :o kuulostaa niin tutulta :D
[/quote]
Eli nyt selvis! Viettää pitkiä aikoja vessassa setvimässä raskaan kaksoiselämän kiemuroita.
Juu. Ja sitten kun itse istun vessassa, niin yhden käynnin aikana saan vähintään neuvoa kadonneen lelun sijainnin kolmesti, niistää nenän, kertoa miksi eri linnuilla on erilaiset nokat, kääntää väärin päin puetun paidan, selvitellä kuka otti kädestä mitäkin ja keneltä ja mitä se toinen teki ensin, luvata ihan pian jotain syömistä ja pyytää ainakin viisitoista kertaa lapsia etsimään iskän ja kysymään siltä.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 04:59"]
[/quote]
Tuossa tilanteessa ymmärtääkin logiikan, kun on joku selkeä stressitekijä jota paeta.
[/quote]
Onhan tässäkin tapauksessa. Kyttäävä akka.
Mun mieheni on noita harrastanut, sillä on kyllä aina Hesari mukana. Vähän ihmettelin miten saa noin paljon aikaa aina tuhlattua vessassa, mutta sitten hänellä havaittiin eräs suolistosairaus (oli kyllä oireillut muutenkin), joka aiheuttaa tuon.
Eturauhasongelmia? Jos on kyse niistä niin kannattaisi pian hakeutua hoitoon. Ärhäkkäimmillään eturauhasvaivat kehittyy syöväksi ja kuolo korjaa. Omega3 ja vihreä tee auttavat kotihoidon ensiapuna.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 06:31"]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 04:59"]
[/quote]
[/quote]
Onhan tässäkin tapauksessa. Kyttäävä akka.
[/quote]
Jos se on talon ainoa vessa, niin hätä voi olla muillakin. Puolikin tuntia on pitkä aika odottaa pissahädässä, jos toinen ei tee pytyllä muuta kuin räplää kännykkää.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 05:36"]
Juu. Ja sitten kun itse istun vessassa, niin yhden käynnin aikana saan vähintään neuvoa kadonneen lelun sijainnin kolmesti, niistää nenän, kertoa miksi eri linnuilla on erilaiset nokat, kääntää väärin päin puetun paidan, selvitellä kuka otti kädestä mitäkin ja keneltä ja mitä se toinen teki ensin, luvata ihan pian jotain syömistä ja pyytää ainakin viisitoista kertaa lapsia etsimään iskän ja kysymään siltä.
[/quote]
Eikö teillä ole lainkaan ovea vessassa vai menettekö sinne aina kaikki isolla porukalla?
Meillä ainakin käydään pöntöllä ovi auki (silloin kun ei ole vieraita).
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 23:45"]
Jotkut kai vain tykkäävät istua siellä pöntöllä meditoimassa :D
Oma 3-vuotias tyttäreni tekee samaa kuin ap:n mies, paitsi ettei lue vaan istuu ja ajattelee omiaan, ja kun kysyn että joko on valmista, niin ei kuulemma ole. Tosin hän tekee tuota vain illalla viimeisen kerran vessassa käydessään ja silloin siellä menee 15-30 minuuttia.
-metriletti -77
[/quote]
annat lapsen kököttää pöntöllä 15-30 min haaveilemassa, kun on nukkumaanmeno käsillä? kuten sanottua, tapa on huono omaksua jo niiden pukamien takia. toisekseen ei niiden lasten nyt ihan oman pään mukaan tarvitse antaa toimia. pyrin itse olemaan hoputtamatta kakallakäyntiä, mutta sitten jos huomaan että menee ihan istuskeluksi niin sanon kyllä että eiköhän riitä. ja pyyhin pepun.
Viivyin itse pitkiä aikoja vessassa aikoinaan, kun käytin siellä huumeita piilossa puolisoltani. Tämä siis vain esimerkiksi, että vessassa viipymiselle voi olla monia eriskummallisia selityksiä.