Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikin Latokartanon peruskoulu

Vierailija
05.10.2014 |

Millainen on Latokartanon peruskoulu nykyään? Onko kiusaamista, miten luokattomuus on toiminut lastenne kohdalla? Kaipaan kommetteja erityisesti nykyisten oppilaiden vanhemmilta, jakakaa kokemuksianne, kiitän jo etukäteen! 

Mahd. Alueelle muuttava

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai valmistua alakoulusta aikaisemmin? Öh..

Vierailija
22/27 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuullut paljon hyvää Latokartanon peruskoulusta. Tuttavillani on siellä ollut parikin lasta ja kuulemani mukaan erityisesti yläkoulun puolella on rento, yhteisöllinen ja jatko-opintoihin kannustava meininki. Opetusryhmät ovat pieniä ja opettajat ammattitaitoisia, eikä pienehkön oppilasmäärän takia ole vaarana "hukkua" massaan ja jäädä ilman opetusta. Koulua käsittääkseni kehitetään kovaa kyytiä, että se olisi jatkossa kilpailukykyinen Norssiinkin verrattuna alueen laajentuessa. Rehtorina on vissiin nykyään joku nuori mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 1-2 luokilla jo häiriöitä ko. koulussa?

Vierailija
24/27 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tilanne tällä hetkellä kyseisessä koulussa? 

Vierailija
25/27 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko tästä aiheesta uutta, tämän hetkistä tietoa?

Vierailija
26/27 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa outo ilmapiiri ja kiusaamista. Opettajat leipääntyneitä ja osa burn outissa. Koulun sisäilmaongelmista on taas saatu tutkimustuloksia. En voi suositella. Koulun vaihtaminen paransi oppimistuloksia merkittävästi. 

Vierailija
27/27 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa mahtava ilmapiiri ja osaavat opettajat.  Itse viihdyn ainakin hyvin. Sisäilmaongelmiin on puututtu enkä itse ole ainakaan tullut kiusatuksi.

T. Oppilas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän