Viikin Latokartanon peruskoulu
Millainen on Latokartanon peruskoulu nykyään? Onko kiusaamista, miten luokattomuus on toiminut lastenne kohdalla? Kaipaan kommetteja erityisesti nykyisten oppilaiden vanhemmilta, jakakaa kokemuksianne, kiitän jo etukäteen!
Mahd. Alueelle muuttava
Kommentit (27)
Minä olen kuullut paljon hyvää Latokartanon peruskoulusta. Tuttavillani on siellä ollut parikin lasta ja kuulemani mukaan erityisesti yläkoulun puolella on rento, yhteisöllinen ja jatko-opintoihin kannustava meininki. Opetusryhmät ovat pieniä ja opettajat ammattitaitoisia, eikä pienehkön oppilasmäärän takia ole vaarana "hukkua" massaan ja jäädä ilman opetusta. Koulua käsittääkseni kehitetään kovaa kyytiä, että se olisi jatkossa kilpailukykyinen Norssiinkin verrattuna alueen laajentuessa. Rehtorina on vissiin nykyään joku nuori mies.
Onko 1-2 luokilla jo häiriöitä ko. koulussa?
mikä tilanne tällä hetkellä kyseisessä koulussa?
Olisko tästä aiheesta uutta, tämän hetkistä tietoa?
Koulussa outo ilmapiiri ja kiusaamista. Opettajat leipääntyneitä ja osa burn outissa. Koulun sisäilmaongelmista on taas saatu tutkimustuloksia. En voi suositella. Koulun vaihtaminen paransi oppimistuloksia merkittävästi.
Koulussa mahtava ilmapiiri ja osaavat opettajat. Itse viihdyn ainakin hyvin. Sisäilmaongelmiin on puututtu enkä itse ole ainakaan tullut kiusatuksi.
T. Oppilas
Ai valmistua alakoulusta aikaisemmin? Öh..