Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko tehdä lasu ilmon perheestä

Vierailija
05.10.2014 |

jossa molemmat vanhemmat pössyttelevät?
Mun käy sääliksi heidän lastaan, äidillä ollut masennusta ja ahdistuskohtauksia eikä tajua lopettaa polttelua vaan luulee pakenevansa ongelmia välillä rentoutuen sen avulla.
Ymmärrän vielä jotenkin satunnaisen pilven polton mutta en kyllä viikottaisen ja sen tapahtuessa lapsen ollessa kotona!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai poliisille? mies myös myy eteenpäin tavaraa...

Vierailija
2/23 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et tietenkään voi. Ilmoituksem tekeminenhän on laissa kielletty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi tehdä?

Vierailija
4/23 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan mikä oikeus minulla täysin ulkopuolisena henkilönä on tehdä ilmoitus heistä?

Vierailija
5/23 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai teet ilmoituksen. Viihdekäytön vielä jotenkin ymmärtää mutta lapsen/lasten lähellä pössyttelyä en!!

Vierailija
6/23 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi. Koska lastensuojeluilmoitus tehdään lapsesta eikä perheestä.

Vierailija
7/23 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet tottakai. Jos huumeita käyttävät, eivät kykene huolehtimaan lapsesta. Itse en ymmärrä edes satunnaista pössyttelyä, se on laissa kielletty huumausaine ja piste. Mikäli sisällä polttavat, vaikuttaa tuo lapsenkin keskushermostoon!

Vierailija
8/23 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tehdä!

Vierailija
9/23 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisitkö jos he hoitaisivat lasta humalassa ? Ja ulkopuolisena tai ei niin lapsesta täytyy tehdä lastensuojelu ilmoitus jos vanhemmat eivät kykene hoitamaan tai ovat muuten vaaraksi lapselle

Vierailija
10/23 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiseen byrokratiaan sopisi kieltämättä hyvin se, että laittaisit ensin lupa-anomuksen lastensuojeluilmoituksen jättämisestä. Koska sitä ei kuitenkaan vaadita, epävirallinen av-raati myöntää täten sinulle luvan tehdä lasu-ilmoitus.

Vierailija
11/23 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös hasis tuoksu vähän imelälle?
Olin kylässä ja sen paikan rapussa oli tupakan haju mutta makeahko.
Just oli yks vieras kulkeutunu taloon.

Vierailija
12/23 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:53"]

Mietin vaan mikä oikeus minulla täysin ulkopuolisena henkilönä on tehdä ilmoitus heistä?

[/quote]

Tottakai on oikeus ja myös moraalinen velvollisuus jos lapsi elää tuollaisessa ympäristössä. 

Vierailija
13/23 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole aikasemmin tullut ajatelleensa että kenestäkään tekisi ilmoitusta, en tiedä edes miten toimia, pitääkö se tehdä nimellä vai voiko pysyä anonyyminä ilmiantajana vai miten homma edes toimii?
-Ap

Vierailija
14/23 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis polttaako lasten nukkumaanmenon jälkeen vai? Jos kyseessä ei ole vauva, en nyt hirveän pahana pitäisi koska pilvi auttaa joillekin masennukseen. Ihan kunnon masennuslääkkeetkin voivat vaikuttaa niin ettei äiti ihan normaalina ole. Jos polttaa lasten hereillä ollessa niin sitten ja jos käyttö on sellaista että poltetaan liikaa. Pieni käyttö rentouttaa vain vähön eikä ulkopuolinen huomaa sen kuin silmistä.

Vierailija
15/23 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat sossuun vain nimettömänä ja kerrot asiasi. Itsekin pössyttelen joskus mutta aina muualla kuin kotona ja lapselle hoitaja, ei pöllyissä kukaan ole kykenevä hoitamaan lasta joten tee ilmoitus!

Vierailija
16/23 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 21:01"]Siis polttaako lasten nukkumaanmenon jälkeen vai? Jos kyseessä ei ole vauva, en nyt hirveän pahana pitäisi koska pilvi auttaa joillekin masennukseen. Ihan kunnon masennuslääkkeetkin voivat vaikuttaa niin ettei äiti ihan normaalina ole. Jos polttaa lasten hereillä ollessa niin sitten ja jos käyttö on sellaista että poltetaan liikaa. Pieni käyttö rentouttaa vain vähön eikä ulkopuolinen huomaa sen kuin silmistä.
[/quote]
vitun idiootti. Itse kannatan kannabiksen laillistamista mutta sitä en hyväksy että kukaan hoitaisi lastaan pilvessä! Vaikkakin nukkuisi!!!

Vierailija
17/23 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että polttaa? Hajustako? :'D Tuskin tiiät edes miltä se haisee. Jos oot nähnyt että polttaa ja tiiät varmasti niin sitten tottakai! Ei joka päivänen polttelu oo hyvästä, satunnaisen vielä ymmärrän.

Vierailija
18/23 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kun olen nähnyt ja itse ovat avoimesti kertoneet.
Kotona on kätköt joista mies poistaa välillä eteenpäin ja kaapista löytyy bongia, piippua jne..
Äiti poltti jopa olessaan raskaana!!

Itsekkin olen satunnaiseati nuorempana poltellut ja tiedän kyllä miten se vaikuttaa, en hoitaisi omia lapsia kyllä pöllyssä ja varmasti aistisi lapsikin vanhemmistaan kun ovat vähän poissaolevia :/

Vierailija
19/23 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinä, soittaisin sinne suoraan poliisit kun ovat pilvessä (kun tiedät niin olevan) ja tällaisessa tilanteessa päivystävä sossu menisi myös katsomaan tilanteen. Raju toimenpide mutta tässä tilanteessa erittäin aiheellinen niin eivät voi myöhemmin valehdella mitään

Vierailija
20/23 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:57"]

Tekisitkö jos he hoitaisivat lasta humalassa ? Ja ulkopuolisena tai ei niin lapsesta täytyy tehdä lastensuojelu ilmoitus jos vanhemmat eivät kykene hoitamaan tai ovat muuten vaaraksi lapselle

[/quote]

Se on muuten pelottavaa, miten monessa perheessä tissutellaan ihan huolella viikonloppuisin lasten käytyä nukkumaan. Ihan kuin se, että lapset nukkuvat, poistaisi lasten hoidontarpeen kokonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi