Uusi mies kuorsaa aivan jumalattomasti
Olen ollut nyt kaksi kertaa yötä miehen luona ja tuntuu kuin yrittäisi nukkua katuporan vieressä. Siis oikeasti kyseessä ei mikään pieni tai söpö tuhina. Kuorsaa oli sitten kyljellään tai selällään. Aamuyöstä on huumorintaju jo aika hukassa kun olen hyvässä lykyssä nukkunut vain pieniä pätkiä sellaista koiran unta. Mitä tässä nyt pitäisi tehdä? Mies on ihana mutta ei ole kovin kiva jos tässä vaiheessa nukutaan jo eri huoneissa :(
Kommentit (27)
Tuntuu et melkein lähes jokainen mies kuorsaa. Olen sinkkuaikoina tai eri pituisia suhteita (muutama vuosi) miehien kanssa yrittänyt nukkua. Ikähaarukka miehillä 23-43 ja useat kuorsaavat. Tuntuu tosi haastavalta löytää kumppania, jos kaikki muu toimii niin en saa toisen kuorsaamisen vuoksi nukuttua.
Kyllä se on aivan ehdottomasti ja välittömästi moro ja näkemiin.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu et melkein lähes jokainen mies kuorsaa. Olen sinkkuaikoina tai eri pituisia suhteita (muutama vuosi) miehien kanssa yrittänyt nukkua. Ikähaarukka miehillä 23-43 ja useat kuorsaavat. Tuntuu tosi haastavalta löytää kumppania, jos kaikki muu toimii niin en saa toisen kuorsaamisen vuoksi nukuttua.
Tuon voin vahvistaa! Olen kuorsaamaton ja herkkäuninen mies, ja elämän varrella on monta kertaa v*tuttanut kun muut kuorsaavat menemään. Intissä rättiväsyneenäkin pyörin hereillä kuorsauskuoron takia. Joillekin kavereille en jää illanvieton päätteeksi yökylään, enkä reissaile heidän kanssaan ilman omaa huonetta/hyttiä koska tiedän että menee unet.
Ei tuommosesta tule mitään jos kuorsaa.
Taitaa olla vähän lihavakin mies? Huomannut että ylipainoiset yleensä kuorsaa koviten.
Älä muuta yhteen asumaan. Alko ja tupakka maistuu ja yöt kuorsaa!
Eipä vaikuta kovin mukavalta kaverilta.
"Mies on ihana mutta ei ole kovin kiva jos tässä vaiheessa nukutaan jo eri huoneissa :("
Mitä sinä sillä miehellä teet nukkumisen aikana?