Miehen kavereita tulossa kylään, riittääkö pasteijat, popcornit ja 2 pizzaa (pepperoni) tarjottavaksi? Minun pitäisi valmistaa tarjoilu...
Mies korjasi autoni, mihin olisi mennyt melkein 200€ liikkeessä. Lupasin hoitaa illan tarjoilut tästä hyvästä. Juomaksi olutta ja pepsiä. 4 kaveria tulossa. Tekisinkö lisäksi makaronisalaatin vielä?
Kommentit (120)
Mieheni paikkasi polkupyöräni kumin kuukausi sitten ja tarjosin pitsat siitä hyvästä koko kylälle. Mielestäni pieni hinta ja vaiva että pääsen taas pyöräilemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa rasvaiselta. Kiva närästys sitten illalla. 😐 Voisko sinne laittaa jotain kasvista tai hedelmää joukkoon?
Ei kaikilla mitään närästystä ole. Itselläkin ensimmäisen kerran koin raskauden aikana ja siihen se sitten jäikin.
Närästys on kyllä ihan yleistä, vaikkei sitä kaikilla olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni paikkasi polkupyöräni kumin kuukausi sitten ja tarjosin pitsat siitä hyvästä koko kylälle. Mielestäni pieni hinta ja vaiva että pääsen taas pyöräilemään.
no sehän kiva sitten koko kylän asukkaille.
miksi et muuten itse korjannut sitä pyörääsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa rasvaiselta. Kiva närästys sitten illalla. 😐 Voisko sinne laittaa jotain kasvista tai hedelmää joukkoon?
Ei kaikilla mitään närästystä ole. Itselläkin ensimmäisen kerran koin raskauden aikana ja siihen se sitten jäikin.
Närästys on kyllä ihan yleistä, vaikkei sitä kaikilla olekaan.
Joka kolmas kärsii närästyksestä elämänsä aikana ja useampi kuin joka kymmenes saa närästystä viikoittain. Eihän se kivaa ole ja tuollainen rasvainen, mausteinen ruoka sitä aiheuttaa.
Siis ihan mielelläni laitan tarjottavat esille, olisin laittanut vaikkei mies olisi autoani korjannutkaan. Ei meidän parisuhteessamme kaikki asiat ole jotain taistelua. Autamme toisiamme tarvittaessa ja se on molemmille ok :) ap
Minkä kokoisia pizzoja? Kaksi isoa pellillistä riittää, kaksi pakastepizzaa ei.
Tekisin lisäksi kasvissalaattia, ehkä kanasalaattia, joku saattaa haluta muutakin kuin hiilareita ja rasvaa.
Eikö mies osaisi vastata tähän kysymykseen parhaiten?
Olutta ja muutama lonkero sekä perunalastut ja perunasalaatti. Grilliin makkaraa. Kiitos kuuluu tietysti sille korjaajalle eikä muille . Olisit antanut lahjaksi lahjakortin ravintolaan tai parturiin ehkä kylpylään uinti tai risteilylle. ( Miehet kyllä usein huijaa naisia mutta joskus voi käydä ettei huijaa).
Olihan noi määrät per nenä? Sit voi riittääkin.
M50
Kannattaisiko kysyä siltä mieheltä, itse tuntee kaverinsa parhaiten. Mut ei nyt mitään kahvia ja mokkapaloja miesteniltaan kuten täällä ehdoteltiin 🤣
Vierailija kirjoitti:
No sit pitää ap:n varautua ostamalla pari pakettia Rennietä, tai mitä niitä närästylääkkeitä nyt onkaan. Sa(nna)mariini?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko kysyä siltä mieheltä, itse tuntee kaverinsa parhaiten. Mut ei nyt mitään kahvia ja mokkapaloja miesteniltaan kuten täällä ehdoteltiin 🤣
Ei ni, kyllä sen pitää olla juustokakkua ja kombuchaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et kuitenkaan taida olla kutsuttujen listalla, joten eipä sinun tarvitse närästyksestä kärsiä.
Ostakoon omat ruokansa itse kirjoitti:
Olutta ja muutama lonkero sekä perunalastut ja perunasalaatti. Grilliin makkaraa. Kiitos kuuluu tietysti sille korjaajalle eikä muille . Olisit antanut lahjaksi lahjakortin ravintolaan tai parturiin ehkä kylpylään uinti tai risteilylle. ( Miehet kyllä usein huijaa naisia mutta joskus voi käydä ettei huijaa).
Ai lahjakortti kylpylään palkaksi auton korjaamisesta? Kas kun ei lippua oopperaan.
Lentäisit mun kämpästä pihalle, jos ruoanlaittotaitosi ja ajatuksesi mukavasta illanvietosta, sekä kohtuullisesta vastapalveluksestasi olisi tuollainen.
200e:lla saat ja vielä jääkin:
Kuorelliset lohkoperunat 1,5kg, naudanpihvit yht.reilu 1kg, pippurikastike, paistetut maissit x4, kylmää olutta 3 päkkiä eri merkkiä, 1l terävä pullo, lantrinkilimukkaa pari 1,5L pulloa, jääpaloja, sipsejä, karkkisekoitus.
Ei se näemmä ole ihmekään, että meillä tykätään istua iltaa =)
Ps. Aikaa ei mene, kuin vajaa pari tuntia tuon tekemiseen (Sis. Pihvien hauduttamisen, paistamisen jälkeen)
Rosamundaperunat 1,5kg, noin 3e
Naudan ulkofilee reilu kilo, noin 18e
Pippurikastikkeen hinnaksi tulee parikymmentä senttiä, kun teet sen itse (Kuuluu jokaisen osata)
Kaksi 2kpl maissipakettia 4e
3 päkkiä olutta 90e
Litranpullo kirkasta 28e
2x 1,5l kokis 3,5e
Jääpalat maksaa pari senttiä itse tehtynä
Sipsipussi 2,5e
Karkkisekoitus 5e
Vierailija kirjoitti:
Lentäisit mun kämpästä pihalle, jos ruoanlaittotaitosi ja ajatuksesi mukavasta illanvietosta, sekä kohtuullisesta vastapalveluksestasi olisi tuollainen.
Kuorelliset lohkoperunat 1,5kg, naudanpihvit yht.reilu 1kg, pippurikastike, paistetut maissit x4, kylmää olutta 3 päkkiä eri merkkiä, 1l terävä pullo, lantrinkilimukkaa pari 1,5L pulloa, jääpaloja, sipsejä, karkkisekoitus.
Ps. Aikaa ei mene, kuin vajaa pari tuntia tuon tekemiseen (Sis. Pihvien hauduttamisen, paistamisen jälkeen)
Pippurikastikkeen hinnaksi tulee parikymmentä senttiä, kun teet sen itse (Kuuluu jokaisen osata)
3 päkkiä olutta 90e
Litranpullo kirkasta 28e
2x 1,5l kokis 3,5e
Sipsipussi 2,5e
Karkkisekoitus 5e
Kaksi pepperonipizzaa per nenä tekee jo pitkästi yli 100€.
Vierailija kirjoitti:
Niin, että kun miehesi korjasi autosi niin siitä hyvästä sinun pitää ruokkia neljä miehen kaveria?
Ei varsinaisesti näin. Ei pidä, eikä ole pakko, hyvä ja arvokas nainen tekee tuollaiset asiat mieluusti ilman että menettää mielenterveyden tai tekee asiasta jonkun teennäisen feminismiongelman. Siksi kaikki arvostavat tuollaisia naisia, eikä takakireitä valittajia jotka tekevät kaikesta ongelman ja vellovat negatiivisuudessa.
Apn tarjoiluihin, kyllä sinne voisi lisätä jonkun verran pikkunaposteltavaa. Salamia, juustoa jne. Myös jägermeister pullo pakkaseen niin voi miehet ottaa ansaittua shottia.
Kunnon miehet syövät paljon ja jo antiikin ajoilta naiset ovat tienneet, että tie miehen sydämeen on hyvän ruoan ja emännöinnin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 päkkiä olutta 90e
Litranpullo kirkasta 28e
2x 1,5l kokis 3,5e
Sipsipussi 2,5e
Karkkisekoitus 5e
Kaksi pepperonipizzaa per nenä tekee jo pitkästi yli 100€.
Niin ja tilaamiseen menee noin minuutti.
Mites se pastasalaatti ja vaikka kaupan valkosipulivoipatonkeja lisäksi? Jos makeaa haluat niin kelpaisko vaikka suklaalevy tai kulhollinen irtokarkkeja? Lisäksi nuo mitä kirjoitit. Mokkapalt ja kahvit kuulostaa vähän erikoiselta jos vaan miestenilta ja muut tarkottavat kuten yllä.
Miehet ovat kautta aikain rakastaneet syödä lihaa/ pihvejä.
Salaatit ja naistenruoat / keksit pois!
Edelleen ravintoloiden myydyimpiin annoksiin kuuluu naudanlihapihvi lisukkeineen.
4x Ravintola-annos naudanlihapihvillä menee alle akhteensataan.
Sitten jos haluat oikeasti bonuskiitokset, niin pari päkkiä kylmään edellispäivänä kotiin ja shottipullo.
Yksi pizza ja sixpack per nenä voisi riittää.