Miehen kavereita tulossa kylään, riittääkö pasteijat, popcornit ja 2 pizzaa (pepperoni) tarjottavaksi? Minun pitäisi valmistaa tarjoilu...
Mies korjasi autoni, mihin olisi mennyt melkein 200€ liikkeessä. Lupasin hoitaa illan tarjoilut tästä hyvästä. Juomaksi olutta ja pepsiä. 4 kaveria tulossa. Tekisinkö lisäksi makaronisalaatin vielä?
Kommentit (120)
Miksi et kysy mieheltäsi paljon he syövät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, että kun miehesi korjasi autosi niin siitä hyvästä sinun pitää ruokkia neljä miehen kaveria?
Ei varsinaisesti näin. Ei pidä, eikä ole pakko, hyvä ja arvokas nainen tekee tuollaiset asiat mieluusti ilman että menettää mielenterveyden tai tekee asiasta jonkun teennäisen feminismiongelman. Siksi kaikki arvostavat tuollaisia naisia, eikä takakireitä valittajia jotka tekevät kaikesta ongelman ja vellovat negatiivisuudessa.
Apn tarjoiluihin, kyllä sinne voisi lisätä jonkun verran pikkunaposteltavaa. Salamia, juustoa jne. Myös jägermeister pullo pakkaseen niin voi miehet ottaa ansaittua shottia.
Kunnon miehet syövät paljon ja jo antiikin ajoilta naiset ovat tienneet, että tie miehen sydämeen on hyvän ruoan ja emännöinnin kautta.
Olen sitä mieltä, että oikein hyvä tehdä kumppanille välillä palveluksia molemmin puolin ja asioissa jotka osaa itse paremmin. Itsekin laitan meillä ruuat melkein aina koska haluan.
Mutta tuo kommentti oli kyllä niin ällöttävä. Oletetaan, että nainen aina ruokkii miehet ja tämän seuralaiset vain siksi kun on nainen. Ja jos näin ei tee niin on jotenkin huono nainen.
Ja kuinkahan monesti oletetaan, että mies katsoo myös sinkkukaverisi auton kunnon, asunnon kunnon, jne ja remontoikin vielä siinä samalla.
Monesti naisilla unohtuu suhteellisuudentaju hinnoista, sekä vastapalveluksista.
Automekaanikko, putkimies, sähkömies, tai remonttireiska maksaa 50-100e/h + tarvikkeet päälle.
Kertaluontoinen ruohonleikkuukin maksaa useita kymppejä.
Ravintola-annos maksaa 15-40e.
Kotona tehty ravintola-annos maksaa murto-osan ja on yleensä aina isompi.
Mä ostaisin niitä pakastepizzoja erilaisia (tarpeeksi) ja leikkaisin slaisseiksi, tuntuu riittoisimmilta. Ei tartte salaattia jos olutta on riittävästi.
Jotain sipsejä/naksuja kylkeen.
Eikä kyllä tulis itsekään mieleen siinä kaljapäissään änärin keskellä mitään kahvia ja mokkapaloja alkaa vetää (niinku joku ehdotti). 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentäisit mun kämpästä pihalle, jos ruoanlaittotaitosi ja ajatuksesi mukavasta illanvietosta, sekä kohtuullisesta vastapalveluksestasi olisi tuollainen.
200e:lla saat ja vielä jääkin:
Kuorelliset lohkoperunat 1,5kg, naudanpihvit yht.reilu 1kg, pippurikastike, paistetut maissit x4, kylmää olutta 3 päkkiä eri merkkiä, 1l terävä pullo, lantrinkilimukkaa pari 1,5L pulloa, jääpaloja, sipsejä, karkkisekoitus.
Ei se näemmä ole ihmekään, että meillä tykätään istua iltaa =)
Ps. Aikaa ei mene, kuin vajaa pari tuntia tuon tekemiseen (Sis. Pihvien hauduttamisen, paistamisen jälkeen)
Rosamundaperunat 1,5kg, noin 3e
Naudan ulkofilee reilu kilo, noin 18e
Pippurikastikkeen hinnaksi tulee parikymmentä senttiä, kun teet sen itse (Kuuluu jokaisen osata)
Kaksi 2kpl maissipakettia 4e
3 päkkiä olutta 90e
Litranpullo kirkasta 28e
2x 1,5l kokis 3,5e
Jääpalat maksaa pari senttiä itse tehtynä
Sipsipussi 2,5e
Karkkisekoitus 5e
Kaksi pepperonipizzaa per nenä tekee jo pitkästi yli 100€.
Niinpä.
Ennemmin söisin pihviä, enkä mitään roskaruokaa. (Toki nainen pääsee tässäkin pizzanhaussa helpoimmalla)
Tuon ruoka-annoksen alapeukuttajat eivät selvästi osaa tehdä ruokaa, eivätkä ymmärrä vastapalvelusten päälle.
Mies on ropannut useita tunteja autoa, liannut itsensä ja vaatteensa, niin palkaksi on tulossa parin euron einesruoka-annos.
Ja ikää oli?? Noi on teinitarjoiluja, popparit ainakin.
Itse tarjoilisin (jos porukka on sen tyylistä) pizzaa, ruokaisaa salaattia (ei makaroni) ja nakkipasteijoita (tuoremakkarasta - ei perusnakeista) jos juomana on vaikka pienpanimoiden oluita.
Oman miehen listalla olisi vasikan picanchaa tai peuranpaistia ja sen kanssa joku salaatti, tuoremakkaroita ja kirkas perunasalaatti ja naposteltavana pari hyvää juustoa ja paahdettua maalaisleipää tomaatti-basilikaseoksella ja tapenadella. Juomina viiniä ja hyviä oluita
Pari iloluontoista nuorta muijaa serveeraamaan lyhyissä hameissa.
Kavereille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, että kun miehesi korjasi autosi niin siitä hyvästä sinun pitää ruokkia neljä miehen kaveria?
Ei varsinaisesti näin. Ei pidä, eikä ole pakko, hyvä ja arvokas nainen tekee tuollaiset asiat mieluusti ilman että menettää mielenterveyden tai tekee asiasta jonkun teennäisen feminismiongelman. Siksi kaikki arvostavat tuollaisia naisia, eikä takakireitä valittajia jotka tekevät kaikesta ongelman ja vellovat negatiivisuudessa.
Apn tarjoiluihin, kyllä sinne voisi lisätä jonkun verran pikkunaposteltavaa. Salamia, juustoa jne. Myös jägermeister pullo pakkaseen niin voi miehet ottaa ansaittua shottia.
Kunnon miehet syövät paljon ja jo antiikin ajoilta naiset ovat tienneet, että tie miehen sydämeen on hyvän ruoan ja emännöinnin kautta.
Olen sitä mieltä, että oikein hyvä tehdä kumppanille välillä palveluksia molemmin puolin ja asioissa jotka osaa itse paremmin. Itsekin laitan meillä ruuat melkein aina koska haluan.
Mutta tuo kommentti oli kyllä niin ällöttävä. Oletetaan, että nainen aina ruokkii miehet ja tämän seuralaiset vain siksi kun on nainen. Ja jos näin ei tee niin on jotenkin huono nainen.
No voi vttu vieköön, ne on ap:n miehen miespuoleisia kavereita (tai voihan siellä olla naisiakin joukossa?). Ap:n mies on hetero ja parisuhteessa naisen kanssa, ap tuntee kotinsa ja HALUAA emännöidä omassa kodissaan. Ja kyllä, huono on kuka tahansa, joka seisoo tumput suorana eikä tee elettäkään vieraiden viihtymisen eteen.
Itse aiheeseen, niin kaksi pitsaa ei kyllä riitä viidelle miehelle. Ostaisin viisi pitsaa ja sitten jotain pientä päälle, vaikka voileipäkeksejä joita dipata tuorejuustoon ja yksi pieni kulho karkkia makeannälkään :)
Kyllä hankkisin sinne vielä maksullisen naisen tai miehen, niin olisi kunnon ilta. Ruokailun muuttaisin kyllä kasvisruokailuksi, tai ainakin luomuksi.
Peukutusten perusteella naisten yleinen mielipide näyttää olevan, että tarjoaa pari olutta, keksejä ja einessalaatin. Kahvit sitten jälkiruoaksi sokeripalan kera.
Sitten kaksi päivää kestäneen autoremontin palkaksi tuleekin jo hulppea 10 euron pizza, jota ei kyllä kukaan arvosta.
Toki tuolla menolla maine miehen kavereiden silmissä saattaa tulla entistä kyseenalaisemmaksi...
Luojan lykky, että ei ole tuollaista vaimoa kotona, vaan ymmärtää vuorovaikutteisen yhteiselon päälle ja saa myös kavereilta / sukulaisilta kehuja.
Outoa että jotkut suosittelee jotain mokkapaloja kun musta ainakin kuulostaa että ryyppäjäiset tulossa :D harva silloin haluaa mitään makeita leivonnaisia ja kahvia. Itse lisäisin sipsit ja dipit.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa rasvaiselta. Kiva närästys sitten illalla. 😐 Voisko sinne laittaa jotain kasvista tai hedelmää joukkoon?
Onhan pizzassa varmasti ananasta kumminkin, eli kasvis/hedelmäosasto on hoidossa.
Itse kyllä tykkäisin jostain makeastakin, vaikka pääjuttu olisikin pizza ja olut. Mokkapalat tai karkki kuulostaa hyvältä. Tai edes jotain keksejä. t. mies
Vierailija kirjoitti:
200g makaronilaatikko vielä mieheen.
Mielestäni 150g kyllä riittää!
Vierailija kirjoitti:
Mites se pastasalaatti ja vaikka kaupan valkosipulivoipatonkeja lisäksi? Jos makeaa haluat niin kelpaisko vaikka suklaalevy tai kulhollinen irtokarkkeja? Lisäksi nuo mitä kirjoitit. Mokkapalt ja kahvit kuulostaa vähän erikoiselta jos vaan miestenilta ja muut tarkottavat kuten yllä.
Noh, sitten henki kyllä haisee valkosipulille yöks...
Kysyisin mieheltä. Mokkapalat unohtaisin jo kättelyssä, kahvia voisi olla ja ihan ostokeksejä siltä varalta, että jollain tekee mieli myös makeaa. Mutta tulevatko vieraat siis istumaan iltaa syötyään kotona päivällisen vai tulevatko he syömään? Miten isossa roolissa on kaljoittelu tai muu alkoholi?
Vierailija kirjoitti:
Lentäisit mun kämpästä pihalle, jos ruoanlaittotaitosi ja ajatuksesi mukavasta illanvietosta, sekä kohtuullisesta vastapalveluksestasi olisi tuollainen.
200e:lla saat ja vielä jääkin:
Kuorelliset lohkoperunat 1,5kg, naudanpihvit yht.reilu 1kg, pippurikastike, paistetut maissit x4, kylmää olutta 3 päkkiä eri merkkiä, 1l terävä pullo, lantrinkilimukkaa pari 1,5L pulloa, jääpaloja, sipsejä, karkkisekoitus.
Ei se näemmä ole ihmekään, että meillä tykätään istua iltaa =)
Ps. Aikaa ei mene, kuin vajaa pari tuntia tuon tekemiseen (Sis. Pihvien hauduttamisen, paistamisen jälkeen)
Rosamundaperunat 1,5kg, noin 3e
Naudan ulkofilee reilu kilo, noin 18e
Pippurikastikkeen hinnaksi tulee parikymmentä senttiä, kun teet sen itse (Kuuluu jokaisen osata)
Kaksi 2kpl maissipakettia 4e
3 päkkiä olutta 90e
Litranpullo kirkasta 28e
2x 1,5l kokis 3,5e
Jääpalat maksaa pari senttiä itse tehtynä
Sipsipussi 2,5e
Karkkisekoitus 5e
Laskit väärin. Ap jäi vielä velkaa 0,25 senttiä. Ne hän voi varmaan jättää keittiönpöydälle miestä varten?
Vierailija kirjoitti:
Mä ostaisin niitä pakastepizzoja erilaisia (tarpeeksi) ja leikkaisin slaisseiksi, tuntuu riittoisimmilta. Ei tartte salaattia jos olutta on riittävästi.
Jotain sipsejä/naksuja kylkeen.
Eikä kyllä tulis itsekään mieleen siinä kaljapäissään änärin keskellä mitään kahvia ja mokkapaloja alkaa vetää (niinku joku ehdotti). 🤣
No kyllä mun mies haluaa kahvit ja leivoksen tms pihvin päälle.
Salaattia ei kylläkään kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ansaittua shottia? Millä ne muut miehet on shotit ansainnut? Olemalla miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ansaittua shottia? Millä ne muut miehet on shotit ansainnut? Olemalla miehiä?
Mäkin naurahdin tälle. Ilmeisesti mieheys on tosiaan niin rankkaa työtä, että jokainen mies ansaitsee shotteja mieluiten naisen tarjoilemana säännöllisesti.