Eii!! :D
Nauhoitin just omaa puhettani ja hämmennyin,miten eriltä se oikeasti kuullostaa. Ookste koittanu nauhoittaa?
Kommentit (40)
Olen äänittänyt ja kuulostin pahalta. Ihan joltain poliitikolta.Viralliselta ja vähän liian virkaintoselta politikolta joka yrittä puhua vakuuttavasti ja asiallisesti.
Ja todellisuudessa olen aika rento, hauska ja epävirallinen, enkä tiedä miksi äänitettynä kuulosta tuolta :(
Olen kolmekymppinen, mutta kuulostan mielestäni 12-vuotiaalta. Ehkä 12-vuotiaalta pojalta, koska ääneni ei kuitenkaan ole erityisen korkea. Puhelinmyyjät ovat kysyneet aika usein olenko täysi-ikäinen.
en puhu enää sanaakaan kenellekkään,niin nololta kuullostan :((
Huom! Oikea muoto on "kuulostaa", ei "kuullostaa".
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:46"]
en puhu enää sanaakaan kenellekkään,niin nololta kuullostan :((
[/quote]
Älä huoli, niin me muutkin kuulostetaan noloilta, ainakin omasta mielestämme. :D
joo, kamala nylon beat- nenä-ääni :D
Minä inhoan nasaaliaääntä, mutta kun kuulee omansa, se on ihan sellainen!Yäkkkkk!!!!
Siihen omaankin ääneen tottuu! Itse vihasin ääntäni ja pidin sitä ihan kamalana, kunnes pääsin opiskelemaan puheterapeutiksi ja jouduin nauhoittamaan ja kuuntelemaan ääntäni ihan kokoajan. Nyt työssäkin usein nauhotan asiakkaiden puhetta että voin kuunnella sen piirteitä myöhemminkin, ja toki sitä omaa höpötystä eksyy nauhoille myös. Täytyy sanoa että nyt alan olla ihan sinut ääneni kanssa, vaikka välillä oman paikkakuntani murre kuuluu aivan älyttömästi puheessani :D
Ärsyttävän kuuloinen vauva-ääni!!! Vituttaa, en voi edes kuvitella nauhoittavani johonkin puhelinvastaajaan narisevaa vammaista vauvaääntäni :(
Kuulostan kamalalta - todella matala, nopea ja monotoninen puheääni, ja Turun murre kuuluu läpi pahasti. Pääni sisällä kuulostan oktaavia korkeammalta yleiskieltä puhuvalta... :((((((
Joooo, en kestä kuulla omaa ääntä nauhalta! Puhun kamalan nopeasti ja epäselvästi. Vihaan jos joku laittaa singstar-pelin jälkeen nauhoitetun kappaleen soimaan siten, että vain pelaajien ääni + musiikki kuuluu. Silloin juoksen vessaan piiloon :D
Stadilainen teini-ässä ja loppukiekaisu. Kuulostaa pissikseltä.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:21"]kuullostan läskiltä ihmiseltä joka puhuu,vaikka ylipainoa ei edes ole:D
[/quote]
Miltä kuulostaa läski joka puhuu? :D
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 02:41"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:21"]kuullostan läskiltä ihmiseltä joka puhuu,vaikka ylipainoa ei edes ole:D [/quote] Miltä kuulostaa läski joka puhuu? :D
[/quote]
kuvittelisin, että ääni on jykevä ja hieman matalahko, sen kuuloinen, että äänellä on runsaasti kaikupohjaa. Ei mikään korkealta puhuva kiekuja ainakaan.
Mäkin kuulin ettei mun ärrävika nyt niiin paha ole...kunnes kuulin ääneni videolla... :( ihan mussuttava mursu.
En usko, että kellään teistä on niin kamala ääni kuin minulla. Matala, hidas, nariseva, katkeileva, kuiva, jälkeenjääneen kuuloinen. Yläasteella ääntäni pilkattiin. Mutta näillä mennään.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:33"]
Minäkin kuulostan 12-vuotiaalta, olen 49. Lisäksi puheestani kuultaa ihan selvästi läpi savolainen nuotti vaikken ole asunut Savossa kahteenkymmeneen vuoteen. Itse en puhuessani kuule sitä mutta tallennuksesta kuulee.
[/quote]
Sama! En oikeastaan ole puhunut kunnolla savon murteella kuin joskus lapsena, mutta silti puheesta kuultaa savon murre. Kai se on sitten niin, ettei savolaisuus lähde ihmisestä millään. :D