Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni täyttää huomenna 18v. ♥

Vierailija
15.10.2014 |

Niin se aika vaan kiitää ja vuodet vierivät. Muistan kuin eilisen sen hetken, kun oltiin synnärillä, vastasyntynyt rakas esikoisemme, mies sekä minä onnellisena perheenä. :') Olen niin herkkä, että kyyneleet valuvat nytkin silmistä.

Haikein fiiliksin ja ajatuksin sanon nyt, että nauttikaa äidit ja isät täysin siemauksin jokaikisestä hetkestä lastenne kanssa. Itse käsitin kunnolla vasta noin vuosi sitten, että siitä juuri pienestä vauvasta onkin jo kehittymässä itsenäinen nuori aikuinen.

Onko palstalla muita, joiden lapset ovat täysi-ikäisiä? Millaisin ajatuksin "selvisitte" siitä? Tietysti olen onnellinen ja iloinen, mutta samaan aikaan jokseenkin haikea ja surullinen. En tiedä miksi, mutta tuntuu että menettäisin hänet tai jotain, vaikka niin ei todellisuudessa ole. No, kai tämä tästä :')

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon onnea hänelle ja koko perheelle! :)

omat lapset 4v ja 2v. en edes halua ajatella heidän aikuistumistaan vielä.

Vierailija
2/12 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon onnea hänelle ja koko perheelle! :)

omat lapset 4v ja 2v. en edes halua ajatella heidän aikuistumistaan vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät onnittelut. Meillä kaikki kolme ovat jo varttuneet. 21-v, 23-v ja 27-v. Kaikkien kohdalla pisti miettimään, että miten nopeasti se aika lopultakin meni. Meillä vietetään muutaman päivän päästä ensimmäisen lapsenlapseni yksivuotissyntymäpäivää.

Vierailija
4/12 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian ja olisi kiva muistaa jotain siitä ajasta, kun hän kasvoi tuohon ikään.

Vierailija
5/12 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ainokaiseni täyttää parin vuoden päästä ja olen jo nyt valuttanut kyyneleitä illalla ennen nukkumaanmenoa muutaman kerran, kun tyttö kasvaa aikuiseksi ihan hujauksessa. Mites mahtaa olla kun se tilanne oikeasti tulee kohdalle!

Vierailija
6/12 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea lapsellesi ja sinulle äitinä :) Oma esikoiseni täytti kesällä 18v. ja minulle se oli tunteita nostattavaa. Eilen valvoin ensimmäistä kertaa sitä kun tuli ravintolasta kotiin.. Kyllä hän aina on minun pieni <3 Kaikkea hyvää teille!

Vierailija
7/12 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsi täyttää 18v puolen vuoden kuluttua ja samankaltaisin tuntein kanssasi haikeilen  :)  Olen myös sellainen tunteellinen herkkis, joka  muistelee vauva-aikoja ja katselee valokuvia kyynelsilmin... Tiedän NIIN tuon haikeuden ja se on niin moninainen tunteiden kirjo mitä äitiyteen liittyy..Paljon paljon onnea teille ja kivoja synttäreitä täältä :)  :)  <3

Vierailija
8/12 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihanista kommenteista & onnitteluista ja ihana kuulla, etten ole "yksin" asian ja herkistelyn kanssa :') ♥

AP

Vierailija
9/12 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vielä (8/9). Itken juuri välillä sitä "menettämisen" tunnetta. Ihan vaikka sitäkin , kun muistelen miten kuljin pienen poikani kanssa käsikädessä ja hän höpötti minulle pienen lapsen juttuja, katsoimme piirrettyjä yhdessä, olimme leikkipuistossa ym ym... Nuo silloin niin arkiset tilanteet ovat nyt muistoissa KULTAA. Nauttikaa todella te pienten lasten vanhemmat noista pienistä yhteistä hetkistä. Kun lapsi aikuistuu ja tulee nuoreksi, merkitsee se väistämättä myös etääntymistä vaikka ihan hyvin asiat olisikin. Kyllä ne lapset aina on jotenkin "pieniä" vanhemmilleen :)

Vierailija
10/12 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taidan olla tosi onnekas, kun minulla on 5 lasta. Siksi minun ei tarvitse herkistellä 18-vuotispäivinä - aina on seuraava, joka täyttää jonkin ajan kuluttua 18 :) No vakavasti puhuen, olen aika "jalat maassa"-tyyppi, enkä kovin paljon haikaile mennyttä. Mutta kun katselee valokuvia vuosien takaa, muistuu mieleen ihanat ajat, jolloin kaikki lapset olivat pieniä. Samalla tosin muistaa ne korvatulehduskierteet, uhmaiät yms. Että toisaalta ja toisaalta. Omat lapseni ovat nyt 21, 19, 17, 14 ja 11.

Vierailija
11/12 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minäkin tässä odottelen sydän syrjällä, tuleeko se 18-vuotias kaverin mökiltä toisen kaverin kyydissä, tämä juuri saanut ajokortin. Ei se huoltajuus ihan vielä lopu vaikka muuttaa muotoaan.

Vierailija
12/12 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma nuori kun täytti 18 v niin olimme jo menettäneet hänet. Niin syvälle oli sekaantunut päihdemaailmaan. Hyvin piilotti pitkään. Syntymäpäivää ei todellakaan porukalla vietetty. Huoli oli tämän äidin palkka sillekin päivälle. Kadehdin niin käsittämättömän paljon vanhempia joilla on terveet nuoret.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan