Eii!! :D
Nauhoitin just omaa puhettani ja hämmennyin,miten eriltä se oikeasti kuullostaa. Ookste koittanu nauhoittaa?
Kommentit (40)
Valitettavasti, kuulostan mieheltä.
Monta kertaa. Kuulostaa ihan tyhmältä nönnötykseltä :)
Kyllä olen. Kuullostaa aivan erilaiselta, mutta niin kuulostaa myös muiden ihmistenkin puhe.
Kyllä, valitettavasti. Oli aivan kamalaa! Joskus jouduin pitämään aamunavauksia koulun radiossa, sääliksi kävi kuulijoita.
Ehkä se ei muiden korvissa kuulosta kamalalta kun ovat aina kuulleet sen niin. Itse jokainen meistä kuulee oman äänensä toisin kuin ulkopuoliset. Ja erilaisuudesta johtuen lähes kaikista se oma ääni kuulostaakin sit ihan hirveältä.
En tiedä mutta kun olen omaa ääntäni hyvällä mikillä äänitellyt niin oikeastaan mielestäni ääneni on seksikäs ja hyvä.
Kuulostan lehmältä.
Siis ihan oikeasti! :D
Minäkin kuulostan alaikäiseltä. Puhelimessa on joskus kysytty, olenko yli 18-vuotias. Olen 48.
kuullostan läskiltä ihmiseltä joka puhuu,vaikka ylipainoa ei edes ole:D
Olen nauhoittanut. Kuulostan ihan "hihhulilta". No olenkin uskossa. :D
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:06"]
Kuulostan lehmältä. Siis ihan oikeasti! :D
[/quote]
Ei kannata ammua, kun äänittää itseään.
Kuulostan keharilta, mitenkään siis kehareita loukkaamatta. Vähän paremmalta kuulostan, kun puhun korkeammalta, mutta silloinkin olen aika ärsyttävän Pikku Myyn kuuloinen, mitenkään siis Pikku Myytä loukkaamatta. Pikku Myy on ihana, minun ääneni ei. <3
mikäköhän olis paras äänitylaite,tai siis mikä antais aidoimman äänityksen
Minäkin kuulostan 12-vuotiaalta, olen 49. Lisäksi puheestani kuultaa ihan selvästi läpi savolainen nuotti vaikken ole asunut Savossa kahteenkymmeneen vuoteen. Itse en puhuessani kuule sitä mutta tallennuksesta kuulee.
Repeilen täällä teidän kuvauksille omasta äänestänne. Haluaisin niin kuulla, miltä ihminen kuulostaa, jos hän kuulostaa lehmältä. :D Hihhulin ja läskin kuuloisen osaan kuvitella, mutta hauskasti kuvailtu. :D
Mä kuuntelin kerran vahingossa lapselleni lähettämän ääniviestin whatsappissa.
Voi luoja, kun mä kuulostin ihan kakaralta, joka on näsäviisas ja venyttelin sanoja. Olin yksin autossa, mutta tunsin kuinka puna levis naamani, todella kamalan kuuloinen olin.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:35"]
Mä kuuntelin kerran vahingossa lapselleni lähettämän ääniviestin whatsappissa. Voi luoja, kun mä kuulostin ihan kakaralta, joka on näsäviisas ja venyttelin sanoja. Olin yksin autossa, mutta tunsin kuinka puna levis naamani, todella kamalan kuuloinen olin.
[/quote]
:D haha,anteeks
Ajat sitte