No nyt alettiin itkemään Tanssii Tähtienkin kanssa
Eikö nyt yhtään ohjelmaa voida vetää ilman näitä "suuria tunteita". Alkaa olla jo aika kornia. Nyt ratsastetaan pinnoja kellä suurin suru.
Kommentit (41)
Niinpä.. Moni amerikkalainen sarja on pelkkää sentimentaalista p**kaa.
Överiksi menee. Kummassa jo itketään enemmän, Vaine elämää vai TTK.
Eikö ihmiset koe omassa elämässä mitään, kun pitää tällaisille itkeä.
Kyllä, vaihdan kanavaa :D
Ei auta itku markkinoilla, vai miten se menikään.
Juu, eikö voitasis vetää ilman näitä itkijäisiä. Vaivaannuttaa nämä ikuiset tunteilut joka ohjelmassa. Mennään siitä missä aita on matalin. Kaikilla meillä on menetyksiä, alkaa kyllästyttää nää avautumiset koko kansan edessä.
Olen itkenyt silmäni punaisiksi. Miten kehtaan mennä huomenna töihin?
No ei tuo Soikun samba ainakaan kovin kummoinen ole. Ei tietenkään itketä, eikä pidäkään.
Kuka hitto valitsi ton soikun biisin? ihan hiton järkky ja rasittava.. xD
Miksi suuret tunteet on aina surua? Miksi kukaan ei muistele suurta ilonhetkeä ja esitä sitä.
Ei itketä sunnuntaina, vai lauantainako se oli.
Huojentavaa, etten ole ainoa ajatuksieni kanssa :D
Mä en oo telkun ääressä, mitä tapahtui? Mistä on kyse?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 19:48"]
Miksi suuret tunteet on aina surua? Miksi kukaan ei muistele suurta ilonhetkeä ja esitä sitä.
[/quote] Niin, esimerkiksi isäksi tuloa. (älä ota liian kirjaimellisesti)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 19:48"]
Kuka hitto valitsi ton soikun biisin? ihan hiton järkky ja rasittava.. xD
[/quote]
Parit ne biisit yleensä valitsevat, opettaja yleensä.
Toivottavasti tuo nuori tyttö tippuu. Jotenkin ei vaan jaksa tuntematonta ihmistä enää katella ja miettiä, että miksi se on tuossa ohjelmassa mukana.
No ei minua ainakaan itketä. Ikävää, jos äiti tai veli on kuollut mutta ei se tanssissa näkynyt.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 19:57"]
No ei minua ainakaan itketä. Ikävää, jos äiti tai veli on kuollut mutta ei se tanssissa näkynyt.
[/quote]
Se ei näkynyt tanssissa, koska Cristal ja Anne eivät ole tarpeeksi hyviä tanssijoita ollakseen ammattimaisia. He uppoutuivat itse siihen tunteeseensa, eivätkä tanssiin.
Kumpikaan esitys ei liikuttanut minua.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 19:45"]Olen itkenyt silmäni punaisiksi. Miten kehtaan mennä huomenna töihin?
[/quote]
onneksi vain elämää ei tule tänään. Ajattele jos vollottaisi koko illan kahden ohjelman takia. Maanantaina silmät kuin särjellä.
Hienoa Anu ja Jani! Loistava tunnelma, ilo tuli läpi tanssista. Ja taitoa löytyy, ja keskinäistä harmoniaa.
Porataan nyt porukalla.