Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 14- ja 18-vuotiaan suhde ok?

Vierailija
01.09.2021 |

Mä oon siis 14-vuotias tyttö ja seurustelen 18-vuotiaan pojan kanssa. En oo uskaltanu vanhemmille vielä sanoa. Hyväksyisittekö te tän suhteen?

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse 15v ja suhteessa samanikäisen naapurintytön 30v äidin kanssa.

Vierailija
42/74 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikös 15 ole laillisuuden raja, vai? menee välit poikki ja tyttö päättää kostaa niin on pojat loppuelämä pilalla kun tulee pysyvät merkinnät eikä pääse enää mihinkään, näitähän on nähty

Ei noin pienestä ikäerosta vielä käräjille joudu jos ollaan vapaarhtoisesti yhdessä. Jos joku 30v seurustelee 14v kanssa niin se on eri asia.

Vierailija
44/74 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 18 ja 14-vuotiast lapset. Kehitysero on huima ja kiinnostuksen kohteet aivan erilaiset. Toinen ihan lapsi vielä ajatuksiltaan ja toinen jo aikuinen. 4 vuotta on tuossa vaiheessa liian iso ikäero.

Itse olen sitä mieltä että 14-v on liian nuori seurustelemaan ja erityisesti liian nuori intiimiin suhteeseen.

Vierailija
45/74 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaa suht normaalilta kun vertaa erään pariskunnan 60v ikäeroon.

Vierailija
46/74 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuulostaa suht normaalilta kun vertaa erään pariskunnan 60v ikäeroon.

Niinpä, mieluummin antaisin tytln seurustella 18v kanssa kuin päästäisin 19v tytön lähes 80v ukolle. Vaikka ei siihen pystyisi vaikuttamaan.

47/74 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,

Minusta on aivan ok. Paljon tietysti riippuu siitä, mitä mieltä sinä itse olet.

Tärkeintä on, että hän ei ihan oikeasti painosta sinua mihinkään ja koet oikeasti olevasi turvassa. Pidä järki mukana ja huolehdi tärkeimmästä, eli itsestäsi.

Aikoinaan minä tutustuin kaverin kautta erääseen jätkään tämän jätkän 18-vuotissynttäreillä ja siitä alkoi nopeasti kiihkeä sekä tiivis parisuhde, olin silloin seitsemännellä eli 13-vuotias.

Aika nopeasti koulun terkkarin pienin avuin varasin ajan oman terveysaseman lääkärille ja hankin e-pillerit. Muistaakseni muutaman viikon kuluttua kerroin niistä sitten äidilleni ja hän varmasti jutteli isäni kanssa siitä, ihan ydinperheessä siis elettiin. Neitsyys minulta lähti parin viikon jälkeen, ei mitään katumuksia siitä eikä ollut mitään erityisiä odotuksia aiheesta. Kiimaiset teinit kyllä keinot ja paikat keksivät.

Viisi vuotta lopulta oltiin yhdessä ja sen jälkeen ollaan muutaman kerran nähty, ihan hyvissä väleissä ollaan.

Todella tarkasti pidin huolta ehkäisystä itse, lääkärikäynneistä asiaan liittyen yms. En todellakaan halunnut raskaaksi hankkiutua siinä.

Hyviä muistoja niiltä ajoilta, kun vietin paljon aikaa siellä hänen luonaan ja näin myös toisenlaista perhe-elämää. Toisaalta sitten hänellä oli suuri veto alkoholiin ja siitä tuli sellaista, mitä ei teinin pitäisi vielä kokea.

Vierailija
48/74 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuvia?

Vierailija
49/74 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyssää

Vierailija
50/74 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ok

Vierailija
51/74 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok jos molemmat sitä aidosti haluaa.

Vierailija
52/74 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok! 14-vuotias on vielä täysin kehittymätön, alisteisessa asemassa! 18-vuotiaan täytyy nyt olla "aikuinen" ja lopettaa tällainen.

Vierailija
53/74 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hyväksy. 18 v. on aikuinen. 14v. on alaikäinen lapsi, eikä näiden kahden ole sopivaa olla seurustelusuhteessa.

Mut ei se vaikuta yhtään sen aikuisemmalta ku mäkään. Ollaan tosi samanlaisia jne ja musta tuntuu että ollaan henkisesti aika lailla samalla tasolla

Ei ole 14-vuotiaan tuottamaa tekstiä tämä. Provo.

Vierailija
54/74 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ihan ok. Sinä olet ehkä pari vuotta ikäistäsi kypsempi ja ystäväsi vaikka vuoden henkisesti nuorempi , kuin keskimäärin 18 vuotiaat.

Aloin seukkaamaan 17 vuotiaana minua 7 vuotta vanhemman kanssa . Tiukasti on oltu naimisissa jo 50vuotta.

Vierailija
55/74 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota jätkältä rahat ja juokse. Seksiä sakkolihalla

Vierailija
56/74 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos epäröit vaatteita pois ottaessa niin lopettaako poika?

Vierailija
57/74 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kuvailla tapaamisen pojan kanssa?

Vierailija
58/74 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos epäröit vaatteita pois ottaessa niin lopettaako poika?

No oon mä epäröinykki mut en oo näyttäny sitä sille pojalle. Ap

Vierailija
59/74 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko kuvailla tapaamisen pojan kanssa?

No kaikki on aika erilaisia. Monesti vaan hengaillaan jossain tai pussaillaan jne. Ap

Vierailija
60/74 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani alkoi 14v suhteeseen 37v miehen kanssa. Meni 18v tuon miehen kanssa naimisiin ja siitä muutaman vuoden päästä erosi ja on nykyään sekaisin kuin seinäkello. Suhteita miehiin, naisiin ja moneen yhtä aikaa ja identiteettikin hukassa, miettii välillä jopa sukupuolenvaihtoa. Ikäisekseen jotenkin hajalla ja rikkinäinen koko ihminen, hakee itseään ja hyväksyntää edelleen kuin teini. 14-vuotiaiden ei vielä tulisi seurustella vakavasti, lapsia ovat.