Onko nämä tarjottavat ok synttärikutsuille? Aikuisen siis.
Täytekakku, kinkkujuustopiirakkaa, karjalanpiirakat ja munavoi. Kotikaljaa, mehua, kahvia. Keksejä useammanlaisia ja pullapitkoa.
Kommentit (38)
Kuulostaa hyvältä, kaikkea muuta söisin paitsi kinkkupiirakkaa (ja siitäkään en tekisi numeroa).
Jos olet maalla asuva ehtoisa emäntä ja vieraat samanlaisia, niin mikäpä siinä.
Hyvät ovat, paitsi pullapitko? Kohta joku himoaa kasviksia sun muuta, mutta ne ovat sinun synttärisi.
Kaipaako vielä esim kuivakakkua? Ap
Tuleeko sulle metsureita ja maatalon emäntiä ja isäntiä kylään? On niin hevii settii tarjolla.
Ei mielestäni tarvitse kuivakakkua.
Melkein jättäisin jotakin pois esim. pullan ja keksejä tai pikkuleipiä yksi laji riittää. Mutta hyvältä kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet maalla asuva ehtoisa emäntä ja vieraat samanlaisia, niin mikäpä siinä.
Olen kohta kuusikymppinen ja asun maalla. En silti osaisi kuvitella, että joku ystävistäni järjestäisi tuollaiset syntymäpäivätarjoilut. Kinkkupiirakkaa ja kotikaljaa, sen päälle kakkua, keksejä, pullaa ja kahvia.
Mutta provohan tämä olikin.
Kyllä, tiikerikakkua laita ja kermaa nekkaan.
Kinkkupiirakan lisäksi voisi kyllä olla myös lohipiirakkaa. Tai voisit laittaa ihan karjalanpaistin uuniin muhimaan.
Vierailija kirjoitti:
Kinkkupiirakan lisäksi voisi kyllä olla myös lohipiirakkaa. Tai voisit laittaa ihan karjalanpaistin uuniin muhimaan.
Ja ruokajuomista puuttuu piimä ja maito.
Olen tottunut täytekakku, kuivakakku, voileipäkakku tyyliin. Mutta ihan ok on, etenkin jos lisäät pizzan. Ehkä luomuviiniä myös lasillinen...Sitten vielä värikkäät menupillit (oikeasti!)
N-43
Käyttäjä35319 kirjoitti:
Olen tottunut täytekakku, kuivakakku, voileipäkakku tyyliin. Mutta ihan ok on, etenkin jos lisäät pizzan. Ehkä luomuviiniä myös lasillinen...Sitten vielä värikkäät menupillit (oikeasti!)
N-43
Ja graavilohta niin olisin melkeinpä ekstaasissa.
N-43
Muuten hyvä, mutta kinkkupiirakan tilalle valitsisin esimerkiksi pinaatti-fetapiirakan.
Öööö ehkä jossain pohjois-karjalassa normaalia. Tarjoaisin ennemmin vegaanista voileipäkakkua, sienipiirakkaa, juustokakkua ja ehkä jotain pientä makeaa, kuten vaikka suklaata. Ja tietysti kahvia, mustaa ja vihreää teetä ja kuohuviiniä.
Jos on itse leivottua pullaa niin kyllä. Tulisin viivana jos kutsu kävisi, ihanat tarjoilut.
Käyttäjä35319 kirjoitti:
Käyttäjä35319 kirjoitti:
N-43
Ja graavilohta niin olisin melkeinpä ekstaasissa.
N-43
Ja avokado siivuja joita voi laitta glut. leivän päälle. aaah...
N-43
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä, kaikkea muuta söisin paitsi kinkkupiirakkaa (ja siitäkään en tekisi numeroa).
Minä voin ottaa hipihiljaisuudessa toisenkin kinkkupiirakkapalan. Nam. :)
Ap, kyllä maistuisi. Hyvät eväät.
Ihan hyvä setti on.