Onko 14- ja 18-vuotiaan suhde ok?
Mä oon siis 14-vuotias tyttö ja seurustelen 18-vuotiaan pojan kanssa. En oo uskaltanu vanhemmille vielä sanoa. Hyväksyisittekö te tän suhteen?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko kuvailla tapaamisen pojan kanssa?
No kaikki on aika erilaisia. Monesti vaan hengaillaan jossain tai pussaillaan jne. Ap
Sä et ole teini, vaan pedari joka saa jotain pimeitä kiksejä tästä ketjusta. Teinitytöt ei missään Vauva-palstalla pyöri.
Kyllä pyörii, ainaki nyt ku demi.fi on poistettu :D t. Teini
Lain silmissä 18v tekee rikoksen, jos on seksuaalisessa kanssakäymisessä 14v:n kanssa. Siitä voi helposti päätellä, onko ok vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kaikki on aika erilaisia. Monesti vaan hengaillaan jossain tai pussaillaan jne. Ap
Kohdassa "jne" toiminta menee laittomaksi. Poikaystäväsi syyllistyy siinä kohtaa lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön. Se on rikos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohdassa "jne" toiminta menee laittomaksi. Poikaystäväsi syyllistyy siinä kohtaa lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön. Se on rikos.
No mut mä oon siinä mukana ihan yhtälailla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mut mä oon siinä mukana ihan yhtälailla. Ap
Ei se muuta asiaa. Seksuaalinen kanssakäyminen alle 16-vuotiaan kanssa on laitonta kaikissa tilanteissa, jos toinen osapuoli on täysi-ikäinen. Hyväksikäyttöön ei tarvita pakottamista, vaikka siihen usein sisältyykin vähintään voimakasta painostamista.
Älä NAURATA ! Tästäkin aiheesta on ollu otsikoita vähän väliä. Ja lähes kaikki teinien KEKSITTYJÄ naurun aiheita.
Odota kun aikuistut ja että lapsilisäsi loppuvat 3 vuoden kuluttua, ehkäpä sitten oot toivottavasti vähän kypsynyt ihmisenäkin.
Nää otsikot ovat jo niin OUT. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Tuttavani alkoi 14v suhteeseen 37v miehen kanssa. Meni 18v tuon miehen kanssa naimisiin ja siitä muutaman vuoden päästä erosi ja on nykyään sekaisin kuin seinäkello. Suhteita miehiin, naisiin ja moneen yhtä aikaa ja identiteettikin hukassa, miettii välillä jopa sukupuolenvaihtoa. Ikäisekseen jotenkin hajalla ja rikkinäinen koko ihminen, hakee itseään ja hyväksyntää edelleen kuin teini. 14-vuotiaiden ei vielä tulisi seurustella vakavasti, lapsia ovat.
Oliks nämä televisiossa 😃 se mieshän oli täysi pedari!
Hyvää yötä 🥴. Ei jaksa näitä pikku tyttöjen satuja. Kasvavaa ensin aikuiseksi.
Periaatteessa voi olla, mutta käytännössä ei tuohon juuri ikinä puututa.
Sä et ole teini, vaan pedari joka saa jotain pimeitä kiksejä tästä ketjusta. Teinitytöt ei missään Vauva-palstalla pyöri.