Kysymys miehille matkustelusta, naiset saavat vastata miehen puolesta.
Minua jäi todella vaivaamaan toisessa ketjussa oleva väittämä, että miehet eivät tykkää matkustella. Siis ulkomaan lomia.
Vastaa ”ei”, jos mies ei omasta tahdostaan halua matkustaa mihinkäön.
Vastaa ”kyllä”, jos hän edes kerran vuodessa haluaa reissuun.
Kommentit (32)
Kyllä mun mieheni tykkää hja haluaa matkustella. Pääasiassa nyt matkustellaan tietysti kotimaassa autolla lasten kanssa. Mies tykkää eniten luonnossa liikkumisesta uusissa paikoissa. Itse tykkään enemmän kaupunkikojteista, missä on enemmän kuhinaa ja erilaista kuin mihin on tottunut, ihmisiä ja kulttuuria. Mut nyt ei kyllä olla matkustelu kuin ulkosalla korona-aikaan. Ulkomaille lähtiessä miehen lempikohteissa on tietysti kuuma (ja vähän vaatteita). Tai sitten liikuntaa, esim. laskettelua. Ei kyllä koskaan jäisi mieluummin kotiin.
Jos matkustelu tarkoittaa sitä, että toimin päivät lapsenvahtina kun nainen ravaa kaupoissa niin en tykkää.
Jos taas pääsen valitsemaan mieluisen esimerkiksi luontokohteen niin todellakin tykkään.
Mies on elämänsä aikan amatkustellut paljon enemmän kuin minä. Joten luultavimmin siitä tykkää.
Olen mies ja tykkään kyllä matkustella, mutta en pakkomielteisesti. Inhoan sellaista pakko-päästä-heti-ulkomaille seuraavalla lomalla sitten on matkat jo varattuna johonkin kaukokohteeseen ja tonneja poltettu menemään. Ja siksi vaan ettei ahdistuta siellä kalliissa siivouskoppiyksiössä.
Matkailua parempaa vapaa-ajan viettotapaa ei olekaan.
Tykkää, mutta ei kauhean kauas. Työssään on saanut kaukomatkoista ihan tarpeekseen.
Plussaa on, jos ei tartte istua lentävässä säilykepurkissa, joten tykätään lomailla niinkin lähellä kuin Virossa (ei Tallinnassa yleensä). Mies haaveilee Islannista, jonne tosin pitää lentää mutta ei ole pitkä lento.
Vierailija kirjoitti:
Jos matkustelu tarkoittaa sitä, että toimin päivät lapsenvahtina kun nainen ravaa kaupoissa niin en tykkää.
Jos taas pääsen valitsemaan mieluisen esimerkiksi luontokohteen niin todellakin tykkään.
Kenen lasten lastenvahtina joudut toimimaan?
Matkustaa työn puolesta paljon ja lisäksi on aina valmis lähtemään lomareissuille (useampi per vuosi).
Pitkät lentomatkat on hankalia kun 2m yrittää mahtua penkkiin
Vierailija kirjoitti:
Lapset eivät siis ole sinun?
Vierailija kirjoitti:
Matkustaa työn puolesta paljon ja lisäksi on aina valmis lähtemään lomareissuille (useampi per vuosi).
Pitkät lentomatkat on hankalia kun 2m yrittää mahtua penkkiin
Ja arkkukin on kallis noin pitkälle.
Ap tässä.
No tämä tulos on minunkin mielestäni se oikea: 80 prossaa tykkää matkustaa.
Tuossa toisessa ketjussa mainitsin, että minun molemmat mieheni ovat tykänneet reissata, ja eräs sanoi löytäneeni harvinaisuudet. Mies ei kuulemma tykkää.
Tykkään matkustella ja lomailla mutta shoppailu reissu jossain betoni helvetissä ei ole loma
Tykkää. On matkustellut enemmän kuin minä. Tavattiinkin hostellissa lomamatkalla.
Kyllä se meilläkin menee niin päin, että mies matkustelisi paljon enemmänkin, minä en niin välitä.
Vastasin ei, koska todellakin 1 ulkomaan reissu riittää miehelleni vuodessa, mutta sen tekee mielellään (syksyllä Kreikkaan). Kaupunkilomat ja kaukolomat onnistuu joskus, mutta pitkin hampain.
Oma mieheni on matkustellut Suomessa 70 -luvulla jo 14 vuotiaana kavereiden kanssa, 16 vuotiaana Euroopassa ystävien auton kyydissä ja junalla, 18 vuotiaana Kaakkois-aasiassa ja nyt 50 vuotiaana todellakin haluaa lähteä aina uusiin ja myös jo koettuihin paikkoihin. Välillä rentoutumaan rantalomalle, nauttien lämmöstä ja maisemista, välillä road tripille jolloin vuokrataan prätkät ja ajetaan niillä uusissa maisemissa sukeltaen paikalliseen kulttuuriin ja elämänmenoon, usein yhdessä paikallisten motoristien kanssa.
Palstamiehet eivät tykkää matkustella. Se on tulut selväksi jo niin monesta ketjusta. Oikeassa elämässä miehet ovat erilaisia mitä palstamiehet.
Vierailija kirjoitti:
Vastasin ei, koska todellakin 1 ulkomaan reissu riittää miehelleni vuodessa, mutta sen tekee mielellään (syksyllä Kreikkaan). Kaupunkilomat ja kaukolomat onnistuu joskus, mutta pitkin hampain.
"Vastaa ”kyllä”, jos hän edes kerran vuodessa haluaa reissuun."
Vastasin kyllä, mutta haluan vielä tarkentaa, että mies ei pidä rantalöhölomista vaan pitää olla aktiivista tekemistä. Ollaan mm. moottoripyöräilty paljon, mies lasketteleeItse sen sijaan voisin viettää viikon pari neljä vain löhötuolissa rannalla hyvien kirjojen parissa.
Todellakin tykkää ja on matkustellut minua enemmän ennen tapaamistamme.