Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sairautta pelkäät eniten?

Vierailija
05.10.2014 |

Minä pelkään eniten syöpiä, aivokasvain olisi pahin.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 17:23"]

Minä pelkään eniten syöpiä, aivokasvain olisi pahin.

[/quote]

Mulla oli hyvälaatuinen aivokasvain ja elämä on jatkunut parempana kuin ennen sen löytymistä. 

Pelkään alzheimeria.

Vierailija
42/51 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 17:39"]

Lepra vois olla myös melko ikävä tauti.

[/quote]Helposti hoidettavissa antibiooteilla, ei tarvitse pelätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä on jo ollut. Neliraajahalvautuminen olisi pahempi

Vierailija
44/51 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt samanikäinen kuin äitini silloin kun hänellä diagnosoitiin ensimmäinen aivokasvain. Sitä sairautta pelkään.

Vierailija
45/51 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköallergiaa. 

Vierailija
46/51 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
47/51 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkinson olisi aivan kamala. Ja alzheimer. Mummollani oli molemmat ja vierestä katsominen oli kauheaa. Sairastui vielä melko nuorena noihin (50+)

Vierailija
48/51 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alzheimeria/dementiaa ym. aivoja rappeuttavia sairauksia. Tekisin itsarin, kun diagnoosi varmistuisi.

Vierailija
49/51 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ms-tauti, alzheimer, syöpä ja keuhkoahtaumatauti. Siinä vasta neljä pahaa..

Vierailija
50/51 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena ja nuorena pelkäsin aidsia. Kyseinen sairaus kuulosti pelottavalta ja lopulliselta, vaikka en varmaankaan edes kunnolla tiennyt, millainen sairaus on kyseessä. Pelko johtui todennäköisesti siitä leimasta ja stigmasta, joka tautiin liitettiin 80- ja 90-luvuilla. Teininä pelkäsin syöpää. Nyt en osaa pelätä oikein mitään sairautta, vaikka olen jo vähän vanhempi ja elän jokseenkin epäterveellisesti. 

Näin tänään ALS-sairautta käsittelevän dokumentin. Siinä kerrottiin, että ko. sairautta on todella vaikea hoitaa ja että parannuskeinoa ei käytännössä ole. Lähes kaikkia muita sairauksia voidaan hoitaa tai lievittää jollain tavalla. Kuulosti todella lohduttomalta. 

Vierailija
51/51 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kovin tapetilla olevaa kilpirauhasen vajaatoimintaa. Siihen olisi lääkkeet, mutta lääkärit tappelee keskenään ja tekevät kanteluja Valviraan toisista lääkäreistä jotka ovat onnistuneet hoitamaan potilaita paremmin kuin he itse. Tietysti mikä tahahansa vakava sairaus ankarine kipuineen pelottaa. Kukaan ei haluaisi joutua avuttomana toisten armoille. Miettikää nyt tarkkaan ketä tulette äänestämään seuraavassa Eduskuntavaalissa. Protestiäänet eivät taida autaa ketään. Tulee mieleen Tony Halme tai Veltto Virtanen. Mitä asioita Veltto on tehnyt sinun hyväksi.  Mulle on jäänyt mieleen vain se, miten kovasti puolustanut "mummonkalsareita" jolla suojaa kaljuaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä