Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on paras/huonoin ammatti?

Vierailija
05.10.2014 |

Mielestäni huonoin, mitä tiedän, on puhelinmyyjän/myyntineuvottelijan työt. Kuraportaan työtä. 

Parasta en oikein osaa sanoa, mutta asiantuntijatehtävät lienevät yleisesti ottaen mielenkiintoisimpia. 

Miten on mielestäsi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan kysele tällaista tosissaan. Ei ole parasta eikä huonointa. Kaikissa, ihan kaikissa on puolensa. Ja jokaikistä ammattia ja sen tekijää tarvitaan.

Turkistarhaus ehkä turhin kuitenkin.

Vierailija
2/14 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen on paras, josta irtoaa kunnolla fyffeä. Eli johtotehtävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karseinta on ollut vuokratyöläisenä. Samaa työtä tekevänä joutuu olemaan kuramattona, jonka yli varsinaiset firman listoilla olevat kävelevät ja pyyhkivät samalla kakkaiset kengänpohjansa.

Vierailija
4/14 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

laulaja/huora

Vierailija
5/14 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin ja turhin on turkistarhaaja, mutta parhaasta en osaa sanoa, duunarit ovat ehkä tärkeimpiä, ilman heitä ei oikein kenenkään autot olis kunnossa, ei taloja, savupiiput tukossa, asfaltit rikki, ei rekkoja-ei vientiä ulos, ei ruokaa kaupoissa jne

Vierailija
6/14 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ehkä siivooja, lähihoitaja ja maanviljeöijä. Huonoin ja vastenmielisin turkistarhaaja.

Vierailija
7/14 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta mitä olen tehnyt, on ollut ehdottomasti tutkijan työ omassa firmassani; harmi vain, että jouduin lopettamaan yritystoiminnan rahoitusongelmien vuoksi. 

Vierailija
8/14 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 lukukertaa, 6 vastausta ja niistä kolmessa halutaan viedä elinkeino turkistuottajilta. Uskottavaa.

Vierailija
9/14 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:47"]25 lukukertaa, 6 vastausta ja niistä kolmessa halutaan viedä elinkeino turkistuottajilta. Uskottavaa.
[/quote]

Kuinka niin? Onko sinusta 3 yhtäkuin 26? Minä vastasit duunarit ja turkistarhauksen, kahdesta muusta en tiedä.

Niin ja turkistarhaus ON turhin ammatti ikinä koskaan.

Vierailija
10/14 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:47"]25 lukukertaa, 6 vastausta ja niistä kolmessa halutaan viedä elinkeino turkistuottajilta. Uskottavaa.
[/quote]

Kuinka niin? Onko sinusta 3 yhtäkuin 26? Minä vastasit duunarit ja turkistarhauksen, kahdesta muusta en tiedä.

Niin ja turkistarhaus ON turhin ammatti ikinä koskaan.
[/quote]

Anteeksi, 25 siis

Vierailija
11/14 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:47"]

25 lukukertaa, 6 vastausta ja niistä kolmessa halutaan viedä elinkeino turkistuottajilta. Uskottavaa.

[/quote]Minä ensimmäisenä - ja vain yhden kerran - mainitsin turkistarhauksen. Tässä taisi toteutua ilmiö jossa kun yksi sanoo jotain niin moni huomaa olevansa samaa mieltä, vaikka eivät EHKÄ itse olisi tulleet ajatelleeksi turkistarhausta tässä yhteydessä. Ihan uskottavaa minusta.

Vierailija
12/14 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 17:17"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:47"]

[/quote]Minä ensimmäisenä - ja vain yhden kerran - mainitsin turkistarhauksen. Tässä taisi toteutua ilmiö jossa kun yksi sanoo jotain niin moni huomaa olevansa samaa mieltä, vaikka eivät EHKÄ itse olisi tulleet ajatelleeksi turkistarhausta tässä yhteydessä. Ihan uskottavaa minusta.

[/quote]

Mitä vikaa on turkistarhauksessa, ihan hyvä ammatti. Yrittäjän työtä.

Vierailija
13/14 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:47"]

[/quote]

Minäkin mainitsin turkistarhauksen ja olisin sen maininnut vaikka kukaan ei olisi sitä ennemmin maininnut ja ihan siksi, että paitsi vahingollinen, se on myös totaalisen turha.

Vierailija
14/14 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti uusien Word-versioiden kehittäminen on turhaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan