Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako Toven Juhla 100v -mukeja silmälaseilla ostettuna?

Vierailija
04.11.2014 |

Hei! 

Voiko pelkkää silmälasimukia ostaa vai ovatko nykyään kaikki noissa sixpckeissa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nähny vain paketeissa myytävänä. Onko joku santsannu silmälaismukeja kaupoissa vai miksi näin on tehty?

Vierailija
2/7 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ostaa yksittäisinäkin, mutta niitä on melkoisen vaikea löytää, kun menevät lähes samoin tein kun tulevatkin eivätkö kaupat tilaa lisää ennenkuin rillittömätkin ovat menneet. Siksi jotkut ostavat mielummin sen sixpackin. Itse löysin sattumalta pari päivää sitten kaksi kappaletta yksittäisiä rillimukeja, eli kyllä niitä kuitenkin tulee vieläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppojen myyjät käyvät ensin ne mukisatsit läpi ja ostavat ne rillimukit itselleen. Eräs suurehkon tavaratalon myyjätuttu ainakin on tehnyt näin. Hänellä 6 niitä rillimukeja.

Vierailija
4/7 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 11:21"]Kauppojen myyjät käyvät ensin ne mukisatsit läpi ja ostavat ne rillimukit itselleen. Eräs suurehkon tavaratalon myyjätuttu ainakin on tehnyt näin. Hänellä 6 niitä rillimukeja.
[/quote] No voi kamalaa jos kerrankin on myyjillä joku työsuhde-etu! Olisit prismassa töissä niin säkin olisit saattanut saada sen perkuleen rillimukin!!!

Vierailija
5/7 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden kuluttua rillittömät mukit ovat harvinaisuuksia kun kaikki sopulit hamstraavat vain rillimukeja.

Vierailija
6/7 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 11:35"][quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 11:21"]Kauppojen myyjät käyvät ensin ne mukisatsit läpi ja ostavat ne rillimukit itselleen. Eräs suurehkon tavaratalon myyjätuttu ainakin on tehnyt näin. Hänellä 6 niitä rillimukeja.
[/quote] No voi kamalaa jos kerrankin on myyjillä joku työsuhde-etu! Olisit prismassa töissä niin säkin olisit saattanut saada sen perkuleen rillimukin!!!
[/quote]
Nyt tulkitsit minua väärin. En omista ainoatakaan muumimukia, en ole pätkääkään katkera. Kunhan tulin kertomaan tilanteesta muille.

Vierailija
7/7 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ostaa, jos sellaisen löytää.
Mä luulen myös, että kun kukaan ei osta niitä tavallisia ja jonkun mukaan ostamattomat tuhotaan, niin niitä rillittömiä on loppujen lopuksi vähemmän ja niistä saakin enemmän rahaa kuin rillillisistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi