Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu joka yö tulevat painajaiset jotka on kunnon kauhu settiä?

Vierailija
05.10.2014 |

Eli mistä johtuu jos aikuinen näkee järkyttäviä painajaisia joka yö? Näihin yleensä liittyy kauhu todella paljon ja siis ihan raakaa kauhua.

Esimerkiksi kävelen sisälle sairaalaan, jossa ruumis makaa pöydällä ja laitteet piippaa ympärillä. Häntä on yritetty elvyttää, mutta hän on kuollut ja vaan jätetty makaamaan.

Tai unet jossa kuollut mummoni seuraa minua, eikä ole yhtään normaali vaan joko ei puhu mitään tai murisee, eli on tavallaan zombi.

Joskus on ruumisarkkuja joka puolella ja niissä sisällä ruumiita.

Kerran mies käveli luokseni, puhalsi kynttilän sammukdiin ja sanoi että minulla ei ole enää kauaa aikaa.

Viime yönä mummoni sisko joka on kuollut aikoja sitten ilmestyi minulle unessa niin, että näin hänet vaan seisomassa jossain nnurkassa. Hän yritti lopuksi viedä minut mukanaan mutta estelin ja hän vei sitten äitini.

Kaikki unet on tämän tyylisiä, arkkuja, kuolleita, zombieita. Yöllä herään monesti kauhun tunteeseen.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja en katso kauhua. Nekrofobiaa on, mutten tajua miksi se tulee joka yö uniin.

Vierailija
2/22 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ne tulee jos syön liian myöhään illalla. En tiedä mikä siinä sitte on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen tosi usein zombieunia ja voitte pitää minua hulluna, mutta ne ovat tosi viihdyttäviä! :D Rakastan zombie/maailmanlopputeemoja.

Sen sijaan aaveet ja kummitukset unissa ovat inhottavia.

Vierailija
4/22 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lääkkeet, kuten beetasalpaajat, voivat aiheuttaa painajaisia.

Vierailija
5/22 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku asia sua ahdistaa pahasti.

Vierailija
6/22 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syo monipuolisemmin

Vierailija
7/22 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todettu posttraumaattinen stressireaktio, ja näen lähes joka yö kamalia painajaisia. Onko sulle sattunut jotain traumaattista, mikä voisi painaa mieltä vaikka se ei suoranaisesti painajaisiisi liittyisikään?

Vierailija
8/22 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/22 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesethän hampaat kunnolla ennen nukkumaanmenoa. Maut suussa voivat aikaansaada kummallisia reaktioita aivoissa.

Vierailija
10/22 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin itse kamalia painajaisia harva se yö kun perhepiirissä oli lähestyvä poismeno. Se on sun ruumiin tapa valmistella sua johonkin ikävään asiaan. Kuolemantapaus ja surun saapuminen vei painajaiset mennessään

Vierailija
11/22 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla on jtn kipuja (esim hammassärkyä tai menkkakipuja) niin unet voi olla aika kamalia.

Vierailija
12/22 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko Pandemrix aiheuttaa jatkuvia painajaisia aikuiselle? Nuorille ainakin voi.

Vierailija
13/22 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänvaivoja tms? Aiheuttavat ahdistavaa tunnetta, joka menee uniin?

Vierailija
14/22 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syö mitään sokeripitoista ennen nukkumaan menoa.

Vierailija
15/22 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla lääkityksiä? Karmivat painajaiset ovat monien lääkkeiden sivuvaikutuksia. Minullakin oli niitä joskus kauan sitten, mutta en enää muista, minkä lääkkeen kanssa.

Liian raskaasti syöminen illalla tai uniapnea voi tosiaan tehdä tuollaista.

Vierailija
16/22 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee AINA painajaisia jos nukahdin selällään. En kuorsaa enkä ole ylipainoinen, mutta jotain siinä tekee.

Vierailija
17/22 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ystävän kuoleman jälkeen pitkään painajaisia. Eläinten ystävänä näin jatkuvasti verta ja päättömiä/kurkku vedetty auki..nautoja elävänä. Ja miten painajaisessa eräältä toiselta ystävältä sahattiin kurkku auki yms. HiRVITTÄVÄÄ :(

Vierailija
18/22 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistejä unia! Kumpa näkisin myös. D-vitamiinin liiallinen otto aiheuttaa outoja unia. Myöhäinen liikuntakin vaikuttaa uneen. Voi olla jostain pienestä asiasta kiinni.

Vierailija
19/22 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö melatoniinia? Se aiheuttaa ainakin mulle todella häröjä unia.

Vierailija
20/22 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Champix röökinlopetuslääke aiheutti mulle pahimmat painajaiset ikinä. Toinen on just tuo että syö ennen nukkumaanmenoa. Mitä enemmän ja mitä hiilaripitoisempaa, sen pahempi. B-vitamiini kulemma vaikuttaa uniin.

Luettele kaikki lääkkeet ja pillerit mitä otat ja ruokavalio myös niin katsotaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi