Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lesbo paikalla, kysellä saa mitä vain tahtoo tietää :)

Vierailija
05.10.2014 |

29v, sinkku :)

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 02:36"]Oletko ikinä tulkinnut ihmisten kritiikin sinun luonteenpiirteitäsi kohtaan kritiikkiä seksuaalisuuttasi kohtaan? Eli oletko ns. herkkis siten, että tulkitset aina kaiken liittyvän seksuaaliseen suuntautumiseesi? Oletko huomannut ilmiötä muissa?
[/quote]
En tulkitse :) Hyvin harvoin kuulen mitään negatiivista minkä voisi yhdistää homouteen. Aloitin viimekuussa uudessa työpaikassa ja siellä en ole vielä koko asiasta edes maininnut.
Toki kerron jos tulee puheeksi mutta miksipäs muuten? :))

Vierailija
62/74 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla tranetuttuja? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 02:44"]Onko sulla tranetuttuja? :)
[/quote]
Paras ystävä jo yläasteajoilta :)

Vierailija
64/74 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 01:59"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 01:57"]

Hiii'op!!! Älkää musta välittäkö, hyppäsin vaan kakkossivulle teidän seuraksi! :) Sori, tiedän että olen ärsyttävä, mutta mielenkiintoinen aihe :D

[/quote]

Vaihda linkkiin sivu/2, niin pääset tokasivulle kirjoittamatta viestiä.
[/quote]
En, näin ehkä ylläpito tajuaa, että tämä ongelma on olemassa. Mistä he sitä tietäisivät jos aina menisi helpoimman kautta. Ja mä en kyllä ymmärrä miten niin paljon toi häiritsee että joku ilmoittaa (ja yleensä pelkkä 2) hyppäävänsä sivulle.

Vierailija
65/74 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 02:26"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 02:23"]Onko mielestäsi totta, että seksuaalivähemmistöissä olisi jonkin verran muuta väestöä enemmän ennakkoluuloista asennoitumista kristinuskoa kohtaan? Esimerkiksi uskotko/ajatteletko itse, että jos Jumala on olemassa, niin hänen rakkautensa, anteeksiantonsa ja pelastuksensa on tarkoitettu kaikille ihmisille - vaikkapa kuten tässä positiiviseen sävyyn kuvailtuna:

[/quote] Itse en usko Jumalaan, mutta se ei liity lesbouteeni mitenkään :) Uskon karmaan, hyviin tekoihin ja anteeksiantoon.

[/quote]

Uskotko vain ihmisten väliseen anteeksiantoon, vai pidätkö sellaistakin anteeksiantoa mahdollisena, jossa ihminen kokee Jumalalta, Kristukselta anteeksiannon niin, että kaikki karma itseasiassa tuleekin tarpeettomaksi - kun ihmistä suurempi, ihmistä rakastava Kristus on jo kantanut ihmisen "velan"?

Koetko, että sinulla mahdollisesti olisi jotakin sisäisiä tms. esteitä kokea tai ottaa vastaan Kristuksen rakkaus ja armo juuri sinua kohtaan? Siinä olisi kyse rakkauteen ja anteeksiantoon perustuvan pelastuksen vastaanottamisesta :) Uskon, että sinä ja minä emme juttele tässä sattumalta - uskon, että sinä olet korvaamattoman rakas ihminen Jumalan silmissä :) Niin arvokas, että hän kaipaa sinua yhteyteensä rakkautensa ja armonsa "sillan" kautta: http://vod.tv7.fi/vod/pelastusrukous/pelastusrukous-002-w.MP4

Vierailija
66/74 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 02:47"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 02:26"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 02:23"]Onko mielestäsi totta, että seksuaalivähemmistöissä olisi jonkin verran muuta väestöä enemmän ennakkoluuloista asennoitumista kristinuskoa kohtaan? Esimerkiksi uskotko/ajatteletko itse, että jos Jumala on olemassa, niin hänen rakkautensa, anteeksiantonsa ja pelastuksensa on tarkoitettu kaikille ihmisille - vaikkapa kuten tässä positiiviseen sävyyn kuvailtuna:

[/quote] Itse en usko Jumalaan, mutta se ei liity lesbouteeni mitenkään :) Uskon karmaan, hyviin tekoihin ja anteeksiantoon.

[/quote]

Uskotko vain ihmisten väliseen anteeksiantoon, vai pidätkö sellaistakin anteeksiantoa mahdollisena, jossa ihminen kokee Jumalalta, Kristukselta anteeksiannon niin, että kaikki karma itseasiassa tuleekin tarpeettomaksi - kun ihmistä suurempi, ihmistä rakastava Kristus on jo kantanut ihmisen "velan"?

Koetko, että sinulla mahdollisesti olisi jotakin sisäisiä tms. esteitä kokea tai ottaa vastaan Kristuksen rakkaus ja armo juuri sinua kohtaan? Siinä olisi kyse rakkauteen ja anteeksiantoon perustuvan pelastuksen vastaanottamisesta :) Uskon, että sinä ja minä emme juttele tässä sattumalta - uskon, että sinä olet korvaamattoman rakas ihminen Jumalan silmissä :) Niin arvokas, että hän kaipaa sinua yhteyteensä rakkautensa ja armonsa "sillan" kautta: http://vod.tv7.fi/vod/pelastusrukous/pelastusrukous-002-w.MP4
[/quote]
Uskon siihen, että luotat päätökseeni erota kirkosta ja olla ateisti.
Hyväksyn uskonnollisuuden joten toivon muiden hyväksyvän myös mun päätöksen :)
Elän omalla tavallani ja onnellisena itseni kanssa! :) En tarvitse elämääni taivaallista armahtajaa tai siunausta.
Piste.

Vierailija
67/74 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vieläkään ole keksinyt mitä "merkittävää" kysymystä parilta homoystävältäni. Sinä olet sitten lesbo. Selvä, et siis lesbona paljon välitä pikkusikareista, laukkuun mahtuvista koirista, yleisurheilusta tai vuodenaikaan sopivista mausteista. :D

Vierailija
68/74 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 02:37"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 02:34"]Mikset usko jumalaan?? [/quote] No... sekä lastensuojelutyössä että vapaaehtoishommissa on nähty paljon sellaista, minkä tapahtuessa Jumala ei ole aina armahtanut tai suojellut.

[/quote]

Tulee vaikutelma, että olet ehkä jotenkin pettynyt Jumalaan, joka ei suojellut, varjellut tai parantanut - ja sellaiseen Jumalaan et voi tai halua luottaa.

Mutta... onko täysin loogista tai rehellistä pettyä Jumalaan ihmisten väärien tekojen takia? Minusta tuntuu, että on psyykkisesti helpompaa pettyä tai hylätä Jumalan olemassaolon mahdollisuus kuin katsoa kaunistelematta ihmisen ns. pimeää puolta - nimittäin silloinhan kuka tahansa voi kokea epämiellyttävän mutta korvaamattoman tärkeän muistutuksen siitä, että "tuollainen minäkin saattaisin olla". Minäkin pystyn tekemään lukemattomia asioita ja valintoja väärin niin, että ne tuottavat kärsimystä muille ja itselleni - ja samalla kykenen myös laiminlyömään sitä hyvää, jota voisin tehdä. Tämän myöntäminen ja tunnustaminen on vaikeampaa kuin kaikki mahdolliset ns. pahan ulkoistamiset.

Tekeekö Jumala sitten pahalle mitään - kiinnostaako häntä? Entä miten hän näkee meidät ihmiset, jotka sitä pahaa osaamme tuottaa maailmaan? Ajattelen, että Jumala puuttuu pahaan muuttamalla meidän ihmisten sisimmän, jos vain sitä pyydämme ja etsimme :)

Mutta ei suoritusten kautta tai odottamalla meidän parantelevan itseämme, vaan vapauttamalla ihmisen väärien tekojen "velasta" ja huonosta omastatunnosta anteeksiantonsa ja pelastuksen kautta! Motiivinaan hänellä on vain RAKKAUS ihmisiä kohtaan - juuri rakkautensa takia Kristus teki pelastavan tekonsa kantaessaan meidän, sinun ja minun, velan niin, että voimme saada anteeksi eli pelastua, jos pelastus ja Jumalan rakkaus vain kelpaavat meille. Jos olen terveellä tavalla nöyrä ja pelastus kelpaa minulle, niin siitä alkaa Jumalan johdattama vähittäinen muutokseni kohti parempaa. Myös kohti parantumista ja vapautumista - lähemmäksi sitä, mikä on Jumalan unelma tai täydellinen kuva juuri minusta :) Sillä muuttumisen matkalla on tarkoitus, että saan myös yhä syvemmin tuntea ja kokea Jumalan armon, rakkauden ja myötätunnon keskeneräisyyttäni ja inhimillisiä heikkouksiani kohtaan, kun nyt uskallan "armon valossa" katsoa niitä rehellisemmin kuin ehkä ennen.

LÄMPIMÄSTI suosittelen etsimään Jumalan rakkautta ja anteeksiantoa, siis pelastusta :) Kaiken tuon hän on valmis antamaan juuri sinulle; juuri silloin kun sitä etsit ja pyydät: http://vod.tv7.fi/vod/pelastusrukous/pelastusrukous-002-w.MP4

Vierailija
69/74 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vitun tekemistä on uskonnolla ja sukupuolisuuntautumisella? Sori, taidan olla hiukka vajaa...

Ai nii... sori. Mähän en ole lesbo. En sais vastata. Herran Jumala mitä vajakkeja!

Vierailija
70/74 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 02:52"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 02:47"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 02:26"] [quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 02:23"]Onko mielestäsi totta, että seksuaalivähemmistöissä olisi jonkin verran muuta väestöä enemmän ennakkoluuloista asennoitumista kristinuskoa kohtaan? Esimerkiksi uskotko/ajatteletko itse, että jos Jumala on olemassa, niin hänen rakkautensa, anteeksiantonsa ja pelastuksensa on tarkoitettu kaikille ihmisille - vaikkapa kuten tässä positiiviseen sävyyn kuvailtuna:

[/quote] Itse en usko Jumalaan, mutta se ei liity lesbouteeni mitenkään :) Uskon karmaan, hyviin tekoihin ja anteeksiantoon. [/quote] Uskotko vain ihmisten väliseen anteeksiantoon, vai pidätkö sellaistakin anteeksiantoa mahdollisena, jossa ihminen kokee Jumalalta, Kristukselta anteeksiannon niin, että kaikki karma itseasiassa tuleekin tarpeettomaksi - kun ihmistä suurempi, ihmistä rakastava Kristus on jo kantanut ihmisen "velan"? Koetko, että sinulla mahdollisesti olisi jotakin sisäisiä tms. esteitä kokea tai ottaa vastaan Kristuksen rakkaus ja armo juuri sinua kohtaan? Siinä olisi kyse rakkauteen ja anteeksiantoon perustuvan pelastuksen vastaanottamisesta :) Uskon, että sinä ja minä emme juttele tässä sattumalta - uskon, että sinä olet korvaamattoman rakas ihminen Jumalan silmissä :) Niin arvokas, että hän kaipaa sinua yhteyteensä rakkautensa ja armonsa "sillan" kautta: http://vod.tv7.fi/vod/pelastusrukous/pelastusrukous-002-w.MP4 [/quote] Uskon siihen, että luotat päätökseeni erota kirkosta ja olla ateisti. Hyväksyn uskonnollisuuden joten toivon muiden hyväksyvän myös mun päätöksen :) Elän omalla tavallani ja onnellisena itseni kanssa! :) En tarvitse elämääni taivaallista armahtajaa tai siunausta. Piste.

[/quote]

Kyllä vain, toki kunnioitan päätöstäsi olla ateisti. Ja suuresti arvostan myös sitä, jos koet sopusointua itsesi kanssa ja valintojesi suhteen :) Tuon kaiken sanon sinulle vilpittömästi ja samalla ajattelisin, että ei mikään uskomattomuus, uskominen, elämäntapa tai suurinkaan onnellisuus sulje pois ihmistä suurempaa anteeksiantoa, Armahtajaa ja rakkautta :) Tuntuu surulliselta väärinkäsitykseltä kun moni sanoo (tai jopa uhoaa) sinun laillasi: "Olen onnellinen näin - en tarvitse Jumalaa tai armoa!" Mutta eihän niiden tarvitsisi olla lainkaan toisilleen vastakkaisia, eikä onnellisuuden ole tarkoitus eikä se voi korvata sitä, että vain Jumalan rakkaus ja anteeksianto voivat pelastaa ihmisen, ei ihminen itse omien mahdollisuuksiensa varassa: http://www.healingrooms.fi/?sid=100

Vierailija
71/74 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko eheytyksestä apua?

Vierailija
72/74 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on vielä tai taas paikalla, niin on aina mietityttänyt yksi asia. Toimisiko ns anatomisesti korrekti seksi trsnsnaisen kanssa?

Vierailija
73/74 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava keskustelunavaus! Minua kiinnostaa lesbot todella paljon, ja kysymyksiä löytyy myös sen takia useita. Ongelma vaan on että ne ovat tuntien mietiskelyn tulosta, joten ne kirjaimellisesti ovat useita satoja sanoja pitkiä, enkä halua tukkia keskustelua järjettömän pitkillä teksteillä. Mutta koitetaan lyhyemmillä kysymyksillä, vaikka olen varma että ilman tarkkoja selityksiä ne ymmärretään väärin:

1) Mitä sinulle tarkoittaa sana maskuliinisuus? Eli koska olet nainen ja pidät naisista, mikä rooli maskuliinisuudella on elämässäsi?

2) Mikä rooli taas miehillä on elämässäsi? Koetko tarvitsevasi miesten olemassaoloa elämässäsi? Mikä esim. rooli isälläsi on ollut sinulle? (Tämä liittyy siihen että olet nainen, joten ymmärrät naisia, ja toisaalta koska pidät naisista ja et tunne mitään vetoa miehiin, niin onko miehillä mitään merkitystä sinun elämässäsi? Koetko voivasi elää maailmassa jossa on vain naisia, jos tämä olisi biologisesti mahdollista?)

3) Edelliseen liittyen: homomiehet nähdään usein naisten seuraa rakastavina, "naiseellisista" jutuista tykkäävinä, naiset pitävät heistä, ja täten molemmat identiteetit ovat osa heidän elämää; he pitävät miehistä, mutta ovat kiinnostuneita "naisten maailmasta". Toisaalta mielikuva lesboista on etteivät he halua olla missään tekemisissä miesten/miehisyyden kanssa. Miehethän ovat oikeastaan aika ällöttäviä, ja ainoa syy miksi nainen pitää miehestä on se että hän jostain syystä on syntynyt heteroksi/biksi. Mutta jos nainen on lesbo, hänellä ei ole mitään tarvetta viettää aikaa miesten kanssa koska hän ei tunne vetoa miehiin eikä miehissä tosiaan ole mitään hienoa. Mitä mieltä tästä väitteestä?

4) Mitä mieltä siitä että homomiehet ovat selvästi paljon enemmän esillä mediassa? (Tietenkin tiedän että homoja on prosentuaalisesti selvästi enemmän kuin lesboja.) Koetko että homomiehillä on keskimääräistä suurempi tarve olla esiintyvissä ammateissa kun taas lesbot ovat parrasvaloista hieman poisvetäytyvää sorttia?

5) Usein kuultu väite on että homot ja lesbot aika pitkälti vihaavat toisiaan, että he ovat kuin kissat ja koirat. Mikä on totuus? Onko homojen ja lesnojen välillä antipatioita?

6) Mitä mieltä naisista jotka esittävät olevansa bi tai lesboja saadakseen huomiota? Harmittaako, vai oletko iloinen siitä että suurempi osa naisista kokeilee oman sukupuolensa iloja vaikka he eivät oikeasti ole lesboja? Vai suhtaudutko heihin täysin neutraalisti?

Nämä kysymykset nyt alkuun...Tiedän että monet näistä perustuvat stereotypioihin, mutta niin vaan on että stereotypiat ohjaavat meidän mielikuvia. Siksi kysymyset ovat mitä ovat.

Vierailija
74/74 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 03:28"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 02:37"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 02:34"]Mikset usko jumalaan?? [/quote] No... sekä lastensuojelutyössä että vapaaehtoishommissa on nähty paljon sellaista, minkä tapahtuessa Jumala ei ole aina armahtanut tai suojellut.

[/quote]

Tulee vaikutelma, että olet ehkä jotenkin pettynyt Jumalaan, joka ei suojellut, varjellut tai parantanut - ja sellaiseen Jumalaan et voi tai halua luottaa.

[/quote]

Taas tätä...voi huh-huh.

Viimeisen kymmenen vuoden aikana olen vapaa-ajallani aktiivisesti käsitellyt uskonasioita lähes joka päivä (tiedän, se on aika outoa), ja olen sen takia tavannut kaikki argumentit jumalan puolesta. Joka ikinen niistä on ollut huono. Tämä "olet pettynyt jumalaan"-argumentti tulee usein esiin.

Onko niin vaikea ymmärtää että joku ei usko jumalaan järkisyihin ja logiikkaan perustuen?! Luuletko että kaikki tekevät päätöksiä vain tunteisiin perustuen, ja jos hän pettyy elämässään niin hän lakkaa uskomasta jumaliin? On olemassa kirjaimellisesti tuhansia syitä olla uskomatta jumalaan joilla ei ole mitään tekemistä henkilökohtaisten kokemusten kanssa.

Toinen, ja paljon tärkeämpi pointti on se, että jollei usko jumalaan, ei voi olla häneen pettynyt! Tästä "olet pettynyt jumalaan"-argumentista paistaa läpi se luulo että kaikki sisimmissään oikeasti uskovat jumalaan mutta syystä tai toisesta he kieltävät tämän tai ovat hylänneet jumalan, mutta he kuitenkin odottavat jotain merkkiä joka saisi heidät taas uskomaan. Eli uskonnottomat ovat jotenkin tuskaisia ihmisiä jotka katkerina väittävät etteivät he usko, mutta kuitenkin odottavat hetkeä kun "jumalan valo" jonka he tietävät olevan olemassa taas täyttäisi heidät niin kuin ennen kun kaikki oli hyvin.

Tämä on höpöhöpö-puhetta. Jos ei usko niin ei usko. Kaikki meistä eivät usko miljooniin asioihin kuten lentäviin pupujusseihin, jäätelötehtaisiin kuun pimeällä puolella, joulupukkiin, jne. Kukaan meistä ei ole pettynyt näihin asioihin, meiltä vaan puuttu usko niihin. Ja tilanteeseen ei tule muutosta ennen kuin saamme todisteita niiden puolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän