Lesbo paikalla, kysellä saa mitä vain tahtoo tietää :)
Kommentit (74)
Nuoletko tyttö ystävää jos on menkat?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 01:59"]Nuoletko tyttö ystävää jos on menkat?
[/quote]
Nuolen
Kuinka paljon asteikolla 1 - 100% vihaat patriarkaattia?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 02:03"]Kuinka paljon asteikolla 1 - 100% vihaat patriarkaattia?
[/quote]
Mitä luulet? :) 100
Vetoaako sinuun enemmän butch- vai femme -tyylinen nainen?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 02:09"]Vetoaako sinuun enemmän butch- vai femme -tyylinen nainen?
[/quote]
Butch :)
Onko lesbian bed death todellinen ilmiö?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 02:11"]Onko lesbian bed death todellinen ilmiö?
[/quote]
Itse oon ollut aina suhteissa joissa seksiä on ollut runsaasti, muista en osaa sanoa :D
Olen mies. Miksi kiinnostun toistuvasti upeista naisellisista naisista ja sitten saan selville, että he ovat femmejä? Ihastun siis lesboihin tietämättä, että he ovat lesboja.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 02:19"]Olen mies. Miksi kiinnostun toistuvasti upeista naisellisista naisista ja sitten saan selville, että he ovat femmejä? Ihastun siis lesboihin tietämättä, että he ovat lesboja.
[/quote]
Jaa'a. .. Itse on ole koskaan tavannut lesboa, joka ei tunnu välittävän esim. ulkoisesta olemuksestaan.
Ehkä siksi että lesbona tietää kuinka paljon itsevarmuus ja hyvä olo houkuttelee muita :)
Onko mielestäsi totta, että seksuaalivähemmistöissä olisi jonkin verran muuta väestöä enemmän ennakkoluuloista asennoitumista kristinuskoa kohtaan? Esimerkiksi uskotko/ajatteletko itse, että jos Jumala on olemassa, niin hänen rakkautensa, anteeksiantonsa ja pelastuksensa on tarkoitettu kaikille ihmisille - vaikkapa kuten tässä positiiviseen sävyyn kuvailtuna:
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 02:23"]Onko mielestäsi totta, että seksuaalivähemmistöissä olisi jonkin verran muuta väestöä enemmän ennakkoluuloista asennoitumista kristinuskoa kohtaan? Esimerkiksi uskotko/ajatteletko itse, että jos Jumala on olemassa, niin hänen rakkautensa, anteeksiantonsa ja pelastuksensa on tarkoitettu kaikille ihmisille - vaikkapa kuten tässä positiiviseen sävyyn kuvailtuna:
[/quote]
Itse en usko Jumalaan, mutta se ei liity lesbouteeni mitenkään :)
Uskon karmaan, hyviin tekoihin ja anteeksiantoon.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 02:23"]
Onko mielestäsi totta, että seksuaalivähemmistöissä olisi jonkin verran muuta väestöä enemmän ennakkoluuloista asennoitumista kristinuskoa kohtaan? Esimerkiksi uskotko/ajatteletko itse, että jos Jumala on olemassa, niin hänen rakkautensa, anteeksiantonsa ja pelastuksensa on tarkoitettu kaikille ihmisille - vaikkapa kuten tässä positiiviseen sävyyn kuvailtuna:
[/quote]
No hmm mistäköhän ne ennakkoluulot voisi mahdollisesti johtua?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 02:22"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 02:19"]Olen mies. Miksi kiinnostun toistuvasti upeista naisellisista naisista ja sitten saan selville, että he ovat femmejä? Ihastun siis lesboihin tietämättä, että he ovat lesboja.
[/quote]
Jaa'a. .. Itse on ole koskaan tavannut lesboa, joka ei tunnu välittävän esim. ulkoisesta olemuksestaan.
Ehkä siksi että lesbona tietää kuinka paljon itsevarmuus ja hyvä olo houkuttelee muita :)
[/quote]
Hyvä pointti. Tätä en tullut ajatelleeksi.
Oletko ikinä tulkinnut ihmisten kritiikin sinun luonteenpiirteitäsi kohtaan kritiikkiä seksuaalisuuttasi kohtaan? Eli oletko ns. herkkis siten, että tulkitset aina kaiken liittyvän seksuaaliseen suuntautumiseesi? Oletko huomannut ilmiötä muissa?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 02:34"]Mikset usko jumalaan??
[/quote]
No... sekä lastensuojelutyössä että vapaaehtoishommissa on nähty paljon sellaista, minkä tapahtuessa Jumala ei ole aina armahtanut tai suojellut.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 01:57"]
Hiii'op!!! Älkää musta välittäkö, hyppäsin vaan kakkossivulle teidän seuraksi! :) Sori, tiedän että olen ärsyttävä, mutta mielenkiintoinen aihe :D
[/quote]
Vaihda linkkiin sivu/2, niin pääset tokasivulle kirjoittamatta viestiä.