Lesbo paikalla, kysellä saa mitä vain tahtoo tietää :)
Kommentit (74)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 01:26"]Minua on lesbot lähestyneet muutaman kerran ja olen hetero. Mikä naisessa saa lesbon kiinnostumaan vai onko se ihan tapauskohtaista?
[/quote]
Itsevarmuus toimii aina! :)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 01:26"]Mites seksissä, etkö tosiaan kaipaa mitään sisälle vai hoidetaanko nää erilaisilla korvikkeilla?
[/quote]
Sormi- ja kielipelillä ollaan menty :)
Yhden dildon omistan mutta harvemmin käytän :)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 01:27"]Miten lesbot harrastaa seksiä?
[/quote]
Riippuu lesboista.
Sormettaa, nuolee, dildottaa, käyttää vibraa, hieroo vastakkain. Mikä vaan tuntuu hyvältä.
Millä seuranhakusaiteilla olet etsinyt seuraa vai ihan baarista vaan?
Oletko ollut koskaan pitkässä suhteessa?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 01:33"]Millä seuranhakusaiteilla olet etsinyt seuraa vai ihan baarista vaan?
[/quote]
Qruiser, Suomi24, SETA:n ryhmät, pari baaria :)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 01:39"]Oletko ollut koskaan pitkässä suhteessa?
[/quote]
Olen :) edellinen suhde kesti kahdeksan vuotta, aiemmat 3v ja reilun vuoden :)
Pidätkö itse enemmän femmeistä vai butch-tyylisistä naisista?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 01:42"]Pidätkö itse enemmän femmeistä vai butch-tyylisistä naisista?
[/quote]
Butcheista :) Vähän L-koodi "Shanen" tyylisistä.
Mikä siinä Shanessa kaikkia viehättää? Mua ei sytytä niin yhtään. Liian poikamainen ja nai kaikkea, mikä liikkuu ja millä sattuu vain vagina olemaan.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 01:47"]Mikä siinä Shanessa kaikkia viehättää? Mua ei sytytä niin yhtään. Liian poikamainen ja nai kaikkea, mikä liikkuu ja millä sattuu vain vagina olemaan.
[/quote]
Ulkonäöstä pidän, en niin luonteesta ;)
Kuinka monta seksikumppania sul on ollut?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 01:54"]Kuinka monta seksikumppania sul on ollut?
[/quote]
Viisi :)
Missä olet tavannut seurustelukumppanisi?
Hiii'op!!!
Älkää musta välittäkö, hyppäsin vaan kakkossivulle teidän seuraksi! :)
Sori, tiedän että olen ärsyttävä, mutta mielenkiintoinen aihe :D
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 01:55"]Missä olet tavannut seurustelukumppanisi?
[/quote]
Qruiserissa ja loput ystävien ja SETA:n kautta :)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 01:57"]Mikä on paras maa olla lesbo?
[/quote]
En osaa sanoa! :) Suomessa, Ruotsissa ja Englannissa olen asunut ja hyvin viihtynyt.
Miten lesbot harrastaa seksiä?