Kissa- ja koiraihmiset. Päästättekö elukan sänkyyn?
Kommentit (52)
Päästän. Millä tapaa se on epähygieenistä? Ne elukat pyörii kuitenkin joka paikassa muutenkin, millä tapaa sängylle pääsyn kieltäminen suojaa minua mitenkään? :D
Meillä ei kissa eikä koira pääse edes makkariin...ei haluta miehen kanssa nukkua tuhansien irtokarvojen keskellä :) aamulla ei muutenkaan ole kiva herätä elukan perse naamalla..ps.niinkin joskus on käynyt..
Päästän. Musta on ihanaa kun lämmin pehmoinen rakas lemmikki tuhisee vieressä :)
Joo, meillä yksi kissoista nukkuu aina viekussa =)
Sänkyyn tulee joka ilta minä, mies, vauva ja kaksi koiraa. Välillä on ahdasta mutta ei aina :)
Kyllä tottakai. Kissat on perheenjäseniä, ja nukkuvat samassa sängyssä (missä aikuiset ja lapset). Lastenkin vastustuskyky kasvaa, ja tutkitusti lemmikkiperheissä on vähemmän allergioita.
Sisäkissat kyseessä tosin.
Tietty. Harmittaa vaan kun nukkuu mieluummin sängyn alla. Edellinen koira nukkui aina minussa tai miehessä kiinni. Iloitsin siitä joka päivä kun se painaitui kiinni.
Päästän. Joo, ei se hygieenistäkään ole, esimerkiksi koirilla ja ulkokissoilla on järestään suolistoloistartunta (madotuksista kannattaa aikuisten oikeasti pitää huoli!). Mutta elämässäni on niin paljon kurjempiakin juttuja, että pieni on se paha verrattuna hyvään oloon, joka vieressä lepäävä eläin tuottaa. Olen oikeasti onnellisimmillani silloin, kun raskaan päivän jälkeen käyn pitkäkseni, koira hyppää sänkyyn, käy viereen kerälle ja huokaisee syvään, ja minä saan upottaa sormeni sen silkkisen turkkiin.
Meillä ei ole elukoita. Yksi kissa. Ai niin, on yksi mies, jonka päästän sänkyyn, elukan, ah... ;)
Kissa ei pääse yöksi sänkyyn, koska on niin kova naukumaan huomiota ja jos kissaa ei herää rapsuttamaan, niin se pureskelee hiuksia.
Päästän, ja olen iloinen että vihdoinkin on niin iso ja rauhallinen kissa ettei välitä mun pyörimisestä. Ennen yritin aina pakottaa kissat unikavereiksi mutta ne lähti viidessä minuutissa, nukkumaan jonkun toisen perheenjäsenen viereen :'D
Sisäkissa, ja stressissä/ahdistuksesta helpottaa kun se kuorsaa vieressä.
Meillä on kksi isohkoa koiraa ja tottakai ne nukkuu samassa sängyssä - kuten myös kaikki hoidossa silloin tällöin olevat kissat ja koirat. Välillä on vähän ahdasta mutta ihanaa!
Kissa pääsee, koira ei, koira on niin iso että ei kukaan mahdu enää nukkumaan, ja toisi niin paljon hiekkaa ja likaa sänkyyn että ei kiitos, koira ei kyllä tule mihinkään makuuhuoneisinkaan.
Meillä on kissoja, silloin kun ne tuli yritimme pitää ne poissa makkarista, mutta ne piti niin hirveää metakkaa naukuivat ja raapivat ovea että luovuttiin yrityksestä pitää ne poissa :D nyt nukkuvat tyytyväisenä vieressä.
Kuuntelen mielelläni pienen kissan minikuorsausta.
Meillä ei kissa pääse, hänellä kun on tapana hyökkiä nukkuvien ihmisten varpaisiin. Pieni koiramme pääsee, kun osaa olla nätisti. Ja koira myös siirtyy hienosti alas kun pyytää :)
Meillä kaksi ihanaa kisulia, ja molemmat ovat hyvin usein sängyssä. Tyynyllä ja kaikkialla. :) tuoksuvat ihanalle!
Mä en päästä koiraani enkä ole ikinä päästänyt mitään aiempia koiriani, enkä tule päästämään. Olen koiraihminen henkeen ja vereen mutta sen edellytys ei mielestäni ole samassa sängyssä nukkuminen. Rakkautensa ja välittämisensä voi näyttää myös muilla tavoin