Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissa- ja koiraihmiset. Päästättekö elukan sänkyyn?

Vierailija
05.10.2014 |

Kamalan epähygieenistä.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en päästä koiraani enkä ole ikinä päästänyt mitään aiempia koiriani, enkä tule päästämään. Olen koiraihminen henkeen ja vereen mutta sen edellytys ei mielestäni ole samassa sängyssä nukkuminen. Rakkautensa ja välittämisensä voi näyttää myös muilla tavoin

Vierailija
2/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on elukka sängyssä :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästän. Millä tapaa se on epähygieenistä? Ne elukat pyörii kuitenkin joka paikassa muutenkin, millä tapaa sängylle pääsyn kieltäminen suojaa minua mitenkään? :D

Vierailija
4/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kissa eikä koira pääse edes makkariin...ei haluta miehen kanssa nukkua tuhansien irtokarvojen keskellä :) aamulla ei muutenkaan ole kiva herätä elukan perse naamalla..ps.niinkin joskus on käynyt..

Vierailija
5/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästän. Musta on ihanaa kun lämmin pehmoinen rakas lemmikki tuhisee vieressä :)

Vierailija
6/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meillä yksi kissoista nukkuu aina viekussa =)

Vierailija
7/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänkyyn tulee joka ilta minä, mies, vauva ja kaksi koiraa. Välillä on ahdasta mutta ei aina :)

Vierailija
8/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tottakai. Kissat on perheenjäseniä, ja nukkuvat samassa sängyssä (missä aikuiset ja lapset). Lastenkin vastustuskyky kasvaa, ja tutkitusti lemmikkiperheissä on vähemmän allergioita.
Sisäkissat kyseessä tosin.

Vierailija
9/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty. Harmittaa vaan kun nukkuu mieluummin sängyn alla. Edellinen koira nukkui aina minussa tai miehessä kiinni. Iloitsin siitä joka päivä kun se painaitui kiinni. 

Vierailija
10/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästän. Joo, ei se hygieenistäkään ole, esimerkiksi koirilla ja ulkokissoilla on järestään suolistoloistartunta (madotuksista kannattaa aikuisten oikeasti pitää huoli!). Mutta elämässäni on niin paljon kurjempiakin juttuja, että pieni on se paha verrattuna hyvään oloon, joka vieressä lepäävä eläin tuottaa. Olen oikeasti onnellisimmillani silloin, kun raskaan päivän jälkeen käyn pitkäkseni, koira hyppää sänkyyn, käy viereen kerälle ja huokaisee syvään, ja minä saan upottaa sormeni sen silkkisen turkkiin.

Vierailija
11/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole elukoita. Yksi kissa. Ai niin, on yksi mies, jonka päästän sänkyyn, elukan, ah... ;)

Vierailija
12/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa ei pääse yöksi sänkyyn, koska on niin kova naukumaan huomiota ja jos kissaa ei herää rapsuttamaan, niin se pureskelee hiuksia.

Vierailija
13/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästän, ja olen iloinen että vihdoinkin on niin iso ja rauhallinen kissa ettei välitä mun pyörimisestä. Ennen yritin aina pakottaa kissat unikavereiksi mutta ne lähti viidessä minuutissa, nukkumaan jonkun toisen perheenjäsenen viereen :'D
Sisäkissa, ja stressissä/ahdistuksesta helpottaa kun se kuorsaa vieressä.

Vierailija
14/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kksi isohkoa koiraa ja tottakai ne nukkuu samassa sängyssä - kuten myös kaikki hoidossa silloin tällöin olevat kissat ja koirat. Välillä on vähän ahdasta mutta ihanaa!

Vierailija
15/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päästetä ja koira on

Vierailija
16/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa pääsee, koira ei, koira on niin iso että ei kukaan mahdu enää nukkumaan, ja toisi niin paljon hiekkaa ja likaa sänkyyn että ei kiitos, koira ei kyllä tule mihinkään makuuhuoneisinkaan.

Vierailija
17/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kissoja, silloin kun ne tuli yritimme pitää ne poissa makkarista, mutta ne piti niin hirveää metakkaa naukuivat ja raapivat ovea että luovuttiin yrityksestä pitää ne poissa :D nyt nukkuvat tyytyväisenä vieressä.

Vierailija
18/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen mielelläni pienen kissan minikuorsausta.

Vierailija
19/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kissa pääse, hänellä kun on tapana hyökkiä nukkuvien ihmisten varpaisiin. Pieni koiramme pääsee, kun osaa olla nätisti. Ja koira myös siirtyy hienosti alas kun pyytää :)

Vierailija
20/52 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi ihanaa kisulia, ja molemmat ovat hyvin usein sängyssä. Tyynyllä ja kaikkialla. :) tuoksuvat ihanalle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme