Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tosi kiva, miehen vasektomia ensi viikolla ja minä plussasin!

Vierailija
04.10.2014 |

Eli kuten otsikosta voi päätellä, lisää lapsia ei haluta ja nyt kuitenkin plussasin. Miten surkea tuuri! Emme pidä lasta, joten abortti edessä. 

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 21:58"]

Miksi et lehmä katko omia piuhojasi?

[/quote]

Tässä kulminoituu nykyajan miestenalkujen ajatus naisista. Tarkoitan lähinnä tuota lehmää.

Vierailija
42/73 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 08:46"]

Meille kävi myös niim, että ehkäisy petti lapailuvun ollessa täynnä. Mietimme myös borttia, mutta emme siihen päätyneet. Kaikista tärkeintähän se on, että olette itse varmoja ratkaisusta ja sen oikeellisuudesta. Meillä minä en ollut varma abortista, niin ei sitä tehty ja se tuntuukin hyvältä. Voimia.

[/quote]

bortti ei vastaa täysi  aborttia, vaan on enemmänkin portinomainen laite, jonka avulla lapsi ei pääse syntymään, mutta nainen voi kokea raskauden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan olet valmis kertomaan lapsellesi, että hänellä olisi kyllä ollut sisarus mutta abortoitte, koska olitte aina ajatelleet että yksi riittää.

Vierailija
44/73 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 09:03"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 08:46"]

Meille kävi myös niim, että ehkäisy petti lapailuvun ollessa täynnä. Mietimme myös borttia, mutta emme siihen päätyneet. Kaikista tärkeintähän se on, että olette itse varmoja ratkaisusta ja sen oikeellisuudesta. Meillä minä en ollut varma abortista, niin ei sitä tehty ja se tuntuukin hyvältä. Voimia.

[/quote]

bortti ei vastaa täysi  aborttia, vaan on enemmänkin portinomainen laite, jonka avulla lapsi ei pääse syntymään, mutta nainen voi kokea raskauden.
[/quote]

Kyllä tässä kävi nyt kirjoitusvirhe. Aborttia tarkoitin.

Vierailija
45/73 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 09:11"]Kunhan olet valmis kertomaan lapsellesi, että hänellä olisi kyllä ollut sisarus mutta abortoitte, koska olitte aina ajatelleet että yksi riittää.
[/quote]

Siis millä helvetin logiikalla lapselle pitää selittää npin yksityiskohtaisesti että miksi niitä sisaruksia ei ole? Eikö yhtä väärin olisi sanoa että "kun äiti käyttääkuule e-pillereitä koska ei halua sulle sisarusta/ koska äiti sai niim hirveät traumat sun synnytyksestä/koska isiä potkittiin kasseille niin ettei siittiöt enää toimi"? Tajuatteko miltä hihhuleilta kuulostatte kun painostatte toista synnyttämään lapsen jota ei halua? Jokaisella naisella on oikeus päättää kehostaan ja tehdä abortti, vaikka juuri sinä et sitä tehnytkään ja et kadu hetkeäkään. Ei moni sitä aborttiakaan kadu. En ymmärrä miksi ehkäisy on ok mutta abortti kamalaa KOHTALOON KAJOAMISTA. Lapsen täytyy syntyä haluttuna, ei niin että raskaus ja synnytys on kamalaa ja vastentahtoista ja että sitä lasta alkaa ehkä joskus rakastamaan. Uskokaa tai älkää, kaikki eivät rakasta lapsiaan varsinkaan jos heidät on painostettu synnyttämään ne.

Vierailija
46/73 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärrä näitä, joiden mielestä lapsi suuttuu, kun kuulee että sisarukset abortoitu jne. Itse ainoa lapsi ja tiedän, että äitini abortoi syntymäni jälkeen, mutta ei se oikeuta minua suuttumaan. Pienenä halusin sisaruksen, että olisi leikkikaveri, mutta näin myöhemmin aikalailla sama. Toisaalta olisi kiva, voisi jonkun kanssa muistella lapsuuttaan ja olisi minun tulevilla lapsilla enoja/tätejä.

Te teette niinkuin parhaaksi näätte. Itse pitäisin lapsen.

Vierailija
47/73 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 09:39"]En ihan ymmärrä näitä, joiden mielestä lapsi suuttuu, kun kuulee että sisarukset abortoitu jne. Itse ainoa lapsi ja tiedän, että äitini abortoi syntymäni jälkeen, mutta ei se oikeuta minua suuttumaan. Pienenä halusin sisaruksen, että olisi leikkikaveri, mutta näin myöhemmin aikalailla sama. Toisaalta olisi kiva, voisi jonkun kanssa muistella lapsuuttaan ja olisi minun tulevilla lapsilla enoja/tätejä.

[/quote] olen ainoa lapsi ja VASTUSTAN aborttia vahvasti. Jo 14v tein abortin vastustus esitelmän koulussa, joka sai monet itkemään ja kumpi plus plus plussan. Oman lapseni sain 15v.
Mistä tämä on seuraus. Äitini on tehnyt 4 aborttia. Vihaan häntä. On itsekästä evätä minulta sisarukset ja tappaa viatonta ihmiselämää

Vierailija
48/73 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 09:48"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 09:39"]En ihan ymmärrä näitä, joiden mielestä lapsi suuttuu, kun kuulee että sisarukset abortoitu jne. Itse ainoa lapsi ja tiedän, että äitini abortoi syntymäni jälkeen, mutta ei se oikeuta minua suuttumaan. Pienenä halusin sisaruksen, että olisi leikkikaveri, mutta näin myöhemmin aikalailla sama. Toisaalta olisi kiva, voisi jonkun kanssa muistella lapsuuttaan ja olisi minun tulevilla lapsilla enoja/tätejä.

[/quote] olen ainoa lapsi ja VASTUSTAN aborttia vahvasti. Jo 14v tein abortin vastustus esitelmän koulussa, joka sai monet itkemään ja kumpi plus plus plussan. Oman lapseni sain 15v.
Mistä tämä on seuraus. Äitini on tehnyt 4 aborttia. Vihaan häntä. On itsekästä evätä minulta sisarukset ja tappaa viatonta ihmiselämää
[/quote]
Tällaista se abortinvastustamispropaganda saa aikaan, edes lapsi ei tee aborttia koska hänelle on valehdeltu että se on murha. Sinulla ei ole oikeutta kritisoida äitisi päätöstä siitä, ettei jaksanut hoitaa sinua enempää lapsia.

Vierailija
49/73 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 08:26"]

No miksi tää ihminen tuli tänne kinaamaan jos kerran asia on niin varma ja ei ole mitään epäilyksiä. Joko on trolli, joka halua vain levittää pahaa mieltä tai sitten ei olekaan niin varma asiastaan.

[/quote]

Enhän minä kinaa kenenkään kanssa. Kantamme on selvä, enkä siitä kaipaa keskustelua kunhan tulin päivittelemään huonoa tuuria ja purkamaan järkytystäni asiasta. Nyt yhden nukutun yön jälkeen asia ei enää ole ihan niin shokki. Ikävä juttu, mutta ei mitään mistä ei selviäisi. 

Ap

Vierailija
50/73 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 21:57"]

Meillä on yksi lapsi, emmekä halua lisää. Aivan alusta saakka olemme sopineet, että vain yksi lapsi. Lapsemme on vielä vauva. Juuri tämän vahvan päätöksemme vuoksi halusimme miehelle pian vasektomian lapsemme synnyttyä. Silti pääsi ehkäisy pettämään. Harmittaa ja paljon.

ap

[/quote]

2 lasta ei todellakaan ole maailmaloppu, kun tulevat näin pienellä ikäerolla, heistä on tosi paljon seuraa toisilleen. Leikkikaveri jne. Teille paljon helpompaa kuin että jos olisi vain 1 lapsi! Älä abortoi!

Miehesi vasektomian jälkeen ei ole mitään mahdollisuuksia enää siihen pikkusisarukseen vaikka kuinka haluaisitte, nyt saatte siihen mahdollisuuden!

Vierailija
51/73 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap,

Itse olin tismalleen samanlaisessa tilanteessa kuusi vuotta sitten. Meillä oli ennestään kaksi lasta ja lapsiluvun oli tarkoitus olla jo täynnä, kunnes raskaustesti näytti plussaa hieman ennen miehen vasektomiaa. Abortti kävi mielessä useaan otteeseen, mutta keskusteltiin kunnolla mieheni kanssa ja tultiin siihen tulokseen, että lapsi pidetään. Ei olla kaduttu yhtään, mutta kaduttaisi aivan hirvittävästi, jos emme olisi pitäneet tätä nuorinta päivänsädettämme. ♥

Voin olla melkeinpä varma, ettette tulisi katumaan lapsen pitämistä. Mutta mikäli olette yhteisen sataprosenttisen päätöksenne abortista tehneet, muilla ei ole oikeutta päteä tai koittaa vaikuttaa asiaan.

Vierailija
52/73 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti on hyvä ratkaisu, kun ette kerran enempää lapsia halua.

Ei ole mitään syytä, miksi teidän tulisi jatkaa raskautta sen pidemmälle.

Vierailija
53/73 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 22:02"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 21:57"]Meillä on yksi lapsi, emmekä halua lisää. Aivan alusta saakka olemme sopineet, että vain yksi lapsi. Lapsemme on vielä vauva. Juuri tämän vahvan päätöksemme vuoksi halusimme miehelle pian vasektomian lapsemme synnyttyä. Silti pääsi ehkäisy pettämään. Harmittaa ja paljon. ap [/quote] jos et itse lasta halua niin ajattele sitä vauvaa. Tuo on lahja hänelle. Myöhemmin voit kuulla itkua, kun ei ole sisaruksia. T:se ainokainen

[/quote]

Ihmisten välineellistäminen on moraalisesti väärin. -14

Vierailija
54/73 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 22:01"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 21:45"]

Miksette pidä? Eikö nimenomaan tuo viimeinen ylläri ole lahja. Voit katua myöhemmin. Montako lasta ennestään T:kuuden äiti

[/quote] Vasektomiaa odottava perhe tuskin katuu. Eiköhän siinä vaiheessa olla valmiita päätöksessä.
[/quote] no ei kyllä! Miksei nainen mene sterilisaatioon, jos on varma itsestään! Miehen vasektomian ei estä lisääntymässä halutessaan myöhemmin.

[/quote] Onhan se mieskin varma. Riittää, että toinen menee.

Vierailija
55/73 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 22:04"]

Hei ap,

Itse olin tismalleen samanlaisessa tilanteessa kuusi vuotta sitten. Meillä oli ennestään kaksi lasta ja lapsiluvun oli tarkoitus olla jo täynnä, kunnes raskaustesti näytti plussaa hieman ennen miehen vasektomiaa. Abortti kävi mielessä useaan otteeseen, mutta keskusteltiin kunnolla mieheni kanssa ja tultiin siihen tulokseen, että lapsi pidetään. Ei olla kaduttu yhtään, mutta kaduttaisi aivan hirvittävästi, jos emme olisi pitäneet tätä nuorinta päivänsädettämme. ♥

Voin olla melkeinpä varma, ettette tulisi katumaan lapsen pitämistä. Mutta mikäli olette yhteisen sataprosenttisen päätöksenne abortista tehneet, muilla ei ole oikeutta päteä tai koittaa vaikuttaa asiaan.

[/quote] Olemme tottakai tehneet yhteisen 100% varman päätöksen. Jo ennen ensimmäistäkään lasta sovimme, että ei missään nimessä enempää kuin yksi. Lapsemme on nyt 6kk ja miehen vasektomia tosiaan ensi viikolla. Kiirehdimme asiaa, koska olemme olleet varmoja koko yhdessä olomme ajan. 

ap

Vierailija
56/73 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kysyy apua ja neuvoja mitä muut ovat tässä vaiheessa tehneet ja ehkä apua henkisestikin kasassa pysymiseen ehkäsyn pettämisen jälkeen. Kyllä joillakin vastaajulla viiraa päästä. Jos tosiaan olette miehesi kanssa päättäneet abortoida sikiön ja olette aivan varmoja siitä niin äkkiä soitto lääkäriin lähetteen saamiseksi. Millä viikoilla mahdat mennä? Toivottavasti saatte asian päätökseen niin että molemmat ovat tyytyväisiä :)

Vierailija
57/73 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 21:58"]Miksi et lehmä katko omia piuhojasi?
[/quote]

Ka, lompakkomies. Sanavarastokin laajentunut. Mene muualle meuhkaamaan, kukaan ei ota sua tosissaan.

Vierailija
58/73 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me molemmat olemme ihan samoilla linjoilla asian suhteen. Jotenkin vaan niin järkyttynyt olo, kun tosiaan ehkäisty on huolellisesti 10 vuotta ja nyt on se ainokainen tehtynä ja kiireellä haluttiin hoitaa vasektomia. Ja nyt kävi näin. Hiton hitto.

ap

Vierailija
59/73 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset teettänyt sterilisaatiota synnytyksen yhteydessä, jos kerran niin varmoja olette?

Vierailija
60/73 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan provon pistit.