Tosi kiva, miehen vasektomia ensi viikolla ja minä plussasin!
Eli kuten otsikosta voi päätellä, lisää lapsia ei haluta ja nyt kuitenkin plussasin. Miten surkea tuuri! Emme pidä lasta, joten abortti edessä.
Kommentit (73)
Mitä sä tänne sitte kirjotat? Ootte päätöksenne tehnyt. Mitä sä täältä haet? Sympatiaa? Haukkuja? Pään kääntämistä? Joko provoilet tai et oo varma päätöksestä.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 22:24"]
Mitä sä tänne sitte kirjotat? Ootte päätöksenne tehnyt. Mitä sä täältä haet? Sympatiaa? Haukkuja? Pään kääntämistä? Joko provoilet tai et oo varma päätöksestä.
[/quote] Puran järkytystäni. Epätodellinen olo.
ap
Olen aina miettinyt, että miksi kondomi tuntuu pettävän ehkäisykeinona niin usealla? Rikkoutuuko ne, viallisia tuotteita vai käytetäänkö jotenkin muuten vaan väärin? Itsellä nyt monta vuotta siitä, kun viimeksi kondomi ollut käytössä, mutta koskaan ei ollut mitään ongelmia ko. välineen kanssa.
Miksette pidä? Eikö nimenomaan tuo viimeinen ylläri ole lahja. Voit katua myöhemmin. Montako lasta ennestään
T:kuuden äiti
Teijjän pahnanpohjimmainen panikoitui :D
Älä abortoi! Ajattele, voit olla varma ettei teille tule enää tämän lapsen jälkeen uusia. Tästä vauvasta on teille niin paljon iloa :-)
Mun täti plussasi miehen vasektomian jälkeen. No, päättivät että kai se on sitten tarkoitettu näin. Tuli kaksoset.... eli neljä lasta yhteensä heillä vaikka oli kaksi suunitteluvaiheessa aikomus tehdä. Kyllä ihan onnelinen perhe mutta meni auto ja talokin vaihtoon
Meillä on yksi lapsi, emmekä halua lisää. Aivan alusta saakka olemme sopineet, että vain yksi lapsi. Lapsemme on vielä vauva. Juuri tämän vahvan päätöksemme vuoksi halusimme miehelle pian vasektomian lapsemme synnyttyä. Silti pääsi ehkäisy pettämään. Harmittaa ja paljon.
ap
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 21:45"]
Miksette pidä? Eikö nimenomaan tuo viimeinen ylläri ole lahja. Voit katua myöhemmin. Montako lasta ennestään T:kuuden äiti
[/quote] Vasektomiaa odottava perhe tuskin katuu. Eiköhän siinä vaiheessa olla valmiita päätöksessä.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 21:58"]
Miksi et lehmä katko omia piuhojasi?
[/quote] En ole lehmä. Sterilisaatio on miehelle pienempi toimenpide, joten hän tekee sen mieluusti itselleen. Minä huolehdin ehkäisystä viimeiset 10 vuotta. Nyt tosin kondomeilla lapsen syntymän jälkeen.
ap
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 21:45"]
Miksette pidä? Eikö nimenomaan tuo viimeinen ylläri ole lahja. Voit katua myöhemmin. Montako lasta ennestään T:kuuden äiti
[/quote] Vasektomiaa odottava perhe tuskin katuu. Eiköhän siinä vaiheessa olla valmiita päätöksessä.
[/quote] no ei kyllä! Miksei nainen mene sterilisaatioon, jos on varma itsestään! Miehen vasektomian ei estä lisääntymässä halutessaan myöhemmin.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 21:57"]Meillä on yksi lapsi, emmekä halua lisää. Aivan alusta saakka olemme sopineet, että vain yksi lapsi. Lapsemme on vielä vauva. Juuri tämän vahvan päätöksemme vuoksi halusimme miehelle pian vasektomian lapsemme synnyttyä. Silti pääsi ehkäisy pettämään. Harmittaa ja paljon.
ap
[/quote] jos et itse lasta halua niin ajattele sitä vauvaa. Tuo on lahja hänelle. Myöhemmin voit kuulla itkua, kun ei ole sisaruksia.
T:se ainokainen
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 22:14"]
Mikset teettänyt sterilisaatiota synnytyksen yhteydessä, jos kerran niin varmoja olette?
[/quote] Jälkiviisaana tekisin varmaan niin. Olimme vaan pohtineet, että vasektomia on helpompi operaatio kuin naisen sterilisaatio.
ap