Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi kiva, miehen vasektomia ensi viikolla ja minä plussasin!

Vierailija
04.10.2014 |

Eli kuten otsikosta voi päätellä, lisää lapsia ei haluta ja nyt kuitenkin plussasin. Miten surkea tuuri! Emme pidä lasta, joten abortti edessä. 

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks oot järkyttynyt? Eiks se abortti nyt sitte ratkase ongelmaa? Ei kauheen tärkee solumöykky voi olla...

Vierailija
2/73 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussasit? :o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

K

Vierailija
4/73 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 22:36"]Plussasit? :o
[/quote]

"Mä plussasin tänää" "mä miinustin eilen" ???

Vierailija
5/73 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
6/73 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 22:04"]

Hei ap,

Itse olin tismalleen samanlaisessa tilanteessa kuusi vuotta sitten. Meillä oli ennestään kaksi lasta ja lapsiluvun oli tarkoitus olla jo täynnä, kunnes raskaustesti näytti plussaa hieman ennen miehen vasektomiaa. Abortti kävi mielessä useaan otteeseen, mutta keskusteltiin kunnolla mieheni kanssa ja tultiin siihen tulokseen, että lapsi pidetään. Ei olla kaduttu yhtään, mutta kaduttaisi aivan hirvittävästi, jos emme olisi pitäneet tätä nuorinta päivänsädettämme. ♥

Voin olla melkeinpä varma, ettette tulisi katumaan lapsen pitämistä. Mutta mikäli olette yhteisen sataprosenttisen päätöksenne abortista tehneet, muilla ei ole oikeutta päteä tai koittaa vaikuttaa asiaan.

[/quote] Olemme tottakai tehneet yhteisen 100% varman päätöksen. Jo ennen ensimmäistäkään lasta sovimme, että ei missään nimessä enempää kuin yksi. Lapsemme on nyt 6kk ja miehen vasektomia tosiaan ensi viikolla. Kiirehdimme asiaa, koska olemme olleet varmoja koko yhdessä olomme ajan. 

ap
[/quote] Tuollainen ehdottomuus on jotenkin pelottavaa... Siis että ennen ensimmäistä jo tiesi että van yksi lapsi. Onko teillä joku erityinen syy tähän vai ihan vaan muuten vain olette sitä mieltä.

Hyväksyn täysin abortin, mutta mulla on silti 2 vahvaa veikkausta asiaan liittyen. Ensinnäkin tulisit rakastumaan vauvaan täysin heti kun hän syntyy (siihen saakka olisit välinpitämätön ja torjuva jos jatkat raskautta), ja toiseksi jos päädytte aborttiin tulet(te) miettimään abortoitua vauvaa tosi paljon siinä vaiheessa kun esikoisenne on vähän vanhempi.

Onko yksilapsisuus jonkinlainen elämäntapakysymys teille?

Vierailija
7/73 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama tilanne,lapsia neljä ja ehdottomasti perhe kasassa.järkyttävä tilanne,hetkeäkään epäröimättä raskaus keskeytettiin,olo oli todella helpottunut.kyllä sen tietää kun lapset on tehty.

Vierailija
8/73 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
9/73 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 22:04"]Hei ap,

Itse olin tismalleen samanlaisessa tilanteessa kuusi vuotta sitten. Meillä oli ennestään kaksi lasta ja lapsiluvun oli tarkoitus olla jo täynnä, kunnes raskaustesti näytti plussaa hieman ennen miehen vasektomiaa. Abortti kävi mielessä useaan otteeseen, mutta keskusteltiin kunnolla mieheni kanssa ja tultiin siihen tulokseen, että lapsi pidetään. Ei olla kaduttu yhtään, mutta kaduttaisi aivan hirvittävästi, jos emme olisi pitäneet tätä nuorinta päivänsädettämme. ♥

Voin olla melkeinpä varma, ettette tulisi katumaan lapsen pitämistä. Mutta mikäli olette yhteisen sataprosenttisen päätöksenne abortista tehneet, muilla ei ole oikeutta päteä tai koittaa vaikuttaa asiaan.
[/quote]
Sinä et ole katunut eli kukaan mukaan ei kadu. Miksi luulet että kaikki ajattelee kun sinä?

Vierailija
10/73 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vauva välttämättä tule olemaan mikään päivänsäde, vaan sillä voi hyvinkin olla vakavia sairauksia, kehitysvammaisuutta, yms. Sitten on teidän perheen arki siinä kiinni! Ja esikoinen jää paljosta huomiosta paitsi.

Vierailija
11/73 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 22:48"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 22:04"] Hei ap, Itse olin tismalleen samanlaisessa tilanteessa kuusi vuotta sitten. Meillä oli ennestään kaksi lasta ja lapsiluvun oli tarkoitus olla jo täynnä, kunnes raskaustesti näytti plussaa hieman ennen miehen vasektomiaa. Abortti kävi mielessä useaan otteeseen, mutta keskusteltiin kunnolla mieheni kanssa ja tultiin siihen tulokseen, että lapsi pidetään. Ei olla kaduttu yhtään, mutta kaduttaisi aivan hirvittävästi, jos emme olisi pitäneet tätä nuorinta päivänsädettämme. ♥ Voin olla melkeinpä varma, ettette tulisi katumaan lapsen pitämistä. Mutta mikäli olette yhteisen sataprosenttisen päätöksenne abortista tehneet, muilla ei ole oikeutta päteä tai koittaa vaikuttaa asiaan. [/quote] Olemme tottakai tehneet yhteisen 100% varman päätöksen. Jo ennen ensimmäistäkään lasta sovimme, että ei missään nimessä enempää kuin yksi. Lapsemme on nyt 6kk ja miehen vasektomia tosiaan ensi viikolla. Kiirehdimme asiaa, koska olemme olleet varmoja koko yhdessä olomme ajan. 

ap [/quote] Tuollainen ehdottomuus on jotenkin pelottavaa... Siis että ennen ensimmäistä jo tiesi että van yksi lapsi. Onko teillä joku erityinen syy tähän vai ihan vaan muuten vain olette sitä mieltä. Hyväksyn täysin abortin, mutta mulla on silti 2 vahvaa veikkausta asiaan liittyen. Ensinnäkin tulisit rakastumaan vauvaan täysin heti kun hän syntyy (siihen saakka olisit välinpitämätön ja torjuva jos jatkat raskautta), ja toiseksi jos päädytte aborttiin tulet(te) miettimään abortoitua vauvaa tosi paljon siinä vaiheessa kun esikoisenne on vähän vanhempi. Onko yksilapsisuus jonkinlainen elämäntapakysymys teille?

[/quote] Ei se ole ehdottomuutta, vaan vahvaa itsetuntemusta ja tietoa siitä mitä haluaa. Ja tästä pidämme kiinni.

Ap

Vierailija
12/73 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ei. universumi on lähettänyt teille ja esikoisellenne suuren lahjan ja nyt te heitätte sen pois :( todella surullista. aborttia en vastusta, olen itsekin päätynyt aborttiin ollessani 16vuotias. mutta minusta teillä ei ole mitään todellista syytä olla pitämättä vauvaa. te pystyisitte huolehtimaan vauvasta ja se ei edes vaikuttaisi teidän elämään juurikaan mitenkään. muuta kun saisitte rakastaa toista pientä ihmettä vielä. 

harkitse tarkkaa. olen aika monelta abortin läpi käyneistä kuullut ikuista katumusta. mutta yhdeltäkään lapsen pitäneistä en ole kuullut sanaakaan katumuksesta. 

Vierailija
13/73 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ap tekosi on itsekäs. Kuka sinä olet päättämään, saako jo alkanut elämä jatkua  vai ei? Luulen, että tulette miehesi kanssa katumaan aborttia lopun ikäänne. Ei elämässä kaikki aina mene, niinkuin suunnittelee.

Vierailija
14/73 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä kävi hyvä tuuri, et ilmeisesti ymmärrä asiaa vielä. Pitäkää lapsi, se on lahja, saatte nähdä vielä. Se voi olla erikoisen arvokas ja erikoinen lapsi, joka tulee kutsumatta perheeseen. Ei elämää voi suunnitella valmiiksi, ei meillekään lapset tulleet yhtään niin kuin oli suunniteltu eikä sovittua määrää. Silti kaikki on juuri niin kuin pitääkin. Aika näyttää...

Vierailija
15/73 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
16/73 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsenne on vasta 6kk, sinulla ei ole vielä mitään käsitystä lasten maailmasta. Ja kuinka sinne haluaa sukeltaa uudelleen. En minäkään halunnut montaa. Ennen kuin eka täytti kolme. En halunnut lisää vauvoja, mutta lisää lapsia huomasin haluavani. Halusin kokea sen lapsen maailman uudelleen. Tosin noin vannoutuneet vanhemmat kuulostavat siltä, että se yksi on tehty ihan vain siksi, ettei tule tunnetta että jotakin on jäänyt kokematta. Eli teistä tuskin olisi useamman lapsen vanhemmiksi kuitenkaan. Yrittäkää kuitenkin aidosti innostua srn yhden lapsenne ihmeellisestä kehityksestä. Lapsi vaistoaa ja kärsii, jos huomaa vanhempien kiinnostuksen puutteen.

Vierailija
17/73 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Mitäs jos lapsesi (siis tämä joka on jo syntynyt) aikuisena saa kuulla, että olet abortoinut hänen ainoan sisarensa? Mitä jos lapsesi loukkaantuu sinulle niin verisesti, että katkaisee välit sinuun lopullisesti? Menetätkin kaksi lasta tuon yhden valinnan takia. Ota kaikki mahdollisuudet huomioon. Sillä kertomani tarina on tapahtunut. Lapsi ei koskaan enää ollut tekemisissä äitinsä kanssa. Äiti kuoli ilman lastaan vanhana. 

Vierailija
18/73 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätöksessä pysymme, siitä ei ole epäilystäkään. Harmittaa vain kun olemme tunnollisesti pitäneet ehkäisystä huolta ja asian piti olla pian jo hoidettu lopullisesti ja sitten näin viime metreillä tuli tämmöinen vastoinkäyminen. Että voi joillain olla huono tuuri. 

Ap

Vierailija
19/73 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
20/73 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomuus tietämättä, mille on ehdoton... Lapselle on kyllä parempiakin perheitä syntyä. Sori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän