Ällösöpöin/kummallisin lempinimi millä kutsut lemmikkiäsi? :)
Rakkaalla lapsella on monta nimeä!
Koirani on jostain syystä töpöttäjä-tyttö, älkää kysykö miksi :D
Kommentit (96)
Wellu välly vällynen, vällykkä. (kissa)
Raivo-Riitta, saadessaan hihnahepulin, karvatti, mamman kultarakas, nuuskuti, zombi, näitähän riittää. Kyseessä 16vk koiranpentu.
Kissani on vauva, mäymäy ja pikkumäy..mies kutsuu minua isoksi mäyksi, kun välillä "juttelen" kissani kanssa määkymällä :D
pikkunen, kulta, mussukka, pikkupoika, muru ja sitten muutama joita en kerro, koska paljastuisin XDDD nuo ovat ihan tylsiä ja tavallisia, mutta tosiaan kissapoika kyseessä. Joskus kehun sitä komeaksi. Se on!
Pikku paska tai vaihtoehtoisesti maailman ihanin kissa.
Ei luoja!! Illan naurut saatu! :D:D
Ei en vihaa eläimiä, itselläni koira, kutsun sitä nimellä, jos haluan lässyttää sille, lässytän, mutta nimi pysyy samana.
"Mä kutsun mun hamsteria mamman pikku hamsu-pamsu-samsu-ransu-nöpönenä-pikkupylly-pullaposki-rimpulahimpula-tiitiäis-orava jänikseks. <3<3 Joskus sanon sitä myös hömilöksi kun ei se aina tajua kun sille juttelen, vaan muru menee piiloon puruihin :D <3<3"
Sori oon tylsä ilonpilaaja, tiedän :D
Sellaisella tekopirteällä äänellä hymyillen kissalleni: "Rakkaani! :)", yksin kotona tosin...
Jerry jörgen, lollo-löllerö, setämies, högö, hugeboy, huubertti, puuhapossu, lillukka,lillukkapillukkapillunaama, pälvikaljuprinsessa, paskanokat, lilliputti, rotat
...kyseessä siis 3 chihuahuaa :-D
Minun koirani on Muttuliini, en osaa sanoa ässää koirlle ; )
Mamman oma enkeli. Kyseessä on dobermann.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 21:50"]
Mamin kulta <3
[/quote]
Meillä on mamin kuuta :D (jostain syystä mulla on "puhevikoja" kun puhun kissalle..)
"Hei murunen!" On käytössä aina kun tuun kotiin ja kissa istuu eteisessä vastassa. Yleensä sitten jupisen ääneen jotain "s*atanan k*sipää"tä kun sillä on tapana repiä verhoja ja leikkiessään myös sohvaa. Myös kummallisia väännöksiä nimestä. Ja "pikkuinen", "rakas", "kultaseni".
Mamman oma prinssinakki. Jostain syystä täksi olen pittbull urostani kutsunut ensimmäisestä yhteisestä päivästämme lähtien.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 22:48"]Kissani on neiti näpsä.Muitakin kummallisia nimiä löytyy.
[/quote]
Munkin kissa on Neiti Näpsä :D luulin että oon seonnut täysin, mutta täällä on mainittu paljonkin nimiä joilla olen kissojani kutsunut. Tyttökissa on mm. Herra Hiiri tai tuttavallisemmin Pieni Paska, poikakissa taas Muskeliperse tai Koirapoika.
[/quote] "herra hiiri", kiitos nauruista, kuulostaa juuri samalta kuin nää ihmejutut joilla kissaani kutsun :'D
Meillä "napsukkapapsukka". Kissan oikea nimi on Napoleon :D
Mamman kultapoika (14-vuotias neitokakadu)
Töppötassu. Pikkurotta Sikuriina Kissanminttu.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 22:48"]Kissani on neiti näpsä.Muitakin kummallisia nimiä löytyy.
[/quote]
Munkin kissa on Neiti Näpsä :D luulin että oon seonnut täysin, mutta täällä on mainittu paljonkin nimiä joilla olen kissojani kutsunut. Tyttökissa on mm. Herra Hiiri tai tuttavallisemmin Pieni Paska, poikakissa taas Muskeliperse tai Koirapoika.