Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Au pairit Maltalla OFFICIAL

Vierailija
17.04.2024 |

No niin, tästä se lähtee. Mitä mieltä kohdemaasta ja au paireista?

Tässä ovat Au pairit -ohjelman uudet osallistujat! - MTVuutiset.fi

Au pairit Maltalla | Yle Areena

Kommentit (1176)

Vierailija
1/1176 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäis olevan draamaa isäntäperheiden välillä ja myös au pairien välillä jaksokuvausten perusteella. Valma vaikuttaa bilettäjältä, joka ei tajua tulleensa töihin. Myy taitaa olla se tän kauden ulkopuolelle jätettävä tyyppi.

Vierailija
2/1176 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmasta tulee tosiaan vaikutelma, että on vaan lähdössä bilettämään ja selaamaan tinderiä. Onneksi muut ei vaikuttaneet yhtä tyhjäpäiltä. Ikävää, jos jättävät taas jonkun ulkopuolelle, sitä ei ole kiva katsoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1176 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AA, tää tulee jo toukokuun alussa näkyviin, kiva. Muistaakseni viime vuosina tullut vasta toukokuun lopussa. Jee, saa pitää maratonia :D

Vierailija
4/1176 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa, että on Euroopassa tällä kertaa. Tajuttu, ettei tarvi olla englanninkielinen maa.

Vierailija
5/1176 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivaa, että on Euroopassa tällä kertaa. Tajuttu, ettei tarvi olla englanninkielinen maa.

Miksi alapeukku?

Vierailija
6/1176 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukku?

Malta on englanninkielinen maa.

Vierailija
7/1176 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa tuo yhden ulkopuolelle jättäminen. Itse koen tuota työpaikalla aika ajoin vaikka olen kohta eläkkeellä. Samaistun.

Vierailija
8/1176 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukku?

Malta on englanninkielinen maa.

Nimellisesti.

Vierailija
9/1176 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnan instasta näkyi, että ovat tuttuja edellisen kauden Adan kanssa. Eikö tähän ohjelmaan enää oteta muita kuin au pairien kavereita tai tiktokkaajia.

Vierailija
10/1176 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole kuin yksi ns. bilettäjä. Sekin ex-lestadiolainen :D

Vierailija
11/1176 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinnan instasta näkyi, että ovat tuttuja edellisen kauden Adan kanssa. Eikö tähän ohjelmaan enää oteta muita kuin au pairien kavereita tai tiktokkaajia.

Kaikki realityt menee nykyään siihen, että niissä pyörii samat julkkikset tai muuten jo "piireissä" olevat. Kaipa ajatellaan, että he osaavat olla kameran edessä ja tuottaa hyvää viihdettä. Itse ainakin olen niin tavallinen ja tylsä, että tuskin valittaisi mukaan vaikka hakisinkin.

Vierailija
12/1176 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki realityt menee nykyään siihen, että niissä pyörii samat julkkikset tai muuten jo "piireissä" olevat. Kaipa ajatellaan, että he osaavat olla kameran edessä ja tuottaa hyvää viihdettä. Itse ainakin olen niin tavallinen ja tylsä, että tuskin valittaisi mukaan vaikka hakisinkin.

No näinpä valitettavasti. Omasta mielestäni paljon kiinnostavampaa olis seurata niiden ihan tavallisten nuorten au pair - elämää. 

Vierailija
13/1176 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUTEN aikaisemmilla Au pairit -kausilla, myös Maltalla au pairien keskinäiset suhteet nousevat isoon rooliin.

Reissussa mulla oli tosi hyvä fiilis ja kaikki meni hyvin. Koin, että sain tukea ja meillä oli kaveriporukka. Sitten oli järkytys, kun näin ne jaksot, Myy kertoo.

Tiesin, että oon vähän ulkopuolinen porukasta. Mutta nyt näin, miten paha tilanne on ollut ja miten pahasti mut on haluttu pois sieltä. Se järkytti.

Myy sanoo, ettei hän tiennyt muiden fiiliksistä kuvausten aikaan, vaan asia selvisi tv-sarjan jaksoista.

Onneksi se on tuotu esiin, koska itse rinnastan sen kiusaamiseen.

Au pairien jaksoissa nähdään, kuinka muut kuvailevat Myyllä olevan negatiivinen tapa lähestyä asioita. Myy sanoo, ettei ole vielä ehtinyt puhua jaksoista paljastuneista asioista muiden kanssa.

Vierailija
14/1176 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh

Vierailija
15/1176 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tää vähän synnyttänyt keskustelua. Yleensä on kunnon keskustelut jo ennen  sarjan alkua. Tulkaa mun kanssa juttelemaan sarjasta! :) <3

Vierailija
16/1176 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna Areenassa 

Vierailija
17/1176 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malta on tosiaan englannin kielinen maa, olen itse ollut siellä kielimatkalla

Vierailija
18/1176 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti jokainen saa oman, kunnollisen huoneen! Muistaako joku, millä au pairit kaudella yksi au paireista majoitettiin parvelle/yläkertaan, missä ei ollut ovea tai muutenkaan yksityisyyttä? Ei kestänyt montaa päivää se ratkaisu. 

Vierailija
19/1176 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti jokainen saa oman, kunnollisen huoneen! Muistaako joku, millä au pairit kaudella yksi au paireista majoitettiin parvelle/yläkertaan, missä ei ollut ovea tai muutenkaan yksityisyyttä? Ei kestänyt montaa päivää se ratkaisu. 

Mä en muista, että Suomen sarjassa olisi ollut näin, mutta Hollannin joo?

Vierailija
20/1176 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoi 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi