no huh huh!
Olen tässä muutaman kuukauden seurannut näitä keskusteluja. Ihan saatanan kiva tietää että omaa paremman moralin ja osaa ilmaista itseään paremmin kuin 99 prosenttia teistä. Voi vitsi teitä idiootteja. Mahtavaa. Ihanaa. Aloittakaa lisää keskkusteluja! Ja ennenkaikkkea argumentoikaa! Mikään ei ole hauskempaa kun seurata rationaalista aatuksenkulkua. Täällä sitä riittää. Kiitän vielä ja kumarran. Jatkakaa!
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 02:58"]
Olen tässä muutaman kuukauden seurannut näitä keskusteluja. Ihan saatanan kiva tietää että omaa paremman moralin ja osaa ilmaista itseään paremmin kuin 99 prosenttia teistä. Voi vitsi teitä idiootteja. Mahtavaa. Ihanaa. Aloittakaa lisää keskkusteluja! Ja ennenkaikkkea argumentoikaa! Mikään ei ole hauskempaa kun seurata rationaalista aatuksenkulkua. Täällä sitä riittää. Kiitän vielä ja kumarran. Jatkakaa!
[/quote]Ei tämä oikein vakuuta siitä paremmasta ilmaisusta ja argumentointikyvystä. Ei aatuksenkulussa eikä keskkusteluissa. Eikä se paremman moralin omaaminenkaan välity tästä aloituksesta.
No huh huh sinullekin! Olipa vuodatus. Missä argumentointi? Millä perustein korkeampi moraali? Tasokkaaksi ilmaisuksi aika paljon kirjoitusvirheitä..
Mitenkähän sun itsetuntemuksen kanssa ap, onko sekin sinusta parempi kuin 99%:lla tällä palstalla?
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 04:38"]
No huh huh, minä kun jo luulin olevani ainoa täällä :o
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 06:33"]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 04:38"]
No huh huh, minä kun jo luulin olevani ainoa täällä :o
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 02:58"]
[/quote]