Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tunnetteko yhtään tappajaa?

Vierailija
04.10.2014 |

Niin, tunnetteko ketään joka olisi tappanut toisen ihmisen? Tai jotain muuta kamalaa? Mitä hänestä ajattelette ja miten suhtautumisesi muuttui, kun kuulin hänen teostaan? Oliko jäänyt kiinni teostaan?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4:lle

Kysyin, koska tunnen itsekin erään enkä ole viitsinyt kertoa kenellekään, että hei muuten tutustuin yhteen tyyppiin, joka kertoi tappaneensa ja meillä oli muuten tosi hauskaa, kun hengailtiin yhdessä.

Kertoi tappaneensa miehen, joka oli raiskannut hänen siskonsa. Ei jäänyt koskaan kiinni eikä ollut kertonut asiat kellekään aiemmin. En osannut muuttaa suhtautumista häneen, pidin edelleen hyvänä ystävänä, ehkä tuo motiivi vaikutti.

Mietin olenko ihan kieroon kasvanut, kun en ensi järkytyksen jälkeen kavahtanut kaveria lainkaan. Olen pitänyt asian salassa ja se on joskus vaivannut. Mietin, kuinka tällaista salaisuutta muut kantavat. Tyyppi ei kylläkään asusta Suomessa eikä ole tälle valtiolle tilivelvollinen, en siis koe omantunnon tuskia salailusta sen puoleen.

AP

Vierailija
2/54 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitettavasti tunne. Olisi tarvetta palkata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen abortin tehneen ja ryöstömurhaajan. Samoja ihmisiä kuin ennen tekojaankin. Tehneet vain virheen elämässään. En tuomitse ihmisiä yksittäisten tekojensa perusteella. En ole virheetön itsekään.

Vierailija
4/54 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan tiedä tuntevani. Ellei aborttia sitten lasketa...

Vierailija
5/54 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen tarkka lähipiiristäni.

Vierailija
6/54 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 20:45"]

Isäni varmaan tappoi sodassa venäläisiä sotilaita, luultavammin.

[/quote]

Se oli maanpuolustusta, ja puolustautumista. Ei ollut vaihtoehtoja.

Vierailija
7/54 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kaveri teki abortin.

Vierailija
8/54 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, useita sotaveteraaneja ja yhden ikäiseni miehen joka istui isäpuolensa taposta. Pienessä kylässä tiedettiin että poika oli isäpuolensa hakkaama koko ikänsä, ihan kamalaa. Tuona tappoyönä olisi kuollut tuo nuori mies itse ellei olisi nujertanut lapsuutensa pilaajaa, sen tiedän. Kaikki kunnia tälle selviytyjälle, en voi ymmärtää miten kukaan äiti antaa poikansa kokea kaiken tuon :'(

Vierailija
9/54 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden naisen, joka tappoi väkivaltaisen narkomaanimiehensä.

Tuli yllätyksenä, mutta tutut sanoivat, että ei kukaan jäänyt miestä kaipaamaan.

Vierailija
10/54 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin nuorena tämän jutun naisen, siis tuon tekijän.

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=252

Vierailija
11/54 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
12/54 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 21:11"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 20:28"] Tunnen kaksi. Veljeni ja ystäväni on molemmat tappaneet ihmisen. Ovat istuneet tuomionsa. Minä olen tuntenut heidät jo ennen tekojaan, eikä suhtautumiseni pidemmän päälle muuttunut vaikka olin todella järkyttynyt alkuun. Tavallaan ajattelen, että samoja ihmisiä ne on kuin ennenkin, vaikka tekivätkin jotain niin hirveää. Ap, ihan mielenkiinnosta; miksi kysyit? [/quote] Hyi oksennus. Olet ihminen, jota en haluaisisi koskaan tavata tai tuntea.  [/quote] En kyllä minäkään sinua, kommentistasi päätellen. Ja mitä väärää minä olen tehnyt? Ollut hylkäämättä ystävän ja veljen. Joo. Ja hyvällä tuurilla ollut pelastamassa sinun tai läheisesi henkeä, ennen ensihoitajana, nykyään tehon sairaanhoitajana. Ja ajattele, mieheni voi opettaa lastasi koulussa!

[/quote]

WTF????????????

Siis mitä ********:iä mä just luin? Ei kai lasten opettajaksi voida päästää tuomittuja MURHAAJIA. :-O

SANOKAA ETTEI TÄMÄ OLE TOTTA!

Vierailija
13/54 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Istuu elinkautista vaimonsa murhasta, tunsin myös hänet.

Vierailija
14/54 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:07"]

Tunsin nuorena tämän jutun naisen, siis tuon tekijän.

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=252

[/quote]

Tunnen sinut. T: Viinikan mies

Vierailija
15/54 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin ukkini, joka tappoi venäläisiä nuoria poikia. Ukki ei koskaan päässyt asiasta yli, huusi koko loppelämänsä unissaan kun näki itsensä tappamassa viattomia nuoria ihmisiä. Ukkini, hyvä, älykäs, kiltti, rakastava ihminen painoi liipaisinta ja tappoi ihmisen. Ja toisen sen jälkeen. Ja kolmannen. 

Vierailija
16/54 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Oli lähtenyt baarista jonku miehen matkaan ja illan päätteeksi puukottanut, väitti että äijä oli yrittänyt raiskata. Istui tuomion taposta ja kun pääsi vapaaksi sama toistui, oli siis taas yritetty "raiskata", mutta sillä äijällä kävi tuuri kun ei kuollut. Semmoinen väkivaltainen sekakäyttäjä, en oo ollu vuosiin tekemisissä.

Vierailija
17/54 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toka

Vierailija
18/54 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen miesystäväni puukotti seuraavan naisystävänsä. Kyllä kulki itelläkin kylmät väreet selässä kun kuulin.

Vierailija
19/54 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin yhden perhesurmaajan.

Järkytyin uutisesta tavattoman paljon. Emme kuitenkaan olleet ollut enää vuosikausiin missään tekemisissä. Pyörimme nuorina samoissa porukoissa, muistan hänen silloiset tyttöystävänsä.

Vierailija
20/54 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosta ennemminkin heikolta ja helposti manipuloitavalta pelkurilta.

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:28"]

Tunsin ukkini, joka tappoi venäläisiä nuoria poikia. Ukki ei koskaan päässyt asiasta yli, huusi koko loppelämänsä unissaan kun näki itsensä tappamassa viattomia nuoria ihmisiä. Ukkini, hyvä, älykäs, kiltti, rakastava ihminen painoi liipaisinta ja tappoi ihmisen. Ja toisen sen jälkeen. Ja kolmannen. 

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän