Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävätär pettänyt miestään avioliiton aikana

Vierailija
04.10.2014 |

Ystäväni on kertonut vuosien varrella pettäneensä aviomiestään työkaverinsa kanssa erilaisissa työyhteisönsä tilaisuuksissa, mutta ystäväni aviomieshän ei tiedä näistä jutuista mitään.  On siinäkin avioliitto, hohhoijaa. Ystäväni aviomies kylläkin pyöriskelee harrastuksensa puitteissa monenkin naisen kanssa, ja tiedäppä sitten, mitä sielläkin tapahtuu, mutta näin se joillakin avioliitto etenee.  Ystäväni on kertonut haluttomuudestaan seksiin aviomiehensä kanssa jo vuosia sitten, mutta yrittää kuitenkin pillerien avustuksella olla kohtelias miestään kohtaan ja yrittää olla näyttämättä haluttomuuttaan seksiin miehensä kanssa.

Mies on saanut hallintaansa ystäväni omaisuutta, ja perujakin on tuloillaan, että ilmeisesti yrittää kestää kaiken ja palvelee omalta osaltaan naisystävääni kuin koira.  Tuollaistahan se on kun ei ole vaihtoehtoja, tai ei haluakaan niitä vaihtoehtoja nähdä ihmissuhteissaan. Säälin ystävääni. Aviomiehensä on kietonut jotenkin ystäväni täysin hallintaansa, ei anna mennä mihinkään ilman lupaa, ja säätää kaikki kotihommat ystäväni tehtäväkseen ja itse mies ei osallistu lainkaan vedoten omaan terveyden tolaansa, on näitä varhaiseläköityneitä lusmuja näet. Ystäväni aviomies on peleihin hurahtanut, ja pelit tietokoneella ovat lempparijuttuja, hah, ja kyseessä sentään jo reilusti yli keski-iän ylittänyt mies.  Miten auttaisit näkemään ystäväni tilanteen oikein silmin????

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 20:47"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 20:27"]

Puhutkohan meistä? Ajattelet, että koska olen lapseton, en nää juttujasi täällä av:lla?

Älä turhaan huolehdi. Oletkos koskaan tullut ajatelleeksi, ettei sullekaan ihan kaikkia asioita ja totuuksia kerrota? Eikä näköjään tarvitsekaan, kun kehittelet mielessäsi asioita noin näppärästi.

[/quote] En kehittele mitään asioita mielessäni, vaan ystäväni on kertonut ihan itse, kuinka hommat ovat sujuneet työpaikkansa illanvietoissa - mikäs siinä, mutta auta armias, jos hänen oma aviomiehensä saisikin tietää.... siis missä kirjoitin, että ystäväni olisi lapseton, joten sulle takaisin vaan, että en kerro kaikkea täällä kuitenkaan;)

[/quote]

Taisi kalikka kalahtaa. Väittäisin kuitenkin tuntevani oman suhteeni, samoin kuin kertomiseni ja kertomatta jättämiseni paremmin... t. entinen ystäväsi.

Vierailija
2/14 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity välillä siihen omaan elämääs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 22:46"]

Keskity välillä siihen omaan elämääs.

[/quote]Niin keskitynkin omaan elämääni.

Vierailija
4/14 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 22:39"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 20:47"]

Puhutkohan meistä? Ajattelet, että koska olen lapseton, en nää juttujasi täällä av:lla?

Älä turhaan huolehdi. Oletkos koskaan tullut ajatelleeksi, ettei sullekaan ihan kaikkia asioita ja totuuksia kerrota? Eikä näköjään tarvitsekaan, kun kehittelet mielessäsi asioita noin näppärästi.

[/quote] En kehittele mitään asioita mielessäni, vaan ystäväni on kertonut ihan itse, kuinka hommat ovat sujuneet työpaikkansa illanvietoissa - mikäs siinä, mutta auta armias, jos hänen oma aviomiehensä saisikin tietää.... siis missä kirjoitin, että ystäväni olisi lapseton, joten sulle takaisin vaan, että en kerro kaikkea täällä kuitenkaan;)

[/quote]

Taisi kalikka kalahtaa. Väittäisin kuitenkin tuntevani oman suhteeni, samoin kuin kertomiseni ja kertomatta jättämiseni paremmin... t. entinen ystäväsi.

[/quote Entinen ystäväni, kehenkäs ystävääsi aioit panna välit poikki? Tunnetko minut kenties? :) Noh, samapa mulle. En jää ikävöimään,jos olet minun ystävä, jolla on kanttia pettää omaa miestään, niin en noteeraa kovin luotettavaksi ystävänäkään. Heihei vaan.

Vierailija
5/14 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai tiedän kuka olet. Arvasin jo ensimmäisestä viestistä. Tyyli on niin tunnistettava, jonka lisäksi olen jo aiemmin huomannut sairaalloisen kiinnostuksesi toisten asioihin.

Vierailija
6/14 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:33"]

No tottakai tiedän kuka olet. Arvasin jo ensimmäisestä viestistä. Tyyli on niin tunnistettava, jonka lisäksi olen jo aiemmin huomannut sairaalloisen kiinnostuksesi toisten asioihin.

[/quote] No, annahan tulla sitten ilmi, kuka olen, kun niin olen mukamas tunnettusi? Voi ja voi kuules, kun tollaisia samankaltaisessa tolassa olevia avioliittoja on tässä maassa niin monen monta, ja sen siitä saa, kun ihmiset eivät osaa, eivätkä tajua omaa parastaan.

Vierailija
7/14 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

WTF??

Vierailija
8/14 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hui!

Vierailija
9/14 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/14 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 20:33"]

Mitä jos jatkaisit vaikka nenän kaivelua peilin edessä. Hohhoijakkaa.

[/quote] En kaiva koskaan nenääni peilin edessä:D

Vierailija
11/14 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:47"]

No hui!

[/quote] Huit on housuissasi; mut tollasta se on mukamas niin "hyvässä avioliitossa"; mutta herää kysymys, että miksi sitten ystäväni on päätynyt suukottelemaan työpaikkansa perheellisen miehen kanssa? Voiko kaikki olla silloin kohdallaan, jos pitää sylitanssitella työkaverinsa kanssa???????

Vierailija
12/14 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietit liikaa toisten yksityisasioita.

Vierailija
13/14 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/14 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos jatkaisit vaikka nenän kaivelua peilin edessä. Hohhoijakkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi