Vastapainoksi haukkumiskeskusteluille: positiivisia juttuja ujoudessa!
Kun täällä on haukuttu ujoja ihmisiä vammaisiksi ja ties miksi, niin ajattelin tehdä vastapainoksi vähän iloisemman keskustelun. Eli mistä pidät ujoudessa tai ujoissa ihmisissä? Listataan hyviä puolia! :)
Kommentit (107)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 20:01"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:59"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:52"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:48"]
Ujot tytöt/naiset houkuttaa valtavasti! Jotenkin niin "viattomia" ja "kunnollisia", että miehenä melkein vastustamattomia "tärveltäväksi".. ;)
[/quote]
Mikseivät miehet sitten lähesty meitä ujoja? Kyllä näyttää ne äänekkäät kälättäjät enemmän kiinnostavan.
[/quote]
Mulle sanottiin nuorempana, että minun kaltaiset halutaan vaimoksi ja ne muut panoksi. Eli kun kohdalle sattui sellainen, jolla vakava haku päällä, niin sitten kiinnosti.
[/quote]
Mun kokemus on se, että ujot ja introvertit joutuu just pelimiesten uhreiksi. Muut ei uskalla lähestyä. En ole koskaan ollut vaarassa joutua naimisiin, ja olen ujo introvertti. Pelimiehet on sen sijaan kohdelleet kaltoin ja särkeneet sydämen. Kunnollisilla miehillä ei riitä kärsivällisyys tai uskallus sen jään murtamiseen. Pelimiestä taas ei pysäytä mikään.
[/quote]
Niin totta! Ne kokevat ujon naisen haasteena.
t. ujo nainen
[/quote]
Oikeassa olet. Itse olen todella hulluna ujoihin naisiin varmaan juuri haasteellisuuden takia. :) Samasta syystä, jos etsii vain seksiseuraa, niin monet miehet varmasti kallistuvat "hölöttäjiin". Nopeampi ja varmempi homma varmaan yleisesti ottaen. Ei tyrkyt ja varmat naiset pidä mitään mielenkiintoa yllä. T: Mies
Hmmm...no luulisin että pettävät epätodennäköisemmin
Ujot naiset ovat jotenkin uskomattoman viehättäviä salaperäisyydessään ja mystisyydessään! Ongelma miehen näkökulmasta on erottaa onko uusi tuttavuus vaivaantunut seurastani/jutuistani, vai oikeasti ujo. :) Ujo nainen on todellakin haaveideni kohde!
Mistä tunnistaa onko vaivaantunut vai ujo? -Mies-
Elämäni nainen on todella ujo, mutta kahdenkesken kun ollaan, niin hänestä vapautuu todellinen villikissa! :D En vaihda mihinkään tyhjänjauhajaan. T: Ei-ujo ukko
Ei ole niin paljon turhaa ihmissuhdedraamaa