Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastapainoksi haukkumiskeskusteluille: positiivisia juttuja ujoudessa!

Vierailija
04.10.2014 |

Kun täällä on haukuttu ujoja ihmisiä vammaisiksi ja ties miksi, niin ajattelin tehdä vastapainoksi vähän iloisemman keskustelun. Eli mistä pidät ujoudessa tai ujoissa ihmisissä? Listataan hyviä puolia! :)

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:37"]

Yleensä elävät kaikin puolin rauhallisemmin, ei runsasta päihteidenkäyttöä jne.

[/quote]

Tai sitten juuri päinvastoin, eli päihteitä kuluu, jotta saisi sanoja suustaan...

Vierailija
82/107 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:28"]

Ujoja, hiljaisia, ekstrovertteja täällä on taidettu haukkua säännöllisen epäsäännöllisesti. Onko ollut yhtään ketjua missä haukutaan ne "kaikkien kanssa toimeentulevat puhujat"?

En tarkoita että sellainen ketju pitäisi olla, vaan siitäkin voisi päätellä jotain, ihan tämän ketjun aiheeseen liittyen :)

[/quote]

Tarkoittanet introvertteja :) 

[/quote]Niin tarkoitinkin :) Pikkuisen muuttui merkitys.. Ajatukset oli jossain muualla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:36"]Ujo mies ei koskaan iske naistasi.
[/quote]

Iskee jos oikein kohdalle sattuu.

Vierailija
84/107 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevät luultavasti jotakin paskaduunia koska eivät tuppisuina ole muualle edenneet niin voit olla niiden rinnalla se parempituloisempi ja menestyneempi:D

Vierailija
85/107 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujous on ujoutta ei sen kummempaa. Mitä tää nyt on: "ujot on: lojaaleja, rehellisiä, päihteettömiä, harkitsevia... jne." MIKSI olisi? Ujot on ujoja.

Vierailija
86/107 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän ihmisiä tunnen, sitä enemmän arvostan ujoja ja introvertteja. Olen ammatissa, johon on valikoitunut paljon omaa ääntään rakastavia sosiaalisia hölösuita ja koen heidän seuransa koko ajan rasittavammaksi, vaikka olenkin itse sosiaalinen enkä yhtään ujo. Kun kahvihuoneen oven aukaiseen, vastaan iskee niin hirveä kälätys, että tekee mieli paeta. Kokoukset ovat silkkaa piinaa, kun jokaisella on niin tosi tärkeää kommentoitavaa. 

Vierailija
87/107 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin epäsosiaalisena ihmisenä minä pidän ujoista ihmisistä. Saa istua tuppisuuna kiusallisessa hiljaisuudessa, joka ei minua itseäni häiritse pätkääkään.

Vierailija
88/107 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujot tytöt/naiset houkuttaa valtavasti! Jotenkin niin "viattomia" ja "kunnollisia", että miehenä melkein vastustamattomia "tärveltäväksi".. ;)

Vierailija
89/107 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:45"]

Ujous on ujoutta ei sen kummempaa. Mitä tää nyt on: "ujot on: lojaaleja, rehellisiä, päihteettömiä, harkitsevia... jne." MIKSI olisi? Ujot on ujoja.

[/quote]No eikös ap kysellyt haukkumisketjujen vastapainoksi positiivisia asioista ujoista? Ehkä tää on sitä.

Vierailija
90/107 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:48"]

Ujot tytöt/naiset houkuttaa valtavasti! Jotenkin niin "viattomia" ja "kunnollisia", että miehenä melkein vastustamattomia "tärveltäväksi".. ;)

[/quote]

Mikseivät miehet sitten lähesty meitä ujoja? Kyllä näyttää ne äänekkäät kälättäjät enemmän kiinnostavan.

Vierailija
91/107 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:52"]

[/quote]

Mikseivät miehet sitten lähesty meitä ujoja? Kyllä näyttää ne äänekkäät kälättäjät enemmän kiinnostavan.

[/quote]

Mulle sanottiin nuorempana, että minun kaltaiset halutaan vaimoksi ja ne muut panoksi. Eli kun kohdalle sattui sellainen, jolla vakava haku päällä, niin sitten kiinnosti. 

Vierailija
92/107 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No mikset sitten lähesty rohkeasti. Minulta on turha aloitetta odottaa. 

t. ujo nainen

Vierailija
93/107 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tärvele minut ;-)

Vierailija
94/107 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:54"]

[/quote]

[/quote]

Mulle sanottiin nuorempana, että minun kaltaiset halutaan vaimoksi ja ne muut panoksi. Eli kun kohdalle sattui sellainen, jolla vakava haku päällä, niin sitten kiinnosti. 

[/quote]

Mun kokemus on se, että ujot ja introvertit joutuu just pelimiesten uhreiksi. Muut ei uskalla lähestyä. En ole koskaan ollut vaarassa joutua naimisiin, ja olen ujo introvertti. Pelimiehet on sen sijaan kohdelleet kaltoin ja särkeneet sydämen. Kunnollisilla miehillä ei riitä kärsivällisyys tai uskallus sen jään murtamiseen. Pelimiestä taas ei pysäytä mikään.

Vierailija
95/107 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:59"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:54"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mun kokemus on se, että ujot ja introvertit joutuu just pelimiesten uhreiksi. Muut ei uskalla lähestyä. En ole koskaan ollut vaarassa joutua naimisiin, ja olen ujo introvertti. Pelimiehet on sen sijaan kohdelleet kaltoin ja särkeneet sydämen. Kunnollisilla miehillä ei riitä kärsivällisyys tai uskallus sen jään murtamiseen. Pelimiestä taas ei pysäytä mikään.

[/quote]

Niin totta! Ne kokevat ujon naisen haasteena. 

t. ujo nainen

Vierailija
96/107 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät uskalla kieltäytyä tai sanoa ei, joten voit määrätä

Vierailija
97/107 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujous suojelee sisintä. Ujoilla ihmisillä on ehkä vähemmän kavereita, mutta väittäisin, että enemmän tosiystäviä. Ujo ei myöskään päästä suustaan kaikenlaisia tyhmyyksiä toisin kuin suulaammat ihmiset. Ujoutta voi oppia hallitsemaan, mutta en missään tapauksessa pitäisi sitä negatiivisena luonteenpiirteenä. Ujous ei tarkoita, että olisi heikommat sosiaaliset taidot, usein jopa päinvastoin. Monet itseään sosiaalisiksi tituleeraavat ovat itse koko ajan äänessä "minä sitä, mitä tätä..." eivätkä huomioi muita. Sellaisia ihmisiä, jotka vievät kaiken hapen huoneesta.

Vierailija
98/107 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 20:04"]

Ujous suojelee sisintä. Ujoilla ihmisillä on ehkä vähemmän kavereita, mutta väittäisin, että enemmän tosiystäviä. Ujo ei myöskään päästä suustaan kaikenlaisia tyhmyyksiä toisin kuin suulaammat ihmiset. Ujoutta voi oppia hallitsemaan, mutta en missään tapauksessa pitäisi sitä negatiivisena luonteenpiirteenä. Ujous ei tarkoita, että olisi heikommat sosiaaliset taidot, usein jopa päinvastoin. Monet itseään sosiaalisiksi tituleeraavat ovat itse koko ajan äänessä "minä sitä, mitä tätä..." eivätkä huomioi muita. Sellaisia ihmisiä, jotka vievät kaiken hapen huoneesta.

[/quote]

Kauniisti sanottu. 

Vierailija
99/107 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen ihminen osaa myös kuunnella ja ottaa muut huomioon. Jolla on koko ajan tarve pitää keskustelua yllä, on vain hölösuu. Jossain ryhmätöissä ärsytti tyypit, jotka eivät käyttäneet yhtään aikaa tärkeimpään, eli ajatteluun, vaan omia mielipiteitä piti koko ajan tuoda julki. 

Vierailija
100/107 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissä on jotain salaperäistä, avautuvat pikkuhiljaa...Aina paljastuu uutta, eivät pistä kaikkia kortteja heti pöytään. Todella kiinnostavia ihmisiä! Itsekin parhaillaan ihastunut ujoon