Millä lauseella mies mokaa seuranhakuilmoituksensa?
Luin tuossa ilmoituksia ja nyt naurattaa kovin..enpä varmaan osaisi itse tehdä parempaa, mutta luetuttaisin oman ilmoitukseni ystävällä ennen nettiin laittoa, voisi korjata edes kirjoitusvirheet, jos en olisi niitä itse huomannut. Tässä yksi löydös malliksi: Moi ,sinä tavalinen nainen otappa kynä käteen ja kirjoita minulle jotaki kaunista ,nähdään menään kävelylle kaunisen luontoon.
...että näin. Ja tuossa siis koko teksti, jolla mies hakee naista tositarkoituksella.
Kommentit (101)
-seksuaalisesti aktiivinen ( =etsin panopuuta 5 krt/vrk minimi )
-harrastan metsästystä/kalastusta (=dokailua "poikien" kanssa viikkotolkulla jossain korvessa joka helkutin loma)
-komeaksi haukuttu ( =niin varmasti juu ja katseen kestäväkin vielä )
-pitkä lista vaatimuksia naiselle vailla mitään logiikkaa (= etsin panopuuta 5 krt/vrk minimi )
-hyvin toimeentuleva ( =niin varmasti juu ja oma vaakunakin löytyy)
Hauska lukea näitä... :D
Mua ärsyttää:
- "Hei te kaikki kaunottaret...!"
- "täällä halinalle" & imelä kuvaotos
- yläikäraja about 10 v vähemmän kuin hakijalla on ikää
- "toivon ettei sinulla ole lapsia, ainakaan pieniä. Itsellä on..."
- "rakastan koti-iltoja ja kokkaamista," ja blaa blaa...
- "Moi. -- Kirjoittele, jos kolahti!"
- "No niin mimmit, tääl ois vapaa kolli tarjolla."
- kopsattu valmista tekstiä, jotta 70 merkkiä täyttyisi
- "toivon että tiedät mitä elämältäsi haluat" tms. Viden tossu ettii dominaa, joka ei vaihda tossua...
- yritys heittää jotain mukamas hauskaa
- just se paljon mainittu, "olen katseenkestävä, komeaksikin haukuttu"
Sitten on niitä jotka ensimmäisen keskustelun aikana toistelevat: "tätä firmaa pitäisi olla kaksi henkilöä hoitamassa". Tai he ovat katkeria ex:lle, ja haluavat näyttää että hekin kyllä löytävät kumppanin.
Tylsää on:
- "olen tavallinen suomalainen mies" Ai jaa...
Ei ihme että ollaan sinkkuja...! Ei tainnut äiti tai isäpappa paljon käytännön vinkkejä antaa.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:58"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:30"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:10"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 19:48"]
- mitä nuorempi nainen, sitä suuremmalla todennäköisyydellä hän on ennakkoluuloton eikä ole kehittänyt itselleen mitään nuivia tapoja tai mielipiteitä tai maneereita, joista ei enää opetella pois (eikun tää ruoka tehdään tällä tavalla kun aina on tehty ja siihen ei tuu sipulia, varmasti en enää opettele hiihtämään kun en ole tähänkään asti hiihtänyt, no en varmaan maista mitään viskiä, jne)
- ja vastaavasti kun nuorempi on suuremmalla todennäköisyydellä vielä innokas kokeilemaan kaikkea uutta, perinteinen miehen vahvempi rooli hyvin luonnostaan opettaa naisen miehen tapoihin toimia kun omat tavat ei vielä ole niin vahvat - eikä kumpaakaan vituta
[/quote]
Miksi nuori nainen haluaisi vanhan miehen joka suuremmalla todennäköisyydellä olisi nuiva, kaavoihinsa kangistunut ja ennakkoluuloinen - ja kaikenlisäksi yrittäisi "opettaa" naisen näihin omiin ankeisiin tapoihinsa?
Pitäisikö sinusta siis vanhojen ihmisten ylipäätään etsiä mieluummin nuorta kumppania kuin omanikäistään seuraa - nuoren kun saisi suuremmalla todennäköisyydellä koulutettua omiin, ummenhtuneisiin tapoihin sopivaksi? Minusta tuo kuulostaa kamalalta. Miksi nuori ihminen hankkisi itselleen nimenomaan vanhan kumppanin jos mieleltään ja kropaltaan vetreää omanikäistä seuraakin on mahdollisuus saada?
On hirveän surullista jos ihminen ei hyväksy omaa ikäänsä vaan yrittää väkisin olla nuorempi kuin on, varsinkin jos sen tekee etsimällä kumppania täysin oman ikäluokkansa ulkopuolelta.
Tuo oman ikäluokan karttaminen osoittaa sen että oikeasti tietää itse olevansa "parasta ennen" -päiväyksen ohittanut, miksi muuten ei ikäistään seuraa huolisi? Ihan yhtälailla omanikäisistä (ja vanhemmistakin!) voi löytää elämästä kiinnostuneita, aikaansa seuraavia kumppaniehdokkaita, miksi ei löytäisi jos itsekin sellainen aidosti kokee olevansa?
[/quote]
Mainittakoon, että en itse ole hakenut ainoastaan nuorempaa seuraa tai alle 5 tai 6 vuotta nuorempaa seuraa, kunhan kerroin miksi mies sellaista saattaa hakea ilman että on vain hakemassa vain nuorta ja nättiä pantavaa.
Missä sanottiin, että mies on nuiva, kaavoihin kangistunut ja ennakkoluuloinen? Epäilen ja vain epäilen kun en aiheesta mitään muuta kuin omat kokemukseni tiedä, että tämä on nimenomaan naisten synti. Mies harvemmin kehittää mitään "ei ikinä"-lukkoja aikustuessaan. Sitä miksi nuori nainen hankkii vanhemman miehen saat kysyä niiltä jotka ovat hankkineet jos sitä pidät ihmettelemisen arvoisena. Tai yksi järkisyy kyllä löytyy, miehen elinajanennuste on lyhempi eli vähemmän vuosia leskenä.
Totta kai vanhemmistakin voi löytyä, siksi korostin todennäköisyydet. Tosin jos naisilla on tapana häiriintyä jo siitä että ikähaarukka venyy myös alaspäin niin minkäs teet. Biologista kelloa et voi selittää taaksepäin, muilta osin tietysti kaikki on mahdollista.
[/quote]
- No tuossa sulla on esimekiksi yksi kangistunut ajatuskaava; että naisilla ois vanhemmiten enemmän "ei ikinä-lukkoja". Tutustu ihmisiin avoimin mielin, kuuntele heitä, älä ajattele jokaista ihmistä vain sukupuolensa edustajana vaan ihmisenä, saatat oppia paljon uutta! Tämä edellyttää tietty sitä ette pidä jokaista naista ensisijaisesti vain mahdollisena tai poisraakattavana kumppaniehdokkaana vaan ihan ihmisenä.
- Tuo elinajanennuste. Miehet kuolevat nuorempina joten eikös naisen silloin kannata ottaa nimenomaan itseään nuorempi mies, ei vanhempaa jotta yhteisiä vuosia olisi mahdollisimman paljon?
- Miehen kannattaa jo aktiivi-iässä päättää haluaako lapsia vai ei. Muuten mies helposti vain ajautuu lapsettomaksi. Ei sekään tietty huono vaihtoehto ole - jos lapsia ei sitten lopulta halua. Vanhan miehen mahdollisuudet löytää hedelmällisessä iässä oleva nainen kumppaniksi ovat aika pienet, ellei sitten ole poikkeuksellisen rikas tms. Tavissedälle mahdollisuudet ovat vähäiset ja pienenevät vuosi vuodelta.
- Mä en ihmettele jos treffisivuja selaava nainen laittaa 18-30 -vuotiasta etsivän nelivitosen sedän "ei ikinä-lokeroon". Jos kolmekymppinen nainen ei itse näe itsellään näe yhteistä tulevaisuutta 18-vuotiaan pojan kanssa, hänellä tuskin synkkaa sellaisen miehen kanssa joka itse olisi valmis treffailemaan lapsensa (tai lapsenlapsensa!) ikäistä tyttöä.
Eri-ikäiset ihmiset saavat toki perustaa parisuhteita ja perheitä. Kumppania hakiessa oma ikäluokka on kuitenkin yleensä se mistä se omanlainen puoliso todennäköisimmin löytyy. Jos ryppyiselle miehelle ei kelpaa ryppyinen nainen, kannattaa varautua siihen että kumppania ei löydy ollenkaan. Nuorille naisille siitä on turha olla katkera.
Onnellisia ovat ne parisuhdetta hakevat miehet joille kelpaa oman ikäisensä nainen - mahdollisuudet kumppanin löytämiseen ovat huimasti suuremmat kuin lastensa ikäisistä haaveilevilla.
Silloin kun itse etsin tuleville lapsilleni isää treffisivustoilta, kiinnitin paljon huomiota siihen minkä ikäistä seuraa oman ikähaarukkani miehet etsivät. Jos mun ikähaarukkani ylärajoilla oleva miehellä oli ikähaarukkana omasta iäastään +-5 v naiset, saatoin tällaiseen hyvinkin ottaa yhteyttä. Varma turn-off oli se, että mies etsi vain itseään nuorempia - varsinkin jos alaraja oli huomattavasti miehen omaa ikää vähemmän.
Kuva, jossa mies pitää sylissään kissaa/koiranpentua/koalaa
Kuva, jossa mies poseeraa auton/moottoripyörän kanssa
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 22:38"]
Kuva, jossa mies pitää sylissään kissaa/koiranpentua/koalaa
Kuva, jossa mies poseeraa auton/moottoripyörän kanssa
[/quote]
Muhun saattaisi kolahtaakin toi kissa/koiranpentu/koala. :)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 22:38"]
"Etsin naisystävää, jolla on pieni tytär." Ikävä kyllä olen nähnyt tällaisen ilmoituksen.
[/quote]
se on varmaan sen hullun pedofilin joka oli otsikoissa taas tässä jokin aika sitten. Eikös se nettideitin kautta löytänyt sen "heikkolahjaisen" naisenkin jonka kanssa raiskasi niitä sen naisen tyttöjä? Jossain oli mainittu, että olisi nimenomaan etsinyt netistä naista jolla tyttölapsi. YÖKS
Haluan naida sua koko yön niin vitun kovaa beibe!
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:10"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 19:48"]
Mulle on ihan tarpeeksi turn-off jo se, jos mies hakee vain itseään nuorempaa kumppania vaikka se alaikäraja ei olisikaan kymmeniä vuosia miestä nuorempi. Samoin kaikki peniksen ja seksitaitojen mainostukset.
[/quote]
Mies hakee nuorempaa monesta helposti (miehelle) perustellusta järkisyystä jotka ei liity ulkonäköön:
- kello ei tikitä, eli isyyskeskusteluja voidaan siirtää monella vuodella jos siltä tuntuu
- mikä mahdollistaa myös monta vuotta matkustelua ja muita irtiottoja arjesta omilla ehdoilla
- vaikka lapseton olisikin, kaikki ei tykkää myöskään mukana tulevista eläimistä tai varsinkaan koiran ehdoilla rakennetusta kalenterista ja nuoremmilla niitä on harvemmin
- jos oletetaan että nainen ei vielä ole omistusasunut ja mies on, päästään käyttämään ensiasunnon ostajan veroetu toisen kerran
- mitä nuorempi nainen, sitä suuremmalla todennäköisyydellä hän on ennakkoluuloton eikä ole kehittänyt itselleen mitään nuivia tapoja tai mielipiteitä tai maneereita, joista ei enää opetella pois (eikun tää ruoka tehdään tällä tavalla kun aina on tehty ja siihen ei tuu sipulia, varmasti en enää opettele hiihtämään kun en ole tähänkään asti hiihtänyt, no en varmaan maista mitään viskiä, jne)
- ja vastaavasti kun nuorempi on suuremmalla todennäköisyydellä vielä innokas kokeilemaan kaikkea uutta, perinteinen miehen vahvempi rooli hyvin luonnostaan opettaa naisen miehen tapoihin toimia kun omat tavat ei vielä ole niin vahvat - eikä kumpaakaan vituta
[/quote]
Ethän vaan ole tosissasi? Ja veikkaan, että olet sinkku!?
Käyräpeniksinen miehenretale haeskelee seksiseuraa.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 22:55"]
Käyräpeniksinen miehenretale haeskelee seksiseuraa.
[/quote]
Kuulostaa irstaalta.
Jos ilmoituksessa lukee monikossa esim. Etsin kivaa naisseuraa. Kaikki ihanat NAISET ottakaa yhteyttä! = pelimies
Kuvat, joissa istutaan terassinpöydässä ja edessä on oluttuoppi. Itseä nuoremman seuran haku, eli miehellä ikää 45, mutta haettavan naisen maksimi-ikätoive on 43. En vastaa näille koskaan.
"En ole ihan tavallinen tallaaja" - ne, jotka mainostavat olevansa jotenkin erikoisia, ovat yleensä melko tylsää seuraa. Niin miehet kuin naisetkin.
Muuten ei ole niin väliä, saa tehdä kirjoitusvirheitä ja kirjoittaa muita typeryyksiä.
Luotettava varattu etsii seuraa... Hei haloo!? Luotettava varattu seuran haussa?!
antamalla vääränlaisen kuvan.
naiset on yllättävän nynnyjä tapaamaan, kirjotellaan kyllä monenlaista..
isommissa kaupungeissa vähä helpompi tavata.
"Lenkkeilen,rullistelen,käyn leffassa,kokkaan..ja toki voimme yhdessä keksiä tekemistä."
Onko ihan mahdotonta opetella jättämään tyhjä väli pilkun jälkeen? t. täti Nipo
Hei! Olen 43vuotias raitis,mukava,herkkä ja rehellinen mies ja tulen myös lasten kanssa toimeen.Etsin seuraa tositarkoituksella.Olen eläkkeellä.Olisi kiva saada seuraa kahville,leffaan tai kävelylle.Ravintolasta en sinua etsi,sillä viihdyn kotona.Ota yhteyttä jos haluat tutustua minuun! :-)
"Tykkään fleshlightin raiskaamisesta"
"Symppis" ja "Voit olla myös yh"
Lista vaatimuksia naiselle, itsestä ei kerro mitään muuta kuin "jos kiinnostuit, ota selvää." Miten voi kuvitella, että kukaan kiinnostuu ihmisestä josta ei tiedä muuta kuin kaavoihin kangistuneisuuden??
Tiukat ulkonäkövaatimukset ärsyttää myös, vaikka ymmärränkin että ulkonäkö on joillekin tärkeä kriteeri. Antaa kuitenkin älyllisesti varsin yksinkertaisen kuvan itsestään, jos paljastaa pinnallisuutensa heti kättelyssä ja karkoittaa näin myös vaatimukset täyttävät seuralaiset.