Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä lauseella mies mokaa seuranhakuilmoituksensa?

Vierailija
04.10.2014 |

Luin tuossa ilmoituksia ja nyt naurattaa kovin..enpä varmaan osaisi itse tehdä parempaa, mutta luetuttaisin oman ilmoitukseni ystävällä ennen nettiin laittoa, voisi korjata edes kirjoitusvirheet, jos en olisi niitä itse huomannut. Tässä yksi löydös malliksi: Moi ,sinä tavalinen nainen otappa kynä käteen ja kirjoita minulle jotaki kaunista ,nähdään menään kävelylle kaunisen luontoon.

...että näin. Ja tuossa siis koko teksti, jolla mies hakee naista tositarkoituksella.

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olin ihan tavallinen mies" ja "komeaksikin haukuttu" on pahimmat.

Vierailija
22/101 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 18:33"]

[/quote]

Ahaha naurattaa itseä tuo kirjoitusvirhe :D OLEN siinä kuuluu olla :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkettä silmäkulmassa. Todella karmeaa. Siis etsitäänkö nyt tosissaan parisuhdetta vai ei? Vai eikö mies tiedä itsekään? MITÄ PILKETTÄ? 

Vierailija
24/101 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 22:12"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 21:41"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 21:11"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:14"]

WANTED ... ihana Sexy naisellinen Nainen 18 -38v ... Ota yhteys , keksitään yhdessä nautintojen nautinto ... t.M45

[/quote]

Tämä. Miehet ovat täysin epärealistisia ikätoiveissaan. En 38-vuotiaana naisena edes vastaisi tuohon, inhottaisi niin paljon.

[/quote]

Miksi et, eikö se imartele, että kelpaisit neljävitoselle miehelle siinä kuin 18V ;))

[/quote]Nainen ei ajattele sitä ollenkaan noin. Nainen ajattelee vain, että miten 45v voi haluta 18v nasen.

[/quote] Mikä siinä on niin kauhean ihmeellistä..?

Vierailija
25/101 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 18:44"]

Pilkettä silmäkulmassa. Todella karmeaa. Siis etsitäänkö nyt tosissaan parisuhdetta vai ei? Vai eikö mies tiedä itsekään? MITÄ PILKETTÄ? 

[/quote]

Mies haluaa vielä varmistaa että kaikki ymmärtävän hänen haluavan myös seksiä, sillä tämähän ei ole itsestäänselvyys.

Vierailija
26/101 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 18:37"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 18:33"]

[/quote]

Ahaha naurattaa itseä tuo kirjoitusvirhe :D OLEN siinä kuuluu olla :D

[/quote] :D Toi olis kyllä aika paha. Olin ihan tavallinen mies (ennen linnatuomiota)

Vierailija
27/101 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittais taas tuo "olen tavallinen mies", ajattelisin, että sen kirjoittaja on jalat maassa ja realisti siitä, mitä itse on. Mutta tietysti, jos ilmoitus on muuten tylsä niin tuo voi tuntua kliseeltä.

Mä olen itse katsonut ilmoituksia 35-39v. miehiltä ja monilla lukee, että "olen tällainen 37v. miehenalku". Siis melkein 40v. mies on miehenalku, wtf?

Vierailija
28/101 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin on törmätty:

- " tykkään matkustella " (mä en laske viinanhakureissuja Tallinnaan matkusteluksi!)

- " katseenkestävä " (ihan tavallinen suomalainen mies, ei erotu massasta)

- " naisesta pitää saada kiinni " (kuitenkin vaatimuksena pituus 170-180cm ja paino max. 70 kg)

- " harrastan scifiä ja olen tietotekniikan opiskelija/tohtori/sadanpäämies "

- "hakusessa se oma kulta" tai vaihtoehtoisesti "mahtaako täältä löytyä mitään?"

- kirjoitusvirheet, "haen elämän kumppania sydänmeeni"

Kuvista sen verran että jos mies poseeraa pyykkilauta esillä ja silti hakee vain elämänkumppania, niin kyllä mä ymmärrän vähän väärin... Jos profiilikuvassa on sisätiloissa lippis päässä niin juntti. Ihan noin huomautuksena :D

Vierailija
29/101 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tahansa kirjoitusvirheen sisältävällä lauseella.

Vierailija
30/101 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen miehenalku etsii elämänsä naista. Ihannenaiseni: juuri sinä??

Vierailija
31/101 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just noi vanhat limaiset ukonkäppyrät, jotka etsii nuoria pimuja.

Mua äklöttää, onko ne ihan tyhmiä?

Tuommosethan on tosi lapsellisia, jos vanhoinakin samat jutut ku nuoril.

Vierailija
32/101 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 18:59"]

Mua ei haittais taas tuo "olen tavallinen mies", ajattelisin, että sen kirjoittaja on jalat maassa ja realisti siitä, mitä itse on. Mutta tietysti, jos ilmoitus on muuten tylsä niin tuo voi tuntua kliseeltä.

Mä olen itse katsonut ilmoituksia 35-39v. miehiltä ja monilla lukee, että "olen tällainen 37v. miehenalku". Siis melkein 40v. mies on miehenalku, wtf?

[/quote]

Nelikymppisiä miehenalkuja vieläkin pahempia ovat "poikalapset" tai "pojanpallerot" tyyliin "Hei! Tässä 35-vuotias poikalapsi. Etsin sinua kiva tyttö....". Tuollaisiakin ilmoituksia on nähty...

Vierailija
33/101 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto, noita "olen 45-vuotias tms. miehenalku" on muuten yllättävän paljon! 

Vierailija
34/101 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo 40+ miehet, jotka ilmoittaa etsivänsä elämänsä naista, jonka kanssa perustaa perhe, naisella ikää just tuo 18-30..., pidän lapsista, komeaksikin haukuttu...  yök

Vierailija
35/101 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Etsin sinua hoikka ja tanssitaitoinen kodinhengetär, oletko se juuri sinä?" "Herkkä ja runollinen kotona viihtyvä SuomiMies" Iiiiik!

Vierailija
36/101 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Urheilulliseksikin haukuttu miehenvötkäle..."

Vierailija
37/101 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtuu, vakavasti mimmit kyllä ottaa kirjotukset.

vois äkkiä luulla että tulis lisävuosia jos löysentäis vähä kauluria :)

itteä kiinnostaa kyllä naisessa kaikki muu kuin millaisen kuvan hän

hyvällä tuurilla osaa, turha mielikuvaan mennä ihastumaan.

oikea kiinnostaa enempi. hyvä jos jätkätki joka elettä, ilmettä tai

äänenpainoa analysoisi, ei kukaan sais pimpuraa ikinä, tai vanhuuteen

kuolisi ihmiskansa.. zzz. jos miettii niin naisetki tekee kokoajan

tommosia virheitä muttei miehet yleensä jaksa välittää turhista.

Vierailija
38/101 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan tarpeeksi turn-off jo se, jos mies hakee vain itseään nuorempaa kumppania vaikka se alaikäraja ei olisikaan kymmeniä vuosia miestä nuorempi. Samoin kaikki peniksen ja seksitaitojen mainostukset.

Yksi tuttuni (joka on ihan mukava ja fiksu tyyppi) ei vissiin meinannut keksiä mitä kirjoittaa ilmoitukseen, joten hän kirjoitti vain lauseen tai pari itsestään ja että "ei ole väliä millainen sinä olet". Tarkoitus oli siis sanoa, että naisen spekseillä ei ole väliä ja hän on valmis tutustumaan monenlaisiin, mutta tuon voisi helposti ymmärtää tyyliin "kuka tahansa kelpaa".

Vierailija
39/101 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 19:48"]

Mulle on ihan tarpeeksi turn-off jo se, jos mies hakee vain itseään nuorempaa kumppania vaikka se alaikäraja ei olisikaan kymmeniä vuosia miestä nuorempi. Samoin kaikki peniksen ja seksitaitojen mainostukset.

[/quote]

Mies hakee nuorempaa monesta helposti (miehelle) perustellusta järkisyystä jotka ei liity ulkonäköön:

- kello ei tikitä, eli isyyskeskusteluja voidaan siirtää monella vuodella jos siltä tuntuu

- mikä mahdollistaa myös monta vuotta matkustelua ja muita irtiottoja arjesta omilla ehdoilla

- vaikka lapseton olisikin, kaikki ei tykkää myöskään mukana tulevista eläimistä tai varsinkaan koiran ehdoilla rakennetusta kalenterista ja nuoremmilla niitä on harvemmin

- jos oletetaan että nainen ei vielä ole omistusasunut ja mies on, päästään käyttämään ensiasunnon ostajan veroetu toisen kerran

- mitä nuorempi nainen, sitä suuremmalla todennäköisyydellä hän on ennakkoluuloton eikä ole kehittänyt itselleen mitään nuivia tapoja tai mielipiteitä tai maneereita, joista ei enää opetella pois (eikun tää ruoka tehdään tällä tavalla kun aina on tehty ja siihen ei tuu sipulia, varmasti en enää opettele hiihtämään kun en ole tähänkään asti hiihtänyt, no en varmaan maista mitään viskiä, jne)

- ja vastaavasti kun nuorempi on suuremmalla todennäköisyydellä vielä innokas kokeilemaan kaikkea uutta, perinteinen miehen vahvempi rooli hyvin luonnostaan opettaa naisen miehen tapoihin toimia kun omat tavat ei vielä ole niin vahvat - eikä kumpaakaan vituta

Vierailija
40/101 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 19:14"]

- " harrastan scifiä ja olen tietotekniikan opiskelija/tohtori/sadanpäämies "

[/quote]

Niin mikä ongelma tässä on, mulle kelpais tällanen nörttimies?:) (vaikka ilmeisesti sulle ei?)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän