Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras kasviscurry -ohje?

Vierailija
04.10.2014 |

Mielellään myös helppo koska en ole aiemmin tehnyt.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tosi helppo kun käytetään vähän valmistuotteita:

vihreää currytahnaa kuullota öljyssä

lisää paketti tofua kuullota hieman

lisää pussi pakastewokvihanneksia kypsyttele 

lisää vielä lopussa kookosmaitoa ja loraus siirappia

nam

Vierailija
2/7 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vegaanituotteet.net pitäisi löytyä currytahnat joissa ei ole elukka-aineksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Mitä suosittelet tofun tilalle koska meillä on soija-allergiaa? Käviskö peruna?

Selasin joitain ohjeita mutta musta ne oli kummallisia... leipäjuustokuutioitakin oli yhdessä.

ap

Vierailija
4/7 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 16:14"]

Kiitos. Mitä suosittelet tofun tilalle koska meillä on soija-allergiaa? Käviskö peruna?

Selasin joitain ohjeita mutta musta ne oli kummallisia... leipäjuustokuutioitakin oli yhdessä.

ap

[/quote]

Se leipäjuustoresepti oli luultavasti intialainen paneer curry, joten ihan normaali ohje.

Sun pitää tietää haluatko esim. thaicurryn, vihreän, punaisen, keltaisen, vai massaman, tai intialaisen curryn, sen mukaan menee ne ohjeetkin sitten.

Perunaa käytetään usein varsinkin intialaisessa curryssa, sitten voi laittaa esim. kikherneitä, se leipäjuustokin on ok.

Vierailija
5/7 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakaalia, kesäkurpitsaa, halloumjuustokuutioita, cashewpähkinöitä, sipulia, paprikaa, kookosmaitoa, currytahnaa. Riisiä seuraksi.

Vierailija
6/7 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.uusikaupunki.fi/~manmir/?file=kop6.php tämä, sekaan esim. kikherneitä ja kukkakaalia, tai punaisia linssejä.

Vierailija
7/7 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihanneksia ja tai sieniä oman maun mukaan, peruna voi aivan hyvin olla yksi ainesosa. Perunan kanssa sopii vaikka vihreät linssit ja parsakaali. Curryosuus siis currytahnasta (itse olen tehnyt myös currymausteesta ja pilkkonut sekaan chilin). Kookosmaitoa. Itse lisään usein hieman pannulla paahdettua cashew-rouhetta. Tämä ohje ei siis todellakaan ole puhdasoppinen, mutta mulla onkin omassa keittiössä vapaat kädet ;)