Ällötti ja suretti eilen baarissa
Se n. 40-50-vuotiaiden ukonkäppänöiden käytös baarissa. Puvut päällä, ilmeisen hyvässä asemassa työelämässä, lähes kaikilla sormus nimettömässä, varmasti monella myös lapsia. Mutta eipä estänyt herroja kähmimästä tai ehdottelemasta naisille seksiä hotellihuoneessa tai jopa vessassa..
Hävetkää, ihan totta aikuiset ihmiset.
Tiedoksi ette olette niiden parikymppistenkin naisen silmissä täydellistä pohjasakkaa kun kihlasormus sormessa kähmitte naisia tanssilattialla ja ehdottelette kimppakivaa.
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:50"]
Ja usein olisivat tarpeeksi vanhoja olemaan niiden parikymppisten vanhempia, saattaa olla kotona samanikäisiä tyttäriäkin. Mutta ei estä yrittämästä. Yöks.
[/quote]
Entäs Sauli Niinistä sitten nuoren vaimonsa kanssa? Kelpasi hyvin kuitenkin enemmistölle pressaksi. Eli ei ikäero silloin mitään meinaa kun vanhempi osapuolella on nuoremman suostumus ja molemmat aikuisia.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 14:34"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 14:29"]
Ihan täyttä legendaa siiderivalaat heittää. Teitä nyt ei kukaan kopeloi, vaikka miten kännissä olisi.
[/quote]
Kunpa ei kopeloisikaan. Ainakaan ne sormustetut.
t. 24v, 167cm/50 kg timmi ja treenattu naishenkilö
[/quote]
juu mäkään en arvosta tämmöistä huomiota
t. 18 167/55 kg nuori nainen
Mä tanssin kerran miehen kanssa, joka kertoi, että sillä on
mun ikäinen tytär. Seuraavassa lauseessa pyysi mua sen hotellihuoneeseen. Tosi kiihottavaa, just.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 16:40"]
Mä tanssin kerran miehen kanssa, joka kertoi, että sillä on mun ikäinen tytär. Seuraavassa lauseessa pyysi mua sen hotellihuoneeseen. Tosi kiihottavaa, just.
[/quote]
Nää on pahimpia :D Ettei edes hävetä kertoa että esim. vaimo on parhaillaan synnyttämässä esikoista ja esitellä vielä tippa linssissä vauvan kuvaa ja sitten seuraavassa lauseessa ehdottaa seksiä.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 16:29"]
Niinhän niiden pitäisi :) Mutta ap:n ongelmanahan oli juurikin nämä naimisissa olevat ukkomiehet, eikä naimattomat keski-ikäiset miehet ylipäänsä.
[/quote]
eikös se ongelma silloin ole juuri niissä ukkomiehissä?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 14:10"]Eivät nämä höpisijät käy missään paikoissa, vaan luovat mielikuvitustilanteita. Sitähän nämä melkein kaikki jutut ovat ja täytyy olla heikoilla palikoilla varustettu jos aivan tosissaan kirjoittelee tai vaivaa näillä jutuilla itseään.
[/quote]
Kyllä jumalauta pistää vihaksi sunlaiset ihmispaskat. tuhannet naiset (ja miehet) joutuvat päivittäin kokemaan seksuaalista ahdistelua mikä ei todellakaan ole ok. Olen nuori ja mulle tulee tosi saastainen olo kun joku 50-vuotias ällötus tulee ehdottelemaan. JA EN KÄY EDES BAAREISSA TAI YÖKERHOISSA.
TERV. Kyrpiintynyt 17 kesäinen
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 14:10"]
Eivät nämä höpisijät käy missään paikoissa, vaan luovat mielikuvitustilanteita. Sitähän nämä melkein kaikki jutut ovat ja täytyy olla heikoilla palikoilla varustettu jos aivan tosissaan kirjoittelee tai vaivaa näillä jutuilla itseään.
[/quote]
Ei nyt liity tähän ketjuun, mutta aika hyvin täsmensit tämän vauvafoorumin jutut. 18-22-vuotiaiten juttuja. itse tuon ikäisenä keksin vähän samanlaisia ja katsoin miten ihmiset reagoivat niihin.
No parempi sekin kuin että joku parikymppinen pikkupoika yrittäisi epätoivoisesti saada kuumaa av-puumaa. Mitä tarjottavaa sellaisella räkänokalla olisi?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:06"]
Se n. 40-50-vuotiaiden ukonkäppänöiden käytös baarissa. Puvut päällä, ilmeisen hyvässä asemassa työelämässä, lähes kaikilla sormus nimettömässä, varmasti monella myös lapsia. Mutta eipä estänyt herroja kähmimästä tai ehdottelemasta naisille seksiä hotellihuoneessa tai jopa vessassa..
Tiedoksi ette olette niiden parikymppistenkin naisen silmissä täydellistä pohjasakkaa kun kihlasormus sormessa kähmitte naisia tanssilattialla ja ehdottelette kimppakivaa.
[/quote]
Kun tarpeeksi monelta kysyy niin onnistaa..., terv. ukonkäppänä. Ps. eilenkin onnistui ;) ;).
Muistan 18v synttäreillä kun baarissa tuli pari varattuu pukumiestä ehdottelemaan mulle ja mun kaverille seksiä maksua vastaan. Ja iältään olivat n.30-40-vuotiaita. En tiedä millä logiikalla nämä ukot luulevat nuorten naisten olevan heistä kiinnostuneita? Tai että naiset tekevät mitä vain suuresta summasta rahaa. Miten joku nainen voi olla noin sinisilmäinen että menee naimisiin tuollaisen sian kanssa.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:47"]2.sivu
[/quote]
nyt jumalauta näiden kommentteja. jos ootr mobiililla niin lisätkää linkkiin /sivu/2
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:06"]
[/quote]
Kun tarpeeksi monelta kysyy niin onnistaa..., terv. ukonkäppänä. Ps. eilenkin onnistui ;) ;).
[/quote]
ja kuinka monen illan siinä pilaat kyselemällä? viiden? kymmenen? kolmenkymmenen? itsekäs sika.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:06"]
[/quote]
[/quote]
Nyt vaan kiillottamaan sitä kihlasormusta.
En ymmärrä mitä pahaa siinä on jos ukkomieskin vonkaa vierasta. Voihan olla että on vapaa paneskelemaan ihan puolison luvallakin. nussikaa jos huvittaa, mut pitäkää juttunne salassa, jo ootte luvatta liikkeellä.
Niinhän niiden pitäisi :) Mutta ap:n ongelmanahan oli juurikin nämä naimisissa olevat ukkomiehet, eikä naimattomat keski-ikäiset miehet ylipäänsä.