Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällötti ja suretti eilen baarissa

Vierailija
04.10.2014 |

Se n. 40-50-vuotiaiden ukonkäppänöiden käytös baarissa. Puvut päällä, ilmeisen hyvässä asemassa työelämässä, lähes kaikilla sormus nimettömässä, varmasti monella myös lapsia. Mutta eipä estänyt herroja kähmimästä tai ehdottelemasta naisille seksiä hotellihuoneessa tai jopa vessassa.. 

Hävetkää, ihan totta aikuiset ihmiset.

Tiedoksi ette olette niiden parikymppistenkin naisen silmissä täydellistä pohjasakkaa kun kihlasormus sormessa kähmitte naisia tanssilattialla ja ehdottelette kimppakivaa. 

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, varatut miehet yöelämässä ovat todellinen riesa. Hyi, hyi, sitä tapitusta housuissa ja kähmintää. Nyt oksettaa pelkkä ajatuskin.

Vierailija
22/58 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 14:10"]

Eivät nämä höpisijät käy missään paikoissa, vaan luovat mielikuvitustilanteita. Sitähän nämä melkein kaikki jutut ovat ja täytyy olla heikoilla palikoilla varustettu jos aivan tosissaan kirjoittelee tai vaivaa näillä jutuilla itseään.

[/quote]

Heh, sulla on ainakin jäänyt firman pikkujouut väliin jos kuvittelet että on urbaanilegendaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla ne neli-viisikymppiset ämmätkin kuvittelevat olevansa kuumaa riistaa parikymppisten jannujen keskuudessa. Eivät tietysti kaikki, mutta nykyisen puumavillityksen myötä varsinkin nettitreffeillä törmää jatkuvasti yhteydenottoihin ihan käsittämättömän ikäisiltä naisilta. Joskus myös baareissa, mutta harvemmin, koska naisethan ylipäätäänkin tekevät hyvin vähän aloitteita IRL verrattuna miehiin. Mutta joka tapauksessa, se on ihan paskapuhetta, että vain miehiä kiinnostaisi nuorempi liha.

Vierailija
24/58 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 14:05"]

Missähän paikoissa te oikein käytte? Olen 35v ja käynyt yökerhoissa 17-vuotiaasta saakka, enkä koskaan ikinä kertaakaan ole tuollaiseen törmännyt. Itseasiassa todella harvoin niissä paikoissa edes on vanhempia +40v miehiä, ehkä kerran pari vuodessa näkee esim. hotellin yökerhossa jonkun työmatkalaisen 50v miehen.

[/quote]

Itse olen käynyt Helsingin yökerhoissa. Kyllä siellä varatut miehet pyörii. Vastaan on tullut esim. tällainen tapaus: Mies tuli juttelemaan yökerhossa. Sanoi tulevansa synnytyslaitokselta, vaimonsa oli juuri synnyttänyt heidän yhteisen lapsensa ja oli sitten päätynyt juhlistamaan sitä yökerhoon. Alkoi ehdottelemaan seksiä minun kanssani. Oli kuin takiainen. Lähti perässäni yökerhosta ja kulki taksille asti kanssani. Siinä sitten onnistuin jättämään hänet taksin ulkopuolelle. 

Vierailija
25/58 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä naisiakin riittää, jotka lähtevät pettämään kihlasormukset sormessa valitettavasti.

Vierailija
26/58 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 14:18"]

Ihan samalla tavalla ne neli-viisikymppiset ämmätkin kuvittelevat olevansa kuumaa riistaa parikymppisten jannujen keskuudessa. Eivät tietysti kaikki, mutta nykyisen puumavillityksen myötä varsinkin nettitreffeillä törmää jatkuvasti yhteydenottoihin ihan käsittämättömän ikäisiltä naisilta. Joskus myös baareissa, mutta harvemmin, koska naisethan ylipäätäänkin tekevät hyvin vähän aloitteita IRL verrattuna miehiin. Mutta joka tapauksessa, se on ihan paskapuhetta, että vain miehiä kiinnostaisi nuorempi liha.

[/quote]

Kyllä naisiakin varmasti kiinnostaa, mutta eivät käy yhtä röyhkeästi käsiksi kuin miehet.

Vierailija
27/58 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattujen miehien piti käydä maksullisissa huorissa juuri siitä syystä että sillä tavalla eivät jää kiinni eikä heistä kirjoitella netissä kun kukaan ei ole todistamassa siitä ja tuskin se huora vaivautuu jauhamaan paskaa omasta työstään ja siitä kuka hänen luonaan käy.

Vierailija
28/58 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen itse miesvaltaisella alalla miesten kanssa. On pakko sanoa että kyllä pettämistä tapahtuu aivan valtavasti. Illanvietoissamme naimisissa olevat fiksut, mukavat ja sydämelliset miehet tuntuvat unohtavan perheensä ja puolisonsa. Tietenkään en voi sanoa että kaikki näin tekisivät mutta olen katsellut lukemattomia kertoja suu auki kun nämä meidän pojat suutelevat muutaman oluen jälkeen baareissa vieraita naisia ja vonkaavat seksiä. Itse en ole tällä hetkellä parisuhteessa ja jotenkin tätä touhua katseltuani olen ruvennut vakuuttumaan siitä että parisuhde ei edes ole minun juttuni. Elämässäni on luotettavia ihmisiä, rakkautta, läheisyyttä ja auttavia käsiä nyttenkin riittämiin. Suhtaudun positiivisesti myös avoimiin parisuhteisiin. Se toki vaatii tietynlaisen ihmistyypin. Tavallaan ymmärrän sen että ihmiset kaipaavat seksiä myös muiden kuin oman kumppanin kanssa. Mutta sitä en hyväksy että muita ihmisiä tarkoituksella loukataan.

Vierailija
29/58 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin käyvät känniset nelkyt+ käsiksi nuorempiin miehiin! Ja härskisti.

Vierailija
30/58 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täyttä legendaa siiderivalaat heittää. Teitä nyt ei kukaan kopeloi, vaikka miten kännissä olisi.

Vierailija
31/58 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattujen miesten ei tule houkutella siiderivalaita eikä muitakaan naisia koska siitä ei tule kuin vaikeuksia ennemmin tai myöhemmin. Maksulliset naiset ovat juuri  sitä varten ja se raha sitä varten että pidetään suu kiinni eikä kirjoitella nettiin mitä on tehty. Nehän juuri etsivät varakkaita herrasmiehiä eikä mitään persaukisia luusereita.

Vierailija
32/58 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 14:29"]

Ihan täyttä legendaa siiderivalaat heittää. Teitä nyt ei kukaan kopeloi, vaikka miten kännissä olisi.

[/quote]

Kunpa ei kopeloisikaan. Ainakaan ne sormustetut.

t. 24v, 167cm/50 kg timmi ja treenattu naishenkilö

Vierailija
33/58 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 4:ttä vuotta yhdessä miehen kanss, jolla on 4 vuotta vanhempi tytär, kun minä olen. Mutta mies on ihana, huumorintajuinen, nuorekas, taitava sängyssä, eikä tuo rahakaan ole negatiivinen asia. Voi lähteä lähes minne vain, millon haluaa. Niin paljon helpompaa elämä. 

ps. kaikista yhteisistä matkoista olen itse maksanut oman osuuden, mutta on se silti niin paljon helpompaa

Vierailija
34/58 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 14:42"]

Itse olen 4:ttä vuotta yhdessä miehen kanss, jolla on 4 vuotta vanhempi tytär, kun minä olen. Mutta mies on ihana, huumorintajuinen, nuorekas, taitava sängyssä, eikä tuo rahakaan ole negatiivinen asia. Voi lähteä lähes minne vain, millon haluaa. Niin paljon helpompaa elämä.  

ps. kaikista yhteisistä matkoista olen itse maksanut oman osuuden, mutta on se silti niin paljon helpompaa

[/quote]

Tässä oli kyse varatuista vanhemmista miehistä yöelämässä, eli juttusi meni hieman ohi. Hienoa että olet löytänyt hyvän kumppanin :)

Vierailija
35/58 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 14:42"]

[/quote] Tästähän tässä ketjussa ei ollut kyse, mutta kannattaa miettiä miksi sinulla on tarve selitellä valintaasi.

Vierailija
36/58 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 14:34"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 14:29"]

[/quote]

Kunpa ei kopeloisikaan. Ainakaan ne sormustetut.

t. 24v, 167cm/50 kg timmi ja treenattu naishenkilö

[/quote]

Luukasa pikemminkin. 

Vierailija
37/58 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin muakin, olen baarimikko, ja vanhat akat oli kimpussa koko ajan, pojitteli ja puristeli pakaroita.

mies , kestä se!

Vierailija
38/58 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 15:26"]

Niin muakin, olen baarimikko, ja vanhat akat oli kimpussa koko ajan, pojitteli ja puristeli pakaroita.

mies , kestä se!

[/quote]

ei kyllä tarvi miehenkään kestää!

t.ap

Vierailija
39/58 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mammat ei pihtaisi miehiltään, niin tätäkään ongelmaa ei olisi.

Vierailija
40/58 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 16:17"]

Jos mammat ei pihtaisi miehiltään, niin tätäkään ongelmaa ei olisi.

[/quote]

Miksei ne miehet jätä reilusti niitä mammoja ja elä villeinä sinkkuina? Saisi paneskella niin monen kanssa kuin lystää :)