Nainen. Käytätkö ehkäisyä?
Aika monesti törmännyt varattuihin ja sinkkuihin, jotka eivät käytä minkäänlaista ehkäisyä, jote galluppia.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehto "en käytä ehkäisyä" puuttuu.
Tämä juuri, niin vaikea äänestää.
Vastasin jälkiehkäisy jos raskaudun koska vaihtoehto oli niin naurettava. Jälkiehkäisy ei toimi noin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme on rytmimenetelmä?
yhdynnän välttäminen ovulaation tienoilla kun raskaus on mahdollinen.
Onko gallupin tekijä mies, joka ei tiedä mitä jälkiehkäisy tarkoittaa?
Kapseli, tosin sopii minulle tosi huonosti. Muita terveyshaittoja siitä ei onneksi ole kuin epäsäännölliset vuodot, ne nimenomaan ärsyttää. Mies odottaa vasektomiaan pääsyä, siihen asti tällä mennään. Ennen lapsia oli käytössä kondomi, se oli riittävän luotettava ja helppo jättää pois kun tahdottiin.
En voi vastata, koska puuttuu "en käytä ehkäisyä". Vaikka sitä nimenomaan kysytään, että käytätkö.
Missä myös se kuuluisa vaihtoehto keskeytetty yhdyntä? Jos kerran rytmimenetelmä löytyy, miksi tätä? Varmasti yleisempi vaihtoehto kuin kytätä ovulaatiota jos kerran tarkoituksena ei ole tulla raskaaksi.
Piuhat poikki miehellä, en tiedä tarkoittaako gallupin vaihtoehto naista vai miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehtoina aika perus juttuja mutta tosiaan tuossa jälkiehkäisy jos raskaudun osiossa on virhe. Jos on jo raskautunut niin silloinhan jää enää abortti vaihtoehdoksi.
Itse en ehkäise raskautta mitenkään lääkkeellisesti tai mainituilla menetelmillä. Laukeaminen ei tapahdu vaginaan muulloin kuin hyvin harvoin (1krt/3kk) ja silloinkin vuodon aikaan. Ja ymmärrän kyllä riskit raskautumisesta mutta toistaiseksi ei ole käynyt huonosti. (Yhdessä oltu vajaa 2 vuotta) Toki jos raskautuminen tapahtuisi, kävisin keskeytyksessä.
Ihan uteliaisuuttani kysyn, että miksi ette käytä mitään ehkäisyä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme on rytmimenetelmä?
Mies pumppaa rytmikkäästi.
Ei aiheuta raskautta yli 50-vuotiailla naisilla.
En käytä. Parisuhteessa toisen naisen kanssa.
Mitä ehkäisyä aloittaja käyttää? Kondomi, piuhat poikki, muu?
Minä en käytä enää, koska tajusin vasta vuosikymmenen jälkeen, että hormonaalinen ehkäisy aiheuttaa haluttomuutta. Mies hoitaa nyt ehkäisyn kondomilla ja se sopii molemmille ihan hyvin. Olen niin onnellinen halujen palautumisesta!
Mä käytän yhdistelmäpillereitä, koska en halua menkkoja joka kuukausi ja ehkäisy hoituu siinä samalla. Minipillerit ja hormonikierukka ei käy, koska ne pahentaa mun hiustenlähtöä.
Miten aloittaja saa tiedon, etteivät hänen tapaamansa naiset käytä ehkäisyä?
Mitä ihmeellistä siinä on, jos vapaaehtoisessa tai vastentahtoisessa selibaatissa elävä sinkkunainen ei ehkäise? Tai sen puoleen pitkässä suhteessa oleva – toiveissa voi olla lapsi, kumppani tai itse voitolla hedelmätön tai samaa sukupuolta.
Jos taas ap kohtaa ”varattuja ja sinkkuja” seksin merkeissä ilman ehkäisyä, silloinhan hänkään ei käytä ehkäisyä.
Ainoastaan kondomi suojaa taudeilta.
Sterilointi on parasta ei tarvii jännittää enää eikä pelätä eikä miestä voi syyttää lapsen isäksi elatus maksujen takia kun on sterilointi , naiset huijaa myös siten . Moni maksaa toisen miehen lapsesta .
Sama täällä, en käytä ehkäisyä. Kai aloittaja etsii täältä nämäkin vastaukset loppuyhteenvetoon?
Eli 50% tähän mennessä ei käytä ehkäisyä. Goddamnit.
Tuo tähän mennessä tullut 50% voidaan lukea "Käytän kortsua, jälkiehkäisy, rytmimenetelmä"
Nuohan eivät suoranaisesti oikeastaan ole minkäänlaisia ehkäisyjä naiselle ja suuri mahdollisuus tulla raskaaksi= Kortsu jää käyttämättä, enpä teekään jälkiehkäisyä ja rytmimenetelmän ulkopuolellakin panettaa...
Jälkiehkäisyksi luetaan myös abortti, jälkiehkäisypillereiden lisäksi. KARKEASTI sama asia, eli siemenet sisään-> olen kusessa-> teen jotain
Sama mies jo 8vuotta. Ei ehkäisyä enää, nykyään kortsulla mennään. Ennen minipillerit mulla jotka aiheutti hiustenlähtemistä, päänsärkyä, haluttomuutta, finnejä, mielialan vaihtelua, apaattisuutta, turvotusta, ihme vuotoja ja vaikka mitä muuta.
Vaihtoehto "en käytä ehkäisyä" puuttuu.